Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18421 til 18440 af 25465
-
pleas kig..oversættelse...
Forumindlæger der nogen som har tid til at kigge på den her oversættelse vil jeg bliver overlykkelig...:DOversættelse til engelsk. Jeg har en veninde, som skal et halvt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i London i en kortere periode. I... -
Sproglige fejl
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Har lavet opgaven men ved ikke om den er rigtig. Håber i kan hjælpe: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning nedenunder. 1. She was often writing in her diary, but she alw... -
Alt er forkert! Studieretning + klasse! HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Jeg håber virkelig I vil kunne hjælpe mig. Jeg sidder nemlig fast i et STORT dillemma. Her kommer situationen (beskrevet -->)Jeg går på et fantastisk gymnasium, som jeg er rigtig glad for. Det er stort, og er ret tæt på hvor jeg bor. Jeg går lige nu i 2.g og starter i 3.g efter ... -
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 'University of Oxford' eller 'University of Cambridge... -
Hjælp til engelskoversættelse!
ForumindlægHejJeg vil gerne have jer til at rette min engelskoversættelse, og evt. komme med kommentarer:-------------14.En kvinde må græde en gang imellem. Hvad græd jeg over? Der var mange ting. Men mere end noget andet græd jeg over Jeremy. Fordi jeg huskede ham som en lille dreng med store øjne, opstopp... -
Ide til biologiopgave i 3.g?
ForumindlægHej!Jeg vil gerne skrive min 3.g opgave i biologi! Jeg interesserer mig specielt for (molekylær) genetik og biokemi, men da jeg kun har kendskab til disse emner via gymnasiet er det lidt spagt med ideerne til et godt projekt. Måske nogle fra universitet kunne give mig nogle ideer? Jeg overvejer k... -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13? -
Lille oversættelse Dansk/Eng.. Tak!!
ForumindlægAften SP: Nogle som gider at gennemgå mine oversættelser fra dansk til engelsk?, Tror ikke der er de store fejl, men hvem ved :) Danske version: 1. Følgende tragiske historie kunne I sidste uge læses I This Is South Devon, en internetavis der næsten dækker hele Sydvestengland: 2. En pige på 10 ... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHejsa :o) En lille engelsk oversættelse, som jeg har brug for hjælp til.. Jeg har prøvet mig frem, men synes ikke rigtig det lyder som jeg gerne vil have det :P OVERSÆTTELSEN: Danmark – set ude fra. Vi går som regel ud fra at udlændinge, når de udtaler sig om Danmark og danskerne, kun har lov... -
rettelse
ForumindlægHejsa.. Kunne I rette mit engelsk for grammafejl etc... Dansk : Nelson Rolihlahla Mandela blev født 18. juli 1918. Han blev født i Qunu i Trankei. Han var den første fra sin familie der kom i skole, og det gjorde han i en alder af 7 år. Han begyndte på en Wesleyansk mission skole ved regenrpa... -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille oversættelse, men jeg er usikker på, om det nu er rigtigt. Kan jeg få noget hjælp? :D Jeg vil også helst gerne have forklaret, hvad der er galt, så jeg kan blive bedre. :D Dansk: Juan er 22 år, og han kommer fra Granada. Han studerer engelsk ved universitetet i Granad... -
Valg af videregående studie - Oecon, Jur eller Merc fir
ForumindlægSom overskriften siger så omhandler dette topic ovenstående studier på AU. Jeg står som så mange andre unge, og ikke aner mit levende råd mht. valg af studie, dog er jeg sikker på det skal være i en samfundsfaglig og/eller økonomisk retning, da jeg har en stor interesse for det samfundsfaglige... -
Spørgsmål omkring gennemsnitsberegning!
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på: Hvis man er på 3.år i hhx og ens gennemsnit ender med at ligge på omkring f.eks 1,963 (eller lignende). Må man så stadig gange med 1.03? (hvis man har 5 A Fag) Og tæller det som bestået ved afslutningen af uddannelsen? (er ikke i sådan en slags s... -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
Why MEDICINE at KU???
ForumindlægHey. ALle gym. elever og folk fra videregående uddannelser. Hvis nogle er jer ved nogen om medicin eller selv har overvejet det, så må i gerne kommentere lidt på nedenstående...Jeg er en matematiker i 2.g. Der er rigtig mange fra min klasse, som gerne vil læse medicin ved Københavns Universitet. ... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Matematisk tolkning
ForumindlægHvordan tolkes følgende matematisk udtryk n > 2 and a,b,c ≠ 0 -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Iliaden-spørgsmål
ForumindlægGoddag alle jer, der har læst hele Iliaden eller bare en del af den. Jeg har læst noterne på "ClassicNotes", som der blev henvist til tidligere. Der står, at der i sang 24 endelig bliver afsløret, hvorfor Hera og Athene hader trojanerne så meget, som de nu engang gør. ClassicNotes påstå... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHvordan ville I sige: Spillene blev opført en torsdag hvert år i juni måned. Alle vognene samledes ved siden af domkirken og kørte derpå rundt i byen, hvor de gjorde holdt omkring et dusin steder, hvor stykket så blev opført. Every year on a random Thursday in July the plays were performed. All t...
