Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16901 til 16920 af 19042
-
Hvad dato bliver I student?
ForumindlægHvornår får i så huen på hovedet?Jeg har min sidste eksamen d. 21-6 kl 15, så det bliver en lang ventetid, og har dermed æren af at være årets sidste student på det gymnasium jeg går på..Hvordan står det til med jer andre? -
Idéer til min novelle?
ForumindlægHej allesammen, jeg lave en novelle, hvorpå jeg skal fortsætte en scenarie min lærer har uddelt til mig. Kort sagt handler den om mode. Her er den korte scenarie: Katastrofe. Så kort kan det siges. En komplet katastrofe. Rachel – kendt blandt tusindvis af fans af hendes blog som &ldquo... -
Indtegn grafisk den gevinstoptimale situation
ForumindlægHej ! jeg skal grafidk indtegne den gevinstoptimale situation og kan simpelten ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.. Har siddet og bokset med den i flere timer.. Nogle der vil hjælpe? :) -
3 ligninger med 3 ubekendte??
ForumindlægHEj jeg har tænkt på, om man der noget der hedder 3 ligninger med 3 ubekendte..? På forhånd tak.. -
essay - tale og samtale
ForumindlægHold da op, der er mange, som har valgt kronikken - ser det ud til..! Jeg valgte selv essayet - er der "ingen" andre, der også har valgt det?? -
Matematik, Matmeatik-Økonomi
ForumindlægHej Er der nogle, som studerer matematik eller matematikøkonomi, for så vil jeg meget gerne hører om uddannelserne. På forhånd tak! -
Essay?
ForumindlægHej, jeg har været til skriftlig dansk årsprøve idag. Vi fik opgavehæftet fra studentereksamen 2001, og jeg valgte at skrive essayet - selvom jeg egentlig er lidt i tvivl om, hvad et essay er!Er her en, som kan fortælle hvad et essay er, og muligvis vil læse min stil igennem, og fortælle om det e... -
nogle der er gode til noget matematik
Forumindlæghej jeg har fået stillet en eksamenopgave der lyder; - Vis herunder at mængden af periodiske decimalbrøker er lig mængden af rationale tal.jeg ved simpelthen ikke hva jeg skal gøre.. kan i ikk hjælpe mig.. plz :S -
1.G årsprøve
ForumindlægHalløjJeg skal snart op i årsprøve i tysk. Tysk er det fag jeg er dårligst til. Skal ikke have det til næste år.Nogen som har nogle tips&Tricks eller gode råd til hvad jeg skal huske at sige. Som giver lidt ekstra point.Udover det, vil jeg være meget glad hvis nogen kan oversætte disse sætninger ... -
Irrationaliteten af...
ForumindlægHej folkens.http://da.wikipedia.org/wiki/Irrationale_talJeg forsøger fuldstændigt at forstå beviset, der føres omhandlende irrationaliteten af kvadratroden af 2. Jeg synes, det går glidende i den første del af beviset, men jeg kan ikke forstå den sidste halvdel. Er der nogen, der har tid og lyst ... -
a, b, c og d´s betydning
ForumindlægHej.sidder her og læser mit matematik igennem og sidder og roder med hvad a, b, c, og d's betydning er i et andengradspolynomie.ved at a's betydninger er om grafens grene vender op eller nedad og at d's betydning er hvor mange gange den skære X-aksen men hvad betyder b og c???Håber i ... -
pythagoras ??
Forumindlægkan ikke rigtigt hus , hvordan man beviser pythagoras sætningen??Er der nogen gider at forklar mig det?mvh deniz -
Eksamenssæt stx 2009, A-niveau
ForumindlægHej Så er skriftlig biologi også overstået! :) Inden jeg kommer med min egen mening om sættet, vil jeg lige høre hvad jeres mening er?! -
Hvorfor vil ingen hjælpe mig???
ForumindlægTyskland og Polen, hvordan er deres forhold nu og før i tiden???ps. er der nogle der har nogle ukendte tekster så jeg kan øve min oversættelse... -
Klage?
ForumindlægHej!Jeg har lige været oppe i geografi og fik 8, hvilket jeg er meget utilfreds med. Jeg går i 2.g og siden geografi var den eneste eksamen jeg skal op i i år, havde jeg læst pensum igennem 2 gange plus taget notater, for at være forberedt.=D Jeg kom op i dansk landbrug og statede med at redegøre... -
Karakterdyk efter niende?
ForumindlægEr det rigtigt, at ens karakterer, når man starter i gymnasiet, ofte/altid falder i forhold til, hvad man fik i folkeskolen?Hvis ja, har I så ud fra jeres erfaring nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt undgår dette? Gerne mange :D -
selvbruner
ForumindlægHej alle. Lige et lidt anderledes indslag. Jeg vil gerne høre nogle erfaringer (gode og dårlige), gode råd osv vedrørende selvbruner. Jeg overvejer at prøve en selvbruner spray og vil gerne vide fra nogen som har prøvet den, hvordan den virker, om man bliver orange osv. -
POTENS hjælp.
ForumindlægHej igen.. Jeg ønsker lidt hjælp. Jeg kan komme op i nedenstående spørgsmål til eksamen på mandag, så jeg vil egentlig gerne vide om det jeg har gjort er rigtigt. Spørgsmålet lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en potens sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften... -
be/afkræftelse af nogle begivenheder i kristendom og jødedom
ForumindlægHejJeg sidder midt i en eksamenslæsning og ønsker at få be/afkræftet følgende i både GT og NT.I GT var der;Første Pagt med Abraham, som indebar; Et land, hvis man troede på Jahve + omskærelse.Anden pagt med Moses på Sinai Bjerget;De 10 budDen tredje pagt; Omkring en Messias fra Davids slægtNogen ... -
Fartbøde?
ForumindlægNogen der ved hvor lang tid dér går, før man får sin fartbøde tilsendt?
