Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16421 til 16440 af 25907
-
Essay udfra digt
ForumindlægHej SP! Jeg har fået til opgave at skrive et essay med udgangspunkt i nedenstående digt om det at sige ja. Digtet handler vel et eller andet sted om at vi har for meget om ørerne og ikke må eller kan sige nej, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte eller slutte.. En der kan hjælpe? ... -
Standby tandlæge.
ForumindlægHej folkens! Hjertlig tillykke til alle som er blevet optaget! Og til dem som ikke blev, så op med humøret! - Livet er stadig smukt. Efter jeg har kigget på tallene taler alt for at jeg får tilbudt standby på odont. på KU. - det okay :) Snittet for tandlæge på KU er 9,8 og standby er 9,3. Mit sni... -
SU
ForumindlægHej Studieportalen :-) Jeg står til at få SU fra næste måned, og jeg har lige modtaget et brev fra SKAT. Heri står der, at jeg får omkring 3888kr., og det ligner, at de har trukket med en trækprocent på 37%. Jeg har regnet lidt på mine forrige indkomster, og jeg burde have "nok på mit friko... -
Analyse af H.C. Andersens land
ForumindlægHei. Jeg er fra Tyskland og studerer skandinavistikk. Jeg bare lærer norsk men forstå dansk. Håper at dere kan hjelpe meg. Jeg skal analysere digte H.C. Andersens land av Benny Andersen. Så jeg har et spørsmål: Handler den første strofe om racister eller invandrere? Jeg synes det handler om racis... -
HJÆLP! SKAL HAVE RETTET TYSK STIL!
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp til at rette min tysk stil den handler om min jul hvor jeg skulle sende et brev fra mig til en over i i tysk og fortælle om hvordan jeg holder jul. Men btw jeg fucking ringe til tysk og jeg skulle have afleveret stilen igår. (Jeg hader at lave lektier) Jeg er ok ti... -
Jeg har en angst som aldrig før af H.C. Andersen hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med en analytisk sammenligning og fortolkning af 2 digte hvori det ene digt er ''Jeg har en angst som aldrig før'' af H.C. Andersen. Er der nogen der kan fortælle mig lidt om dette digt? Strømning? Jeg mener selv det kan betragtes som romantisme. Det er bygg... -
kort oversættelse - hjælp
Forumindlægjeg har oversat denne lille tekst til engelsk: Kære far og mor. Kun et par linier for at fortælle jer, at jeg er kommet velbeholden hertil. Det var en drøj tur over Vesterhavet; det var skrækkelig koldt, og en del af vejen måtte vi sejle ganske langsomt, da havet var fuldt af is. Der var ikke ma... -
Rettelse af kort oversættelse.
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen der vil være så venlige at rette dette? Øverst står teksten på dansk (som i sikkert kan se), og nedenunder står min oversættelse på engelsk. Tak på forhånd :) Centralt for dette synspunkt er den opfattelse, at mennesket i sit væsen er historisk. Man taler om mennesk... -
Or eller Nor? 8-tal?
ForumindlægDon, who is a fine and healthy young boy, in the age of 13, asked his mother to explain further and in details what “mutual respect” means. These days he is working on exactly that topic at the school and he is forced to do some kind of rapport in order to finish up an approaching presentation fo... -
SSO i Matematik - Notesapparat samt afslutning/konklusion
ForumindlægHvordan skriver man bedst litteraturhenvisninger/noter i matematik? (Altså i SSO) Har både læst nogen hvor eleverne konsekvent skriver hvor de har stoffet fra i starten af det pågældende afsnitFx. Carstensen s 122-130Andre skriver det på normalvis som vi kender det fra historie og dansk. Altså ba... -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
HJÆLP mig
Forumindlæg33. What time do you usually get up ( Of, (n), for, at) the morning. Jeg tog : in the morining 34 . It depends ( On. to, (of),off what you mean Jeg tog : Of what you mean. 35. I want to apply ( In,(from),for, with)the job saw in the paper. Jeg tog: From the job i saw i... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Hjælp
ForumindlægHej jeg har været op i engelsk skriftlig , og tror ikke lige det gik så godt tænkte på om i kan kigge den igennem og om i bare kan sige hvad jeg sådan cirka ville få ,, Good morning everybody, I am Jane Buckingham. Thank you for invited me, and it is a pleasure to talk about Echo Boomers.... -
En lille oversættelse
Forumindlæghej, jeg har oversat en lille tekst fra dansk til engelsk, håber der er nogen der vil rette den . dansk tekst: John Bell, en kendt engelsk skuespiller, holdt meget af børn og tog ofte del i deres lege. Da nogle af hans venner engang skulle have børneselskab, meddelte han dem, at han havde en ov... -
At være gymnasielærer
ForumindlægAndre end mig der har overvejet at blive gymnasielærer? Jeg går stadigvæk i 1g, så meget kan ændre sig, men jeg hat altid gerne ville være lærer. Efter gymnasiet har jeg tænkt mig at tage et år som lærervikar på min gamle folkeskole, men jeg tror alligevel hellere jeg vil være gymnasielærer end f... -
AT Lord of the Flies
ForumindlægHeey sidder lidt fast, håber der er nogle, som kan hjælpe. Jeg prøver at begrænse mit enme i mit afgørende AT forløb "Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden". Jeg har valgt at have om bogen "Lord of the Flies"/"Fluernes Herre" og mangler lidt inspiratio... -
HASTER skal afleveres i morgen.
ForumindlægJeg har en tekst her på engelsk om skoleuniformer. Er der nogen der gider rette den? Australia, New Zealand, and England are just some few countries, who have introduced school uniforms. Some parents thinks that it’s a good idea, cause if they buy a school uniform, they don’t have to ... -
Oversættelse til imorgen
ForumindlægDet skal oversættes fra dansk til engelsk, please hjælp, jeg har nemlig rigtig meget jeg skal nå, så jeg kan ikke...1. Hvem så dig pille ved (to tamper with) låsen?2. Jeg har kigget på Atari og Commodore, og jeg ved ikke, hvad for en jeg skal købe.3. Hvad har du dog set, siden du er så bleg?4. Hv... -
Live/life?
ForumindlægHej kære studi's.Jeg skal op i engelsk skriftlig eksamen i morgen og er ved at gennemgå mine fejl, som ofte går igen i mine stile. Jeg har så dette spørgsmål:Hvordan kender man forskel på live/life?Jeg ved at 'to live' betyder at leve og 'a life' er 'et liv'. Men har f...
