Søgning på: spansk grammatik noter. Resultater: 19521 til 19540 af 23595
-
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
nogle der kan hjælpe?
ForumindlægJeg mangler at lave denne opga til imorgen, og jeg kan ikke finde ud af den. Vil nogle være sød at hjælpe? -
Hvordan lader jeg Fn betegne det n’te Fibonaccital?
ForumindlægSe opgaven under downloads?? Tak for din tid. Mvh Oliver -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
den tilladte neddykningstid for en professionel dykker kan beskrives ved en model af typen
ForumindlægJeg aner, og fatter ikke en dyt af det her.. Jeg har lagt en vedhæftet fil ind så man kan se hele opgaven. -
stamfunktion
ForumindlægHej! Jeg hår fået følgende spørgsmål og forstår intet :) a. Bestem en stamfunktion til f(x) = √x / √x +1 (altså kvadratrod x divideret kvadratrod x + 1) b. Beregn ∫ f(x) dx (øverst skal der står 2 og nederst 0 - men jeg kunne inden finde ud af at skrive det herinden... -
Magnetisme og Elektromagnetisme
ForumindlægJeg skal til fysik mundtlig eksamen i morgen, og jeg ved ikke præcist hvad jeg skal sige om magnetisme - nogle gode råd? Det eneste jeg stort set regner med at kunne, er en hel masse forsøg, men der skal vel også være noget at sige? :> -
løse ligningen 4=7+ln(x) og 4+log(x) = ln e^2 + 2
ForumindlægHej. Jeg er lidt gået i stå med disse to ligninger: 4=7+ln(x) 4+log(x) = ln e2 + 2 Jeg har ret styr på hvad log, ln og e er, men jeg ved ikke helt hvordan man skal gøre med dem i en ligning. Nogen der kan hjælpe? -
Islam
ForumindlægHar man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje.. -
Omvendt ordstilling eller ej?
ForumindlægHej! Er der altid ligefrem ordstilling (subjekt og verballed) på engelsk? fx: Actually, Nelson Mandela was a civil rights leader. Actually, was Nelson Mandela a civil rights leader. -
Romantikken, Romantismen og Idealismen?
ForumindlægHejsa! Jeg er forvirret omkring, hvilken sammenhæng der er mellem romantikken, romantismen og idealismen. Nogle der kan ridse hovedforskellene op mellem periodernes temaer? Er romantisme og idealisme blot "sub-perioder" til romantikken? Efter hvad jeg har forstået er idealisme meget... -
spørgsmål jeg har døjet med de sidste 3 timer.. billedanalyse... hjælp!!
Forumindlæghey.. har døjet med nogle spørgsmål i over 3 timer som jeg slet ikk ved hva jeg ska skrive til.. hjælp..!! et er til maleriet ´´Det rybergske familiebillede`` Billed : http://130.226.236.38/globus/optagelser%5Cglobus%5C40412628%5Cimg0743.jpg spørgsmål.: 1: Hvad betyder det du ser på bille... -
Gammels dansk ordbog
ForumindlægFindes der en ordbog, som kan oversætte gamle danske ord, til nudanske ord ? -
HJÆLP! Bedre karakter i mat
ForumindlægFørst og fremmest ville jeg fortælle jer hvordan jeg er i matematik, Jeg er HELT vildt dårligt i matemattik jeg kan nærmest ikke lave noget uden få hjælp. Jeg dumper i terminsprøverne ISÆR i problemløsning jeg er verdens dårligeste til problemløsning jeg fatter ingen skid. I færdighed har jeg ... -
brøk
ForumindlægHejsa jeg har bruge for hjælp hvordan regner man den brøk 2 3/6+ 5 1/4= hvordan regner man den ud -
Lorentz-faktoren
ForumindlægHvilke beviser af flere udgaver vil I anbefalde? -
Funktioner
ForumindlægHej Studi Jeg kender godt nok til funtioner, men denne her driller mig lidt: To funktioner f og er bestemt ved f(x)=√x , x≥0 g(x)=0,5x Bestem kordinatsættene til hvert af skæringspunkterne mellem graferne f og g Hvordan indtagne f ind i kordinat system, er det overh... -
hvordan skriver man en til et 10 tal??
ForumindlægHey folkens.. Jeg synes selv jeg skriver rigtig flot på engelsk... og jeg har næsten aldrig nogen grammatiske eller sproglig fejl når jeg skriver engelske stil... men alligevel får jeg kun 7?? altid... uanset hvor meget jeg gør ud af stilen...altsåå om jeg skriver den kl. 2 om natten eller bruge... -
Hjælp til andengradsligning
Forumindlægc) 9x2+3x-2 = 0 a = 9 b = 3 c = -2 d = b2-4*a*c Jeg har lidt problemer med denne andengradsligning, håber nogle har lyst til at hjælpe mig! -
Kemi niv c - turbo- eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med kemi turbo på GSK. Jeg skal om en uge op i kemi c. Det er ikke mit stærke fag. Er der nogen, der ved hvor meget der skal til for at bestå med et 2 tal (6 efter gammel skala). :-) Min lære vil ikke svare på noget ang. eksamen. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst forsvar...
