Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17081 til 17100 af 29788
-
translation - help
ForumindlægHi Er der nogle der vil rette min engelske oversættelse? Jeg tror det meste er nogenlunde, så ret KUN hvis du er 100% sikker.Oversættelse:Det har vakt sensation i England, at redaktionen af Gorbbels' dagbøger er blevet overladt til den fanatiske nazisympatisør David Irving, som benægter, at 6... -
Kemi - Maj 1997 opg. d
ForumindlægHejsa...Er der mon nogen derude der kan hjælpe mig med en kemiopgave fra den blå eksamensbog Det er fra maj 1997 opgave 2 d...Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre, og skal aflevere imorgen... Har prøvet, men kan ikke gennemskye den!Den er lidt svært at skrive op, men vil prøve så godt jeg ... -
Fordelingsforhold
Forumindlæghmm.. ligevægtskonstanten for en fordelingsligvægt kan ikke være 69 vel? -
Søger brugeren der har skrevet opgaven "Palæstina konflikt"
ForumindlægHej! Jeg skal skrive min SSO opgave omkring Palæstinaproblemet og jeg har søgt herinde for at få inspiration. Jeg har så læst en opgave, der hedder "Palæstina konflikt" men i og med at jeg har søgt på emnet under oprettede opgaver, kan jeg ikke finde ud af hvem der har skrevet opgaven. ... -
Irrelevante links på Studieportalen? Giv jeres mening til kende!
ForumindlægHensigten med Studieportalen (herefter SP er mig bekendt at føre seriøse debatter og at yde lektiehjælp. Og det mener jeg fortsat skal være målsætningen med siden. Da jeg formoder, at SP også gerne udadtil vil fremstå som værende et seriøst foretagende, vil jeg gerne høre jeres vurdering af relev... -
Eventyr "Chili og smørret" analyse
ForumindlægHej, jeg har for nyligt trukket til dansk eksamen, og jeg trak eventyr. Derfor har jeg valgt et moderne tingseventyr: "Chili og smørret" af Grete Wiemann Borregaard, da jeg godt kunne tænker mig at analysere noget nyt og mere moderne end de klassiske eventyr. Men jeg sidder desværre lid... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Definitionen på lektiehjælp
ForumindlægHej alle!Jeg ville egentlig bare tilkendegive min mening om den misforståelse jeg har set mange gange inden for den seneste tid. Nogle folk som laver indlæg, er begyndt at tro, at folk herinde vil lave deres lektier! Derfor sætter de opgaven direkte ind som et indlæg, i en tro om at der er nogen ... -
Lille stil 1/2 side
ForumindlægHer er en lille tysk afl. er der en der lige hurtigt vil rette den?Martha hat schon einen kleinen Junge geboren, der Stefan heißt. Martha, Kurt und der klein Stefan sind eine glückliche Familie. Unter der Oberfläche gibt es aber unerwartet Probleme für Martha und Kurt. Das Idyll wird in Akt II un... -
Analyse af Smirnoff Green Apple Twist: Cupid
ForumindlægEr der nogle, som evt. kan hjælpe mig med at analysere disse punkter i min reklame? :) - Beskrivelse af reklame - Symbolik - Kropssprog -
To formentligt hurtige matopgaver
ForumindlægHej Jeg har lige to matopgaver, som jeg gerne kunne bruge lidt hjælp til.De lyder således.1) Linjen l går gennem punktet p(2,3) og står vinkelret på lijen med ligningen: y=2x+7Bestem en ligning for l.Her skal man vel bl.a. bruge formlen a*c=-1. jeg kan bare ikke finde ud af hvornår....2) Tallet (... -
Tråd...
Forumindlæg1) Er der nogle som kan fortælle mig hvordan jeg skal forhindrer andre i at skrive dumme bemærkninger i mine tråde?2) Hvordan kan jeg lukke tråden?3) Hvordan kan jeg slette min profil her inde?4) Kan jeg godt gøre sådan at blokerer en person så den pågældende ikke skriver i min tråd?Den jeg helst... -
Mærkelig statistik eller?
ForumindlægHvorfor er der visse steder mht. denne statistik sådan nogle tegn: .. .. Jeg forstår det ikke rigtigt, f.eks. ved PC så er der et sted hvor der er to prikker: .. Nogen der kan forklare mig hvad det skal betyde? -
mat-opg...
ForumindlægHejJeg har fået en opgave der lyder:Gør rede for, at ligningern (a-2)x^2+3x-a=0Har to forskellige røder for alle tal a som ikke er lig 2.Er der nogen der kan hjælpe mig med den? For det er vel ikke nok at indsætte en a-værdi som er mindre end 2 og en som er større?Mvh. Maria -
Pinligt..
ForumindlægHej jeg har fået en opgave hvor jeg skal finde skæringspunkterne mellem en funktion f og en linie l, og jeg ved at jeg bare skal sætte de to lig med hinanden og så isolere osv, mit problem er bare at nu har jeg siddet og prøvet i næten tre dage og jeg kan ikke få den til at gå op.. det er ret pin... -
Glansbilleder af Martha Christensen
ForumindlægHar eksamen i dansk om 1uge så jeg vil gerne vide om der er nogen der lige kan give et kort raferat af novellen : Glansbilleder som er skrevet af Martha Christensen.Mange tak.Med Venlig HilsenYasir -
HJÆLP!!!!!!!!!!!
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med at: Beskrive fysiske lidelser meget kort. Finde forskelle/ligheder mellem budhismens og kristendomens syn på lidelse. Skal bruge det inden torsdag så håber der er nogel som vil hjælpe. -
Vurdering af årets eksamensopgaver på 3-årigt forløb til A-niveau
ForumindlægHej,Formålet med denne tråd er at få en vurdering af årets 4 eksamenssæt i matematik, 3-årigt forløb til A-niveau;2005-8-3 (med hj.midler)2005-8-4 (uden hj.midler)2005-8-3 SF (Standardforsøg, med hj.midler)2005-8-4 SF (Standardforsøg, uden hj.midler)Link til opgavesættene:http://us.uvm.dk/gymnasi... -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo... -
Nogen som har læst de første 37 sider af angrebet på Grækenland i året 480 som er skrevet af Herodot og er fra bogen Græske historikere?
ForumindlægHey med jerJa som det fremgår af overskriften så tænkte jeg på om nogen kunne hjælpe mig med et lille referat af Herodots historie af krigen mellem grækerne og perserne for er ikke helt med på hvad der egentlig sker. Min oldlærer er sindssyg dårlig så der har ikke været meget hjælp fra hans side....
