Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16261 til 16280 af 23489
-
Please hjælp med matematik ☹️
ForumindlægHåber nogen kan forklare hvordan jeg kan regne det ud. Forstår det simpelthen ikke:( Tak på forhånd- -
KRÆFTER - HASTE AFLEVERING
ForumindlægHej, jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg skal svare på disse spørgsmål til opgaven: b) Bestem det samlede arbejde, kraften har udført, når pælen er kommet ned i dybden 6.0 m. d) Hvor stor en procentdel af den mekaniske energi bliver ved hvert slag omdannet til indre energi? e) Hvor dybt synker... -
Hvordan hænger den struktur celler har, sammen med deres ”levevis”?
ForumindlægDet ville være mega fedt, hvis der var en, der kunne forklare mig, hvordan en celles struktur hænger sammen med dets levevis? -
SRP hjælp
ForumindlægHej alle Jeg er igang med min SRP om ADHD, hvor jeg i min redegørelse skal forklare de biologiske forklaringer på ADHD. Jeg har bl.a. kigget på hvilke dele af hjernen som har betydning for symptomerne for ADHD (frontallapperne, hjernestammen, lillehjernen og nucleus attempus osv.) Derudover har ... -
Case opgave 2E 2D
ForumindlægNogen der har facit til caseopgave 2E og 2D i systime bogen erhvervsret C? -
Definition af varians
ForumindlægHvorfor er definitionen af varians forskellig for en stokastisk variabel og for et observationssæt? For en stokastisk variabel er variansen defineret som . For et observationssæt med middelværdi er den empiriske varians defineret ved . Hvorfor dividerer de ikke med i stedet for ? -
Ondskab i religion
ForumindlægHvordan kan der være ondskab i verden, hvis Gud er god? Og er der onde handlinger/hensigter, eller fysisk psykisk? -
Kritiske punkter
ForumindlægOpgaven drejer sig om denne funktion Jeg har fundet at Der er 5 kritiske punkter (0,0) (1,1) (1,-1) (-1,1) og (-1,-1) punktet (0,0) er lokalt maximum med funktionsværdien 1 de resterende punkter har funktionsværdien 0 Jeg håber det er korrekt indtil videre. Jeg bliver så spurgt hvad ... -
Haster!! Rumfang
Forumindlæga) gør rede for, at kassens rumfang V(x), målt i cm3, er bestemt ved: V(x):x*(80-x)*(60-2x). OG gør rede for, at 0<x<30. b) Bestem x, så kassens rumfang bliver størst muligt. Nogen klogehoveder der kan hjælpe? -
Foruier integraler
ForumindlægDet mig som bekendt, at fourier rækker antager en funktionsens udvidelse i en hvis periode, og hefra obsevere n antal udvidelser, hvorfra vi vil få en mere fin løsning, jo flere gange vores funktion gentager sig selv i den givnede periode L. Hvis jeg springer videre til fourier integraler, antag... -
Matematik problemregning
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for som jeg er gået i stå med, og jeg håber i kan hjælpe mig med følgende opaver: 2.2, 2.3, og 2.4. vedhæftet i filen - Tak på forhånd :) -
PLEASE HJÆLP MED AT ISOLERE G ANDRE OPGAVER
Forumindlægkan ik finde ud af nogen af opgaverne, please hjælp -
diameter af rosenbed
Forumindlægkan nogen hjælpe med denne opgave? Hvis i kan forklare mig hvordan jeg finder diameteren kan jeg sagtens selv finde arealet. På forhånd tak! -
Reducere udtryk
ForumindlægHej allesammen jeg har brug for hjælp til det andet spørgsmål på billedet. Jeg får det første spørgsmål til at være 101n-90 og derfor giver det andet spørgsmål ikke rigtig meneing for mig... Håber i kan hjælpe. -
Monotoniforhold
Forumindlæghjælp sidder fast -
Forklar hvorfor en differentialkvotient er defineret som en grænseværdi
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med den her? Jeg ved simpelthen ikke hvordan de ønsker det forklaret. ''Forklar hvorfor en differentialkvotient er defineret som en grænseværdi, nemlig: (vedhæftet billede af ligning) -
Lækker fransk!
ForumindlægNogle der har mod på at kigge lidt på min fransk aflevering?Oversættelse:Dansk tekst:Julien kender ikke Bonnet. Han så ham for første gang for 2 dage siden. Han kan godt lide ham, og en af de nærmeste dage vil han spørge ham, om han vil være hans ven. Julien er meget nysgerrig, og for at få noget... -
Flinke mennesker der ville rette min oversættelse.. Haster lidt :)
ForumindlægHej alle jer søde mennesker :) Jeg skal skrive et eventyr på eng... Men jeg plejer første at skrive den på dansk først og så oversætte til eng.. (ved godt det ikke er en god måde)... Så det ender med at det bliver oversat ord for ord, og lyder meget dansk.. Så er der ik en der vil rette min eng. ... -
Dansk stil rettelse, så er I søde, smukke !!
ForumindlægDa han prøver at komme op ad skråningen igen, er det lidt vanskeligere for ham at komme op på landevejen igen, og hans brækket arm gjorde det sværere end man tro, selvom han er 1,70 cm høj og har et smukt hud, der udstråler farven hvid! Hans fødder har farven blåhvid, og det kun fordi han ikke h... -
Rettelse af fransk stil
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om en fransk sportsudøver. Jeg valgte derfor Zidane (siden det er den eneste jeg kender) Det kunne være rigtig fedt, hvis der var en, som havde lyst til at rette eventuelle fejl :) Det ville også være rart at få at vide, hvilke ting jeg skal øve mig mere på og bl...
