Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18781 til 18800 af 104934
-
Staggered eller eclipsed
ForumindlægHej er der nogen der kan forklar mig hvad eclipsed conformation er og hvad staggered conformation er og hvad forskellen mellem dem er har fundet denne hjemmeside men forstår det ikke helt. http://pediaa.com/difference-between-staggered-and-eclipsed-conformation/ -
Funktion for en cirkel
ForumindlægHvordan skriver man en funktion for en cirkel?Er det med en anden- eller tredjegrads polynomium, eller whatever? Kan slet ikke huske det :( -
Folkevise
ForumindlægEr der nogle der kender folkevisen der hedder noget med lava og et eller andet og ved hvor jeg kan finde den? -
en retvinkel trekant - matematik
ForumindlægHvordan ville en retvinklet trekant, hvor den ene side er 1/3 af den anden side se ud? Kan du tegne/vise det til mig?:) - Tak -
Symbolsk løsning af 2. ordens dif.lig.
ForumindlægHey, er der nogen der kan hjælpe mig med at løse anden ordens differentialligninger symbolsk? -
indenfor vs inden for?
ForumindlægHvornår bruger man det ene ord og hvornår det andet? fx indenfor modelindustrien er der mange forbindelser. -
trigonometri
ForumindlægHej SP Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal løse anden del af opgave a? -
den kroniske uskyld
Forumindlæger der en anden der har skrevet en dansk opgave om den kroniske uskyld af Klaus Rifbjerg her? -
engelsk oversættelse ejefald
ForumindlægHej alle sammen. Er der en som er god til engelsk som vil hjælpe mig? Engelsk er ik lige min gode side.. jeres opgave er at rette for ejefald og hjælpe mig med at skrive nogle sætninger i "mere engelsk" og ikke direkte oversat fra engelsk. tak for forhånd Music in the Underground It i... -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg har en opgave, som jeg gerne vil have hjælp til.\n\nVi har 3 kommoder, der hver har 2 skuffer. I den første kommode er der en guldmønt i hver skuffe, i den anden kommode er der én guld- og én sølvmønt og endelig er der en sølvmønt i begge skuffer i den sidste kommode.\n En af kommoderne væl... -
Rettelse af engelsk-oversættelse til i morgen..
ForumindlægHej alle... Er der ikke en venlig sjæl der vil kigge denne oversættelse igennem, og komme med eventuelle rettelser..?? Engelsk: In Denmark the family have become a discussionclub, where the kids often gets the last word. The danish familycouncler and author Jesper Juul means that even quite sma... -
Rette engelsk essay haster!:)
ForumindlægEr der ikke nok en der vil rette min essay, så vil i gøre en kæmpestor tjeneste :)! den skal afleveres lige om 2 timerr :/ tak på forhånd The Dress by Julia Darling People nowadays have changed a lot. People will no longer be in big groups, but be indi... -
kvinders regtigheder regler?
Forumindlæghej ¨ville lige spørge om, retigheder og vilkår idag og muhammeds tid har jeg skrevet nedunder sådan her : Kvinder kan sagtens giftes igen efter deres skilsmisse, men hvis hun er separeret (skal hun have en venteperiode i tre menstruationsperioder eller i tre måneder) hvis hun ikke har, er ... -
Haster
ForumindlægHey! er der en der kan hjælp mig med at ret det jeg har oversættet rfa engeslk ti? tak.. Opg. Write a summary of the Danish text in English in 200-300 words. Your reader has not read the text. Referat af den danske tekst: Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en comput... -
HJÆLP plzzz!
ForumindlægHeeY.. håber virklige at der er en der kan hjælp mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk hurtigest muligt. tak.. Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en computerskærm som vindue mod verden. De er kompetente og selvstændige aktører i eget liv. Tweens e... -
8 korte sætninger (:
ForumindlægHejsa (: så kommer jeg lige her med mit ringe begynderspansk og søger jeres hjælp og vejledning. Jeg har her skulle oversætte 8 enkle korte sætninger og det var sværere for mig end som så. Danés: 1 – Hvilket telefonnummer har De? Español – ¿Cuál es tu numero de telefono? (Burde det hedde noget ... -
ER DER NOGEN DER VIL HJÆLPE
Forumindlæghej vi har i tysk fået en oversættelse som vi skulle oversætter. jeg har oversat den men ved selvfølgelig ikke om det jeg har lavet den rigtig. det en meget kort oversættelse så jeg håber der er nogen der vil kigge på den og se om jeg har nogen fejl. det vil være en stor hjælp tak på forhånd Gæs... -
Matematik og fysik eller bioteknologi?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et stort dilemma. Jeg er igang med grundforløbet i 1. g (STX) og jeg har pludseligt fundet ud af, at jeg ikke er på den rigtige linje. Lige nu er jeg nemlig samfundssproglig og mærkeligt nok, er jeg lige pludselig begyndt at interessere mig for naturvidenskab. Men nu kommer ... -
blæktysk 9. klasse
ForumindlægHej er der nogen der lige vil læse dette igennem, og markere eventuelle fejl, gerne med en begrundelse, så jeg forstår hvorfor det er forkert. Tak, fra en mor der ikke kan hjælpe med tysk :) Det hele skal være i nutid. 1. Der Supermarkt, wo Sabines Vater arbeitet, heisst Hertie. 2. Der Verkä... -
En MEGET lille oversættelse!!!!
ForumindlægDansk: Selvom hun lider af en skuffelse, prøvede hun stadig at virke, som om hun ikke havde bemærket noget og sagde, at han roligt kan spise dem: "Sie sah ihn nicht an, weil sie nicht ertragen konnte, dass er log" (s. 29, linje 2 – 3). Det, som hun gør, er også et tegn på, hvor hu...
