Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17401 til 17420 af 153957
-
Ekstra højniveau
ForumindlægJeg er nu lige ved at afslutte 3. G og har tre højniveaufag. Hørte på et tidspunkt noget om at man kunne gange ens gennemsnit med 1,04 eller 1,06 hvis man havde tre højniveaufag. Er der nogle der har hørt om det er blevet vedtaget eller ej??? Det ku' jo' være super lækkert.Mette -
hjælp til ligninger-lommeregner
ForumindlægJeg skal aflevere disse opgaver i mat.Jeg har regnet det jeg kunne, men jeg vil gerne have det tjekket efter og bede om hjælp til de stykker som evt må være forkerte.OPG. 1 LØS LIGNINGERNEa. 4(2-6x9-5=2-5x x = 0,053b. 3x+=2(x-3) x = -13OPG. 2 UDREGN VED HJÆLP AF ... -
Medieanalyse!!! (Help)!
ForumindlægHej! I min AT opgave skal jeg lave en medieanalyse på en dokumentar, der minder lidt om programmet Sporløs. Nogle der har nogle noter til medieanalyse, Hvad skal med - osv. God ferie ellers.! -
Nogle der vil rette, en kort tekst ved navn Ayse und Jan plus at gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
Er det ikke grammatisk forkert?
ForumindlægEr det ikke grammatisk forkert, at The Killers synger "Are we human, or are we dancer?"? -
Finans - Finansøkonom.
ForumindlægHej folkens. Jeg bliver student her til summer og er stadig lidt usikker på, hvad jeg skal være. Mit drømmestudie er Jura, men har brug for andre muligheder, hvis det ikke er muligt. Ville lige høre jer som studere/har studeret "Finans/Finansøkonom" - hvordan er jeres erfaringer... -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig tysk eksamen her på onsdag. Jeg har læst alle de opgivne tekster igennem, skrevet referater af dem osv. Hvad kan jeg ellers gøre for at være godt forberedt? Jeg har allerede lavet min disposition. Nu må vi bare håbe på, at min nervøsitet ikke ødelægger alt for mig!Jeg vil... -
Religion?);
ForumindlægForklaring på hvad :: Regeletik, Konsekvensetik og Sindelagsetik er? -
Tysk grammatik.. rettelse..??
ForumindlægEr der nogen der kan se om der er masser af fejl i denne tekst???? tak!! -
OXFORD OG HARVARD UNIVERSITY
ForumindlægHej mennesker. Jeg er en 1.g, som er meget ivrig efter at studer på enten Harvard eller Oxford university. Er der nogle som ved hvornår man senest skal sende en ansøgning? I må derudover meget gerne skrive en masse andre krav, som i ved univeriteterne kræver. -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Økonomi-studiet vs Farmaceut
ForumindlægHej søde mennesker Jeg bliver student på tirsdag, og skal til at vælge en videregående uddannelse :) Jeg har længe været på udkig på forskellige uddannelser, har fået et par studier udvalgt, (Farmaceut og Økonomi) men ud af disse 2 studier, vil jeg helst på økonomi studiet ved KU. Jeg er ... -
Lærervikar aktiviteter
ForumindlægHey Har set at der er en masse indlæg med tilsvarende spørgsmål, men synes ikke rigtigt jeg kunne finde ordentlige svar på mine spørgsmål: Jeg er lige blevet ansat som tilkaldevikar udelukkende på på en uopfordret ansøgning på baggrund af min studentereksamen. Jeg har egentligt ikke undersøgt h... -
Jeg har mistet min studentereksam:(
ForumindlægHej, inden jeg fik min SRP tilbage, blev jeg tilkaldt til en samtale hos rektoren. Jeg var blevet taget for plagaiat, og det var overhovedet ikke mening at jeg skulle plagiaere i min SRP. Men konsekvenserne er jo at jeg får ikke min studentereksamen i år, men jeg kan ikke vente til næste år, hv... -
Ligning
Forumindlæg1-(8-q) = 4q + 3 (3q-6) Ved virkeligt ikke hvordan denne ligning skal løses, håber jeg kan få noget hjælp -
Utydelig udtale :(
ForumindlægHej sp. Jeg er en 16 årig dreng som skal i tiende klasse, men desværre taler jeg meget utydeligt Det mega irriterende, for jeg kan ikke rigtig have nogle mundtlige samtaler, uden personen siger:''Hvad?'': Jeg har pt togskinner på, og dem skal jeg først have af om 2 år :( Min tale... -
Bevis for formlen for rumfanget af cylinder
ForumindlægEr der nogen herinde, der har et bevis for formlen for rumfanget af en cylinder, eller som kan vise det her? -
Trækker det meget ned?
ForumindlægHej! Har lige været op til matematik eksamen idag og har lige opdaget, at jeg har lavet to dumme fejl. Trækker det meget ned hvis man f.eks. glemmer at skrive nogle variabler nogle steder og dermed får et forkert resultat, men at fremgangsmåden er rigtig? T... -
Pyramus og Thisbe
ForumindlægHej med jer. vil høre om nogen af jer, der har læst pyramus og thisbe, ved hvad henholdsvis byen, landet, løven og muren er et symbol på, samt hvad der menes med "symbol på" i oldtidskundskab -
Reducering
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med at reducere følgende stykker, så det ville glæde mig hvis der var nogen, der ville komme med deres forslag til, hvordan det skal gøres. Meget gerne med hele udregningen med. 4*a*(-3)-a*(-4)*2 a+b-2*a*b-b (3*a)/(a*b) På forhånd tak (:
