Søgning på: international økonomi noter b. Resultater: 18701 til 18720 af 103789
  • Reaktionskinetik

    Forumindlæg
    Goddag Hvorfor er syre-/basereaktioner så hurtige og især når man opløser syre i vand?
  • vektorregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder lidt fast i denne opgave, håber der er nogle der kan hjælpe mig? Bestem koordinaterne til vekto a og vektor b, når det er givet, at: vektor a + vektor b= (6,-3) vektor a - vektor b = (-4,1) På forhånd tak.
  • Vektor

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til opg. b) og c)!
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe med b og c?
  • Trekanter/pythagoras

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan hjælpe med opgave b) og c)?
  • Form

    Forumindlæg
    Opgave 830 opgave b. bare lige en forklarin på hvad man skal
  • Differentialligning type

    Forumindlæg
    Er differentialligningen: af typen y´+ay=b ?
  • Hældningsfelt til differentialligningen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe med opgave b)?
  • funktioner, fjernvarmerør

    Forumindlæg
    Jeg kunne rigtigt godt bruge hjælp til b og c i denne opgave tak
  • Historie Adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu...
  • afledte af

    Forumindlæg
    f(x)= (ax+b)c hvad er f´(x)? facit siger c*(ax+b)c-1*a hvilket jeg ikke helt forstår.
  • En der vil rette en kort engelsk stil?

    Forumindlæg
    My attitudes to politics My attitude to politics can be described as relaxed, but I am not indifferent. There are some things in politics as immigrants, healthcare and rights, that I really care about, because it means so much fore peoples welfare and well-being. Politics is about the politicia...
  • Forskrifter og ligninger

    Forumindlæg
    Hej Har en matematik-aflevering, som snart skal afleveres og der er nogle opgaver jeg ikke forstår. Kunne man få noget hjælp? Tak. Opg. 1: Omskriv 4x^2-12x til formen (ax+b)^2 Opg. 2: Undersøg om ½ er løsning til ligningen 8x^3+2x^2+x-3/2=0 Opg. 3: Bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)=x^3+...
  • Bestemme forskrift af s(x)

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke rigtigt, hvorfor jeg er gået i stå ved denne opgave. Den skulle oprindeligt være uden hjælpemidler, men kan simpelthen ikke finde frem til en løsning. Opgaven lyder: Udbuddet af en vare kan beskrives ved en lineær funktion, s(x) = ax +b, hvor x er mængden i kg. og s(x) er ...
  • forkort brøker to opgaver

    Forumindlæg
    Hvordan beregner jeg det a) 4a - 4b / a2+b2-2ab og b) a2 + 2a +1 / a2 - 1
  • Mere logaritme

    Forumindlæg
    Løs ligningerne: a)log 2+log x =1 b)log(x+2)-logx =2
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hvordan gør man? Bestem forskriften for stamfunktionen til funktionen: hvor , når det oplyses at grafen for stamfunktionen går gennem punktet (1, b)
  • 2 stykker der skal reduceres

    Forumindlæg
    Jeg skal have hjælp til at reducere følgende udtryk a) (r+s)^2-2rs b) y^2+2x^2-x^2-2xy På forhånd tak
  • Potenser og rødder HJÆLP

    Forumindlæg
    7√(a5*b3) *14√(a-3*b)= Jeg er sådan lidt meget lost på den her :P kunne jeg få et eksempel :p ?
  • dumpe i et fag

    Forumindlæg
    hej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag?????