Søgning på: fransk noter. Resultater: 19061 til 19080 af 19217
-
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e... -
Bestem centrum i cirklen
ForumindlægHjææælp hvordan gør jeg? -
Integral
ForumindlægHej er der nogen der evt kan hjælpe??? Er i gang med opgave 2 der står at jeg skal bestemme højden og bredden af den gamle vold Jeg har ingen problemer med at finde nulpunkter og toppunkter, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved de 2 meter og de 50 der er oplyst jeg vedhæfter opgaven -
kemi stx 2010
Forumindlæghvordan gik jeres kemi eksamen i går, og er nogen der eventuelt kan lægge deres svar ind :) -
determinanten og vinkel
ForumindlægHej :) jeg forstår ikke rigtig hvordan determinanten hænger sammen med vinklen sin(v) med to vektorer? håber i kan hjælpe mig -
Hjælp Matematik
ForumindlægHej Jeg skal nemlig op i mundligt eksame i matematik og jeg har nemlig lavet en amortisationsplan under denne spørgsmål:" Ida har et ønske om at skylde maksimalt 1500 000 danske kr. om 10 a°r. c) Undersøg, om finansieringen af de to lejligheder opfylder dette ønske." Jeg fandt ud... -
F-fordelingen: 0,95-fraktiler
ForumindlægHep! Da jeg ikke kunne finde en Statistik-tråd til min Multipel Lineær Regression-opgave, så ryger mit ene spørgsmål herind. Well, søger egentligt ingen udregninger, men snarere vished om de her frihedsgrader: Vha. udregninger og Excel har jeg fået givet en regressions- hhv. residualværdi på 3 og... -
matematik FSA, færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHEY Så blev vi også færdige med Færdighedsregningen og problemregning.. Hvordan gik det? Jeg tror jeg er omkring 12, men jeg ved ikke om jeg ryger ned på en 10ér.. Hvad syntes i om sværhedsgraden, og bliver der uploadet en rettenøgle til denne test? Håber det gik rigtig godt for jer alle sammen! -
Skal der bruges substuition integrale?
ForumindlægHejsa :), Jeg sidder med en opgave hvor jeg er lidt i tvivl om der kan bruges substiution. Det er på følgende x^5*cos(6x). Jeg tænkte at substution kan bruges, da hvis x^5 diffirenteres kan x^et i ved 6x gå ud, hvilket er målet. Så jeg havde tænkt mig at diffirentere x^5 og får dx= du/5x. N... -
faktorisering
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at forberede mig til min mundtlige eksamen i mat B, men er blevet i tvivl om følgende.. Mit spørgsmål lyder : Gør rede for andenradspolynomiets graf samt for faktoriseringen af andengradspolynomier Jeg har fint styr på dette, men er dog i tviivl om, hvad jeg elle... -
Skal jeg nævne det eller ej ?
ForumindlægHej.. Jeg mangler et arbejde i øjeblikket, og har derfor fået skrevet en ordenligt ansøgning osv. Har nu sendt en del ansøgning og har fået afslag på dem alle.. Nu har jeg derefter også sendt en del ansøgninger, og nu undrer jeg over om det er indholdet af ansøgning som gør at jeg ikke har få no... -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har den her opgave, som jeg har brug for meget hjælp i :) http://postimg.org/image/60d7nr0sh/ her er opgaven, og tak på forhånd alle sammen -
Opklarende spørgsmål vedr. komplekse tal
ForumindlægHej, Jeg har følgende spørgsmål: 1) Et komplekst tal er defineret ved: z = x + iy. I lærebogen står der: "For z = 0 this angle θ is undefined. (Why?) For a given z ≠ 0 it is determined only up to integer multiples of 2π since cosine and sine are periodic with period 2π.&... -
Kemi - oxidation reaktionsskema
ForumindlægHej, Kan i hjælpe mig med opgaverne som jeg har vedhæftet? På forhånd tak:) -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ... -
Differentialligning og en væskedråbe i rummet, Vejen til Matematk A2, Opgave 315, Side 245, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 315. I et område uden tyngdekraft, som fx i en rumstation vil en væskedråbe være kugleformet når den hænger frit i luften. Hvis en sådan dråbe består af et flygtigt stof, vil den fordampe. I en model for størrelsen af en dråbe antager, man at dens radius R aftager på af fordampningen på en... -
foreningsmængde og delmængde
Forumindlægbestem ( Det der er på billedet og bevis påstanden) -
partiel integration
ForumindlægJeg har lidt problemer med disse opgaver: og Opgaverne skal løses med integration ved substitution eller partiel integration -
Læse i USA eller Canada
ForumindlægHej folkens, Jeg skal starte i 2.g her til august, men har siden jeg gik i 8. klasse gerne ville jeg læse en bachlor grad (og måske en master degree) i (forensics) chemistry i enten USA eller Canada. Til dette har jeg et par spørgsmål. 1. Er det 'bare' karakterer universiteterne bedømmer ... -
Hjælp til disposition
ForumindlægHej. :) Jeg håbede lidt at nogen, som er bedre til fransk end jeg, hurtigt ville give min disposition et kig og se, om de kunne se nogle fejl, siden jeg plejer at have ret mange problemer med le/les/la, og du/de etc. Sådan nogle ting. Den skal afleveres imorgen, så det er lidt i sidste øjeblik. ...
