Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16401 til 16420 af 41162
-
Hjælp..
ForumindlægHeeeey folk. :)) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.. Jeg går nu i 8 klasse, og jeg nærmer mig i 9'ende uhaaaa. Jeg er ik så god i skolen, altså de karakter jeg har fået er VIRKELIG dårlige karakter, 02 og 4, men mest 02'er :(( .. Det er også min egen skyld at jeg ik har taget mi... -
En oversættelse
ForumindlægHejsa, jeg håber der er nogen der har tid og lyst til at rette/se mit foreslag igennem/ på forhånd Mange tak :-D :Den danske vesion:Trods alt Doyles diplomati ville de mange begejstrede Sherlock Holmes-fans imidlertid ikke acceptere, at idolet var borte for evigt, og Doyle blev til sidst tilbudt ... -
Oversættelse.
ForumindlægHej.Er der en eller flere, der har lyst til at kigge denne oversættelse igennem? Der er fokus på mådesudsagnsordene - brugen af disse i forskellige sammenhænge - så hold derfor øje med den danske tekst undervejs. På forhånd tak.Under 2. verdenskrig skulle Churchill møde Hitler og Mussolini til te... -
Hjælp til franskoversættelse
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for hjælp til at rette denne oversættelse! Det kunne være rigtig dejligt, hvis i kunne hjælpe, tak :) Dansk Mange unge arabere er født i Frankrig ; det er det eneste land, de kender. De føler sig alligevel ikke som franskmænd, fordi de lever i familier, hvor man s... -
Sophie Scholl
ForumindlægHejsa. Jeg skal oversætte et lille tekststykke fra Die Weisse Rose's 6. flyveblad til dansk. Jeg har lidt problemer med at få oversat den sidste sætning. Det er følgende stykke jeg skal oversætte: Es gärt im deutschen Volk: Wollen wir weiter einem Dilettanten das Schicksal unserer Armeen a... -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
alternativ lektiehjælp
ForumindlægHar i set www.onstudy.dk? man kan spørge om mange ting, bla fysik som jeg har svært ved og har allerede fået 2 hurtige og gode svar ;D well anyways synes bare lige jeg ville dele det med jer.. -
SSO opgave hjælpp
ForumindlægHej jeg er lige blevet færdig med 2.g og SSO opgaven nærmer sig. Er der nogen som har nogen erfaringer med hvad der er godt at skrive i? Har tænkt på at skrive i biologi, må man ikke lave forsøget inden ugen??? -
Euro
ForumindlægMener I at man skal have eruo i Danmark? Jeg mener, at vi skal.. -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Danmark - neutralitet - haster
ForumindlægHejHar været på ferie i USA i efterårsferien og har fuldstændigt svedt ud at jeg skal aflevere emne til SSO på fredag. Jeg vil skrive i historie og det eneste jeg lige kunne finde på der lyder interessant er noget med om det var fornuftigt at DK overgav sig til tyskerne i 1940 så vi undgik minima... -
Små sætninger
ForumindlægEr den engelsk tekst nogenlunde grammatisk korret? Good manners Children have to have some good manners otherwise people easily avoid them, and that is very sad. If you are impolite it might cause trouble. Good manners equals respect. If you have good manners you often also have a good self... -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ... -
Kort oversættelse
ForumindlægHej. Er der nogen som gider at kigge på denne oversættelse. Hvis I gider og har tid, må i meget gerne skrive hvorfor det er forkert. Dansk: Da jeg havde læst teksten ”Sascha… ein aufrechter Deutscher” var mit indtryk af Sascha overvejende negativ. Blandt andet fordi pinkelt auf ein Judengrab un... -
Læse Jura i udlandet?
ForumindlægG'dag folkens, har lige et par spørgsmål ang. Jurastudiet. Sagen er den, at jeg har tænkt mig at læse Jura her til sommer på Århus Universitet. Jeg ved, at det er muligt at studere et enkelt år, eller semester udenlands. Men mit spørgsmål er således, om det er muligt at studere et år/semeste... -
Hjælp!!
ForumindlægNu det nok. Jeg har altid følt, at jeg ligger okay godt i fagene (undtagen matematik) men karaktererne siger noget helt andet. Ja alt fra 02 til 4! Ja jeg plejede ikke at sige noget i timerne, men tro mig jeg synes selv jeg har taget en stor fremskridt der, og det går fremad. Men opgaver i færd... -
Fransk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har et par danske sætninger, som jeg havde til opgave at oversætte, håber der nogle, der lige vil kigge på dem og evt. rette dem, ville jeg sætte stor pris på! Michèle er Nathalies veninde. Hun møder hende på gaden og de går ind i Bazar de l’Hôtel de Ville for at ... -
Psykologi på kvote. 2
ForumindlægHej. Jeg går til sommer ud af gymnasiet med et helt forfærdeligt snit. Min gymnasietid har været præget af en masse pjæk, byture, skoletræthed og en bunke personlige sager med b.la. en skilsmisse der tvang mig til at flytte selv. På trods af mit snit er jeg dog ikke helt tabt bag en vogn. I de fa... -
Relevant teori
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i NG, men har svært ved at finde relevant teori til spørgsmålene som jeg kan fremlægge. Jeg har fået 8 spørgsmål som jeg skal forberede med relevant teori til spørgsmålet (men selvfølgelig også svare på spørgsmålet) - håber i ville kunne hjælpe mig med at finde ud af hv... -
Retning
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med en engelsk grammatik det sidste manglet. som jeg er tvivl Hvor jeg skal oversætte nogen sætninger. Jeg har prøvet oversætte sætninger. Men jeg er desværre ikke så god til engelsk så ikke blive overrasket :(. Jeg har prøvet at oversætte uden at oversætte det d...
