Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19321 til 19340 af 23690
-
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
Rettelse :-)
ForumindlægHejsa..En der lige hurtigt vil rette denne lille tekst. (Har skrevet den fra dansk - tysk)1) Helga har har sagt meget for et vinde Lonis tillid.Hun har talt med hende, og været sød mod hende.1) Hlga hat viel gemacht, um Lonis Vertrauen zu gewinnen.Sie hat mit ihr gesprechen, und (hat) sind so net... -
væksthastighed
Forumindlæghej jeg har lidt svært ved at løse den her opgave. c) Bestem tallet L′(24) , og beskriv, hvad tallet fortæller om muslingeskallens vækst. jeg ved det er en potens funktion og a=0.6547 og b=1.2302. Længden på muslingeskallen efter 24 år er 18,67. -
Stedord, dativ & akk HJÆÆÆLP!
ForumindlægHeej - håber virkelig du kan hjælpe. Lektierne lyder til imorgen på følgende: Indsæt mir eller mich --> alt efter om det er dativ eller akkusativ det står i. Spørgsmålet der derfor følgende: hvordan ved jeg hvad der er hvad. Eksempel.vis Ich hoffe, du hast ___ erwartet. eller: Wann gibst d... -
Ideologier
ForumindlægJeg er simpelthen i vildrede mht. til underideoligierne. Hvad karakterisere marxismen og kommunismen, samt kapitalismen? -
restfunktion af en tredjegradspolynomium.
Forumindlægfra en tidligere opgave har jeg fået et tredjegradspolynomium: men jeg har så fået en opgave, som hedder: vis, ved en passende vurdering af den til P3 hørende restfunktion R3(x) at hvordan gør jeg det ? -
SRP hjælp
ForumindlægVi prøver igennem, i håbet om, at ingen vil komme med negativ feedback og ignorerer mit ønske. Hej allesammen. Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, ... -
Grundighed ved læsning af jura?
ForumindlægHejsa! Jeg læser jura på første år. I øjeblikket sidder jeg med familie- og arveret. Mit spørgsmål går på, hvor grundigt man bør læse lærebogen? Er det nødvendigt at huske de specifikke regler etc., eller er det blot nødvendigt at forstå mekanikkerne i juraen? På forhånd, tak. -
Hvad indeholder begrebet "samfundet"?
ForumindlægJeg har i min dansk historie opgave, valgt faget historie. Og har valgt at beskæftige mig med "samfundet under middelalderen"? Kan nogen hjælpe mig med hvad det helt præcis er jeg kommer ind på? Har ikke mulighed for at snakke med min lærer om det, og jeg skal gang med opgaven. J... -
Psykologi imod din klasselærer
ForumindlægKan man ikke bruge nogen psykologiske metoder, til at ens lærer får et godt indtryk af en selv, og kan skaffe sig nogen bedre karakter. Var bare nysgerrig, ikke andet :) -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
Hvordan`?
ForumindlægHvordan kan man med andre ord sige / omformulere ; " I syndefaldsmyten rækker drengen hænderne ud efter himlen i en illusion om at nå solen og gudernes bolig, & falder" ??? -
ligning for tangent
ForumindlægHej! Nogle som kan hjælpe mig med følgende?: En funktion f har regneforskriften f(x)=3*x^2 - 4*x + 2 1)Bestem f(x0). 2)Bestem ligningen for tangenten t med røringspunkt (2,f(2)) 3) Find lignigen for den tangent l som har hældningkoefficient -2. -
Integralregning beregning af arealet m
ForumindlægHej, Jeg skal beregne arealet af punktmængden m for følgende funktion f(x)=-x^3+9x Punktmængden m befinder sig fra x= 0 til x=3 Hvilken regneregel skal jeg bruge for at løse den?:) -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
Idéer til mit dansk emne: At leve sit liv gennem en "en anden verden"
ForumindlægJeg har valgt dansk, og jeg vil rigtig gerne skrive om noget, hvor jeg kan inddrage simulations-computerspil og rollespils-computerspil - The Sims og World of Warcraft. I started ville jeg gerne have brugt computerspillene som mine hovedværker (primær litteratur) og evt. den franske fiosof Baudri... -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? [email protected] Mvh Morten -
SSO-SNYD?
ForumindlægEr det snyd hvis man får inspiration fra andre opgaver som har skrevet om det samme emne som en selv. Hvis ens opgave minder meget om deres, vil censoren så betragte det som snyd, da det er om det samme emne og der står nærmest det samme i bøgerne? -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ
