Søgning på: Andet. Resultater: 17221 til 17240 af 91205
-
Reducer ligning
ForumindlægHej! Har jeg reduceret rigtigt? -
HJÆLP(!!!) Hvad er nyttevirkning?
ForumindlægHej allesammen, jeg skal forklare om nyttevirkning i fysik, men forstår knap så meget af det. Det eneste jeg forstår af nyttevirkning, er at jo større nyttevirkningen er, destro bedre. (fordi der ikke er gået så meget energi til spilde så), men ellers giver det ingen mening for mig hvordan man ... -
oversættelse dansk-engelsk
Forumindlæghej folkens . kan en hjælpe mig med at oversætte følgende tekst: I år er der verdensmesterskab i fodbold i Japan og Korea og alle elsker jo fodbold. Aldrig før har jeg set så mange TV-reklamer og informationer om en begivenhed. Alle aviserne og ugebladene er fyldt med artikler om de utroligt ber... -
Amish
ForumindlægHej! Er er nogen der kan forklare mig hvad Rumspringa og shunning med hensyn til amish folket betyder? -
sammenfaldne linjer (vektorer i planen)
ForumindlægHej Hvordan kan man ud fra to paraameterfremstillinger vise at linjerne er sammenfaldne? -
hjælp til at rette engelsk stil
Forumindlæger der en der vil se min engelske stil igennem for fejl -
HJÆÆÆLP - Kilder ang. srp om aids i bio A og His A
ForumindlægHejsa alle! Jeg søger virkelig hjælp, da jeg skal aflevere problemformulering imorgen og jeg har stadig ikke fundet kilder. Min SRP omhandler Aids i USA, hvordan det blev fremstillet i medierne, fra regeringens side i usa osv, så hertil vil jeg gerne finde nogle historiske kilder (evt kampagner... -
Epidemi
Forumindlæghej :) Jeg skal lave et projekt (AT) om mad og mennesker, hvor mad er omdrejningspunktet. Jeg mangler inspiration og forslag. Jeg tænkte på fedme epidemi, da det er et meget vigtig problem idag, men det ved alle noget en masse om, og hvis jeg skulle vælge det, så skal det være en interresant ... -
Hvad er konfikten i Al-Qaeda?
ForumindlægOverskriften giver sig selv, jeg har søgt på alt hvad man kan søg på, og ved ikke hvad jeg skal skrive. HJÆLP!!!! -
Definitionsmængde ved funktioner af flere variable.™∞
ForumindlægHej, jeg har en funktion, (ses på billedet), og jeg har fundet definitionsmængden for denne. Er dette og er skrivemåden korrekt? Jeg er i tvivl om der skal stå "f(x,y)" i stedet for "(x,y)" ved "(x,y) tilhørende R2 Jeg er også i tvivl om der skal være en "slut&quo... -
funktioner med flere variabler
ForumindlægI hvilket punkt antager funktionen 5x 2 + 2y 2 − xy − 3x − 3y svaret skal være (1/2,1/2) er der nogen der kan hjælpe med at vise hvordan vi lave den opg. tak ? -
Parentes
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide, om der skal være en parentes inde i en parentes, når man forklarer ting. Hvad for en sætning er mest rigtig: 1. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk)). 2. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk). På forhånd tak. -
Nulpunkter
ForumindlægHey, er der lige en der kan hjælpe mig med at finde nulpunkter til disse:F(x)=3cos(x)-4sin(x)=0ogF(x)=2sin(x)+cos(x)=0hvis i lige gider skrive hele fremgangsmåden, tak :) -
En sætning translation
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en oversættelse af denne sætning til engelsk?Michael er en desillusioneret skribent på et fagblad i reklame branchen, Thora er ambitiøs ejendomsmægler, og de lever i et kærlighedsløst ægteskab.tak på forhånd. -
Genetik og nedarvning - Stamtræ
ForumindlægHej. Jeg har problemer med at færdiggøre disse stamtavler, og jeg håbede på at der var nogle som kunne hjælpe mig fremad. Jeg har vedhæftet de forskellige stamtavler, på forhånd tak :) -
Nulreglen
ForumindlægEr der nogen, der ved hvad 'nulreglen' hedder på engelsk, så jeg kan læse mere om det og dets bevis på engelske hjemmesider? Selvom, det ser logisk ud, vil jeg blot gerne vide mere om, hvordan dette princip er kommet frem. Jeg tænker ikke på funktionens faktorisering, men bare kun om nu... -
hjælp
Forumindlægnogen som har set matrix?Dem som har set?Hvad er det engtlig matrix det betyder?Er der evt. andre navne i filmen der betydning ? -
Nogle der kan hjælpe med ligningssystemer?
ForumindlægBestem løsningen til ligningssystemet:5x+y=-2-x+2y=7Jeg har udregnet x og y til at være:x= -1 og y=3Men problemet er bare at jeg skal indskrive det i Ti-interactive.Hvordan gør' man egentlig det? Har ikke haft så meget kursus i det.. -
Én god vittighed
ForumindlægHej! Måske der var nogen der kunne hjælpe mig med en opgave fra "Ivar Heckscher: 1000 Aritmetiske Opgaver, 1912"? Det er #174 og den lyder som følgende."I en trekant er den største vinkel 40 grader større, end den næststørste og denne igen 40 grader større end den mindste. Find vin... -
Hjælp engelsk oversættelse!!
Forumindlæghej jeg har en oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe Skoleledere inden for de danske ungdomsuddannelse. Videregående uddannelser og højskoler er forsamlet til en konference om mulighederne for at tiltrække unge u...
