Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14581 til 14600 af 22496
-
pleas kig..oversættelse...
Forumindlæger der nogen som har tid til at kigge på den her oversættelse vil jeg bliver overlykkelig...:DOversættelse til engelsk. Jeg har en veninde, som skal et halvt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i London i en kortere periode. I... -
Plz help me
ForumindlægEr der nogen der kan rette den her??? Sofia har rettet en del!!________________After a lot of opposition, Mr. Roger Hedlund accepts his wife’s idea about going away and doing something this weekend. They agree to go to Grand Rapids. On their way to Grand Rapids, Roger turns around and heads back,... -
årsprøve - hvad forventes?
ForumindlægJeg er 1.g'er og har engelsk på A niviau, jeg skal til årsprøve her inden så længe, men hvad forventes der egentlig af en, hvis man vil ha en 10-11 stykker? :) -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop fået karakteren for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, og da jeg er meget uforstående overfor den givne karakter, ville jeg meget gerne hvis der var nogen som ville give jeres mening om den. Det er et essay. På forhånd mange tak for hjælpen. -
Spansk
ForumindlægKunne rigtig godt tænke mig, at kunne beherske spansk (både mundtligt og skriftligt) flydende. Og til det håber jeg, der var nogen af jer som evt. kunne hjælpe mig på rette vej.*Jeg har i øjeblikket kun haft spansk undervisning(gymnasie) i ét år, så det eneste jeg sådan set kan finde ud af/forstå... -
1 eller 2 ord?
ForumindlægHej :) Jeg har lidt problemer med om det skal være 1 eller 2 ord i dansk. Nogle der kan forklare mig det, det kunne være super :) -
Stedord, dativ & akk HJÆÆÆLP!
ForumindlægHeej - håber virkelig du kan hjælpe. Lektierne lyder til imorgen på følgende: Indsæt mir eller mich --> alt efter om det er dativ eller akkusativ det står i. Spørgsmålet der derfor følgende: hvordan ved jeg hvad der er hvad. Eksempel.vis Ich hoffe, du hast ___ erwartet. eller: Wann gibst d... -
Englesk oversættelse! hjæælp få linjer
ForumindlægHej de hjælpsomme mennesker ! Kan i oversætte dette til engelsk? Det var utroligt at ingen lærere tilsyneladende kunne gennemskue ham. Men måske blev de bare glædeligt overraskede, når de læste en virkelig velskrevet stil en sjælden gang. Det var formodentlig utroligt kedeligt at læse den ene mi... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej med jer : ) ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig en oversættelse , dansk til tysk. Det handler om relative pronominer . Oversættelse, relative pronominer´ Vi kender en ung pige, som har store problemer med sine forældre. Den opdragelse [som] de har givet hende, har været st... -
rettelse stor opgave
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan rette min 10 sides rapport for fejl... -
får/for
ForumindlægHvornår hedder det får/for ? -
Oya; Das buch
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg ville lige hører om der var nogle herinde som har læst bogen Oya? Om den tyske pige som bliver tvunget til tyrkiet af sine forældre. Mvh. Frederik -
Tysk eksamen B
ForumindlægHej! Jeg håber i vil hjælpe mig, da jeg står og skal til tysk eksamen på torsdag, hvor jeg trækker et spørgsmål og har 24 timersforberedelse. Man må til eksamen medbringe en disposition, hvordan kan sådan en se ud? Og kan det lade sig gøre, at øve sig en hel dag og kunne 10 minutters tysk ude... -
en sætning
Forumindlæghvordan siger man på tysk - førstehåndsindtryk -
At gøre en stil spændende...
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en stil om mig selv. Umiddelbart kan jeg jo sagtens skrive en masse om hvor jeg bor, fortælle om min familie osv., men jeg synes at det bliver for kedeligt. Har i nogle tips til hvordan jeg kan gøre min stil lidt mere spændende og underholdende at læse? Ved ikke om ... -
La Guerra Civil.
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen (3.G, højniveau) og sys jeg har nogenlunde styr på det. Men har læst en novelle (Historias del kronen) hvor man skal komme ind op den spanske borgerkrig. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget på ordentlig spansk om den spans... -
Dieser/dieses
ForumindlægHej Hvornår og i hvilken situation bruges dieser/diesem og dieses på tysk Tak for svar på forhånd -
Tysk, Tysk, Tysk
Forumindlæghej, håber der er nogen der lige har lyst til at hjælpe mig med noget tysk, det er med noget tillægsord? bare lige svar her inde så kan jeg give vidre forklaring:D -
Tysk Akkusativ og Dativ
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke huske endelserne i akkusativ og dativ. Kan godt huske forholdsordene, men ikke eine osv. Så skal have han, hun , intet køn + plural, i både akkusativ og dativ. -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med følgende fejlsætninger, og kan ikke rigtig finde ud af hvad fejlen er, så håber på lidt hjælp :) 1) We are all affected of other people's opinions. 2) A single mother with three kids is badly off in todays' society. 3) He treated her friendly. 4) Were there anything of inte...
