Søgning på: tysk disposition jung sein. Resultater: 19501 til 19520 af 19901
-
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
Hjælp!! Klumme Hvor går grænsen? Er gået i stå Offenlig steder
ForumindlægHej studieportalen. Skal lave en klumme til på mandag, er kommet i gang men er gået i stå. Her er det jeg har skrevet håber at i kan kik starte mig op. Vil i også please rette kommafejl og stavning. tak på forhånd. Bip, bip bip. Aarh nej ikke igen. Ikke den skide mobil igen. Det er sku da fjerd... -
Danmarks muligheder for at føre lempelig finanspolitik?
ForumindlægHvilke muligheder Danmark har for at føre lempelig finanspolitik? Nogle der kan hjælpe mig med det spørgsmål? -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 'University of Oxford' eller 'University of Cambridge... -
Historie opgaven (muligt emne)
ForumindlægHej folkens.Jeg er begyndt at tænke lidt over hvilke emner jeg eventuelt kunne tænke mig at skrive om. Nu er jeg så blevet lidt hooked på at skrive om gangsterne igennem alle tiderne. Mit spørgsmål lyder så til jer om det er i for bredt emne eller hvad synes i? -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
Rammsteins "Mehr"
ForumindlægHar jeg oversat Rammsteins sang "Mehr" korrekt til dansk? Ich brauche vieles und viel davon (Jeg har brug for en masse og endnu mere) Und nur für mich, nur für mich (Og kun for mig, kun for mig) Von allem was man haben will (Først og fremmest det, du ønsker) Brauche ich zehnmal s... -
Tømmermænd! Nej tak!
Forumindlægnu er det jo sådan at man er proppet md studenterfester i disse uger og det hele jo næsten bare handler om druk, og jeg har altid ekstrem mange tømmermænd, så hvad skal man drikke for ikke at få tømmmermænd eller hvad gver mindt tømmermænd? -
{JF} - Integraler vol. 2
ForumindlægKategori: MELLEM Bestem ∫0π (x / sinx) * log(1 + n*sinx) + [ x / (1 + cos(a) * sinx) ] + cos3(2x) - cos3(2x) * cos2(3x) dx -
Demonstrative pronominer
ForumindlægSådan står det i min grammatikbog: "Når det demonstrative pronomen står alene og ikke er subjekt, hedder det dem i flertal. Fx. Kan du ikke lide de der møbler? Nej, dem kan jeg ikke lide." Men, hvis pronomenet står uden substantiv men der er ordet der/ her med, hvilken regel gælder i s... -
et eller to ord?
Forumindlæghej. hvornår ved jeg om et ord skal staves i et eller to ord? fx læderjakke? badebold? sengelagen? undervisningsmateriale osv.? kan nogen af dem ikke ligeså godt være i to ord? håber der er en der kender reglen for dette da jeg laver mange fejl pga af det. takker på forhånd -
Mættet opløsning af sølvsulfat
ForumindlægHvordan laves en mættet opløsning af sølvsulfat ud fra ækvivalente mængder af Na2SO4·10H2O og AgNO3 ? -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
Teori til social arv og mønsterbryder
ForumindlægSkal igang med SRO imorgen. Har næsten ikke fået noget info omkring det. Men hvilke samfunds teorier kan man indrage med sådan et emne, og har i nogle gode pålidelige hjemmesider som jeg kunne bruge? Det ville være en stor hjælp. -
Omsagnsled til grundled?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man skal bøje leddet som et genstandled og hvornår man skal bøje det som et omsagnsled til grundled. Jeg skal oversætte denne her sætning: Bulgarien var en kommunistisk stat Er "kommunistisk stat" så omsagnsled til grundled - og skal det så bøjes i ... -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
Uddannelses valg - nogen med erfaring?
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen! Jeg er igang med mit først sabbatår efter gymnasiet - jeg har indtil nu være på idrætshøjskole (Oure på fyn) og er så småt begyndt at tænke over hvad næste skridt i min uddannesle skal være - jeg er forresten naturvidenskabelig student med Mat-A, Kemi-A og Fys-... -
God til hovedregning
ForumindlægEt spørgsmål til de rigtige dygtige matematik hjælpere herinde. For 2 år siden begyndte jeg som 24 årig at tage mit matematik op til genindlæring, jeg har dumpet faget hele folkeskolen igennem samt på C niveau på hf. Og havde og har fortsat meget negative følelser mod faget. Jeg gik så op på B-... -
Hvordan kan jeg få noget HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg aner virkeliig ikke hvordan jeg kan få noget hjælp!!!!
