Søgning på: religion noter etik. Resultater: 15281 til 15300 af 19479
-
Løsning til differential ligning
ForumindlægHej, hvordan kommer man frem til løsning som jeg har vedlagt billede af. -
Obama = Osama ?!
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=w53TMpk6QNc&feature=related Hey! har set denne her video, og nu må jeg sørme sige.. jeg er helt lost. vidoen handler om hvorvidt Obama er Osama. der er "beviser" og alt andet crap. Men ved ikke om jeg skal tro på det. Facts: Osama Bin Laden har vær... -
Hjælp Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen derude, som kan hjælpe mig?? Ret fejlen – der ér kun én pr. sætning - og forklar hvorfor det rigtige er korrekt med fagsprog: Last night went he straight to bed after watching the news. - Last night he went straight to bed after watching the news. Da sætningen indledes m... -
potens funktion
ForumindlægHej med jer! jeg har fået et eksamespørgsmål som lyder på: fortæl hvad a og b siger om funktionen y=b*x^a hvordan skal jeg tale om det 20 minutter? er der noget specielt jeg kan sige? der står intet specifikt i min mat bog, er der nogen der kender en hjemmeside eller noget? -
At bestemme fortegn for b og c hos parabel
ForumindlægHvordan gør man det? Jeg ved hvis a er positiv eller negativ er parablen konveks eller konkav, og d er afhængig af hvor mange punkter parablen skærer y-aksen, men jeg ved ikke med b o g c. -
Determinisme og identitet
ForumindlægNogle der meget kort og præcis kan forklarer determinisme og hvilken indflydelse det har på vores identitet? Tak :) -
Mundtlig engelsk eksame!
ForumindlægHej folksen! jeg skal op i mundtligt engelsk i morgen i mit selvvalgte emne ''homeless people''. hvor jeg skal snakke om det i 5 minutter. men der er bare et problem, jeg er møg glemsom. så er der ikke nogle som har en ide til hvordan jeg kan huske det udenaf? kunne være til en st... -
Altid lav karakter
ForumindlægSå kom jeg lige med nød og næppe igennem dagens eksame med et 4 tal. :( Jeg går på en videregående uddannelse inden for webudvikling og er tidligere uddannet datamatiker. Jeg har det store problem at jeg kun altid lige komme igennem og aldrig rigtig får en karakter der ligger på mere end 7, og fl... -
Processen i fusion af brint.
ForumindlægJeg vil bare gerne have en hel præcis forklaring af processen i fusion af brint, når det bliver dannet til helium osv. Jeg har læst om det en del. Men jeg forstår det stadig ikke helt præcis hvad der sker, og har helst brug for meget lette forklaringer :/ -
Sætning
ForumindlægKan man godt skrive "Jeg går i syvende" sådan her "Je marche dans le septième"? Og kan man godt skrive "Jeg bor i en lille hvid lejlighed" sådan her "Je vis dans un petit appartement blanc"? - Tak på forhånd! -
Talrækker
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en fremlæggelse omkring nogen talrækker. Jeg er dog i tvivl om nogle spørgsmål vi har i et hæfte: Nogen der ved hvorfor tallet 32 ikke kan skrives som en sum af en række tal (tallene skal være naturlige og efter hinanden som 1,2,3).... ved ikke hvordan jeg skal finde... -
Vis at {2}∉σ(G)=σ(H)=σ({A,B,C})
ForumindlægHej, Jeg skal vise at, og konkluder at Hvor og Jeg har bestemt Har i nogle hints? -
Elektriske felter og partikelfysik
ForumindlægHej JEg har brug for hjælp til opgave 6.b og 7.b og 7.c. I 7.b har jeg redegjort for kvarksammensætningen, men E_min har jeg problemer med. . På forhånd tak. -
Lineære Afbildninger
ForumindlægJeg skal op i lineære afbildninger og har ikke rigtig nogen ide om hvad det er. Kan i sætte mig ind i hvad det går ud på eller henvise mig til et sted det står godt forklaret? -
Hjælp til grammatik
ForumindlægEr det her rigtigt? Mostly in my free time, I do my homework, but that is just so I have time to hang out with my friends and family. In my family, we always have a tradition with eating dinner together. From my perspective, I think that it’s nice to have a family meeting every evening. We... -
Grafer og differentialkvotienter
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder her med opgave, som jeg ikke kan komme videre med. Øvelse 1 har jeg ingen problemer med, men det er opgave 2) og 3) som jeg har lidt svært ved: 2): En konkav graf er en graf, eller en del af en graf, hvor grenene vender nedad, og modsat med konvekse grafer. Men hvorda... -
Angiv en forskrift for et andengradspolynomium
ForumindlægHej alle i kloge hoveder. Jeg er stødt ind i en opgave, som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse. Opgaven ser således ud: "Angiv en forskrift for det andengradspolynomium f, der har rødderne r1 og r2, og hvor parablen går gennem (g,h), når 1) r1 = 1, r2=-3 og (g,h) = (0,6) 2) r1 = 2, r2 =... -
Sammensat funktion
ForumindlægHej. Jeg har en opgave i matematik, som lyder på: En sammensat funktion h(x)=f(g(x)) er givet ved h(x)=1/4x-8, hvor x IKKE må være lig med 2. a) Bestem forskriften for to funktioner f og g, som h kan være sammensat af. b) Bestem f(1) c) Bestem f(g(3)). Jeg har svært ved sammensatte funkt... -
pH
ForumindlægHvis man vil beregner pH af 0,010 M CH3COOH er det så bare ph=-log(0,010) og til NH3 er det vel også pH=-log(0,010) eller er det forkert? -
en venelige sjæl der kan hjælpe mig her, har virkelige svært ved det og det skal afleveres i aften.. Men forstår ik hvad jeg skal
ForumindlægFind alle verberne (udsagnsordene) i præteritum (datid) i nedenstående tekst, og omskriv dem til præsens (nutid). Skriv hele teksten som dit svar, og markér verberne (udsagnsordene) tydeligt som i eksemplet. Example: Kathy woke to a thump upstairs, coming from one of the kids’ rooms. ...
