Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19921 til 19940 af 104934
-
Nogle der vil rette den her? Evt, noget at tilføje?Nogle der vil rette den her? Evt, noget at tilføje?
ForumindlægI have chosen this topic, because I think it's interesting and important, because white people came to south Africa and make their own rules, I was very surprised that apartheid first end in the start of tge nineties. ANC was created in 8 January 1912 by John Langalibalele, which makes it... -
Keynes - Finanspolitik
ForumindlægHej, jeg er igang med min SRP-opgave, mit område er: "Engelske økonomer sammenlignet med nutidens økonomiske krise". Et af punkterne i min opgave er at redegøre for hvordan John Maynard Keynes har påvirket den makroøkonomiske tænkning, dvs. hvad bestod hans hovedidéer i? Eftersom vi be... -
Rettelse af engelsk
ForumindlægHej! Jeg er ikke den bedste til engelsk gramma, du er velkommen til at tage et kig på min stil. På forhånd mange tak! Tuesday 27th September Dear diary today was day full of suspense and stress. First my father and I, started out with taking the car to the airport in Billund. A drive full ... -
oversættelse - engelsk
Forumindlægheey, nogle der vil tjek noget engelsk.. siger det fra nu af, jeg er ikk lige danmarks bedste til engelsk..NOgle danskere - især håndværkere - slog sig ned i de store byer, men de måtte også finde sig i barske vilkår, overbefolkede, usunde og mørke boliger i smalle gader, hvor varmen om sommeren ... -
Hjælp til lille engelsk oversættelse
ForumindlægDansk:Londons hjemløse har i længere tid været synlige for turisterne, især den gruppe, der holder til i nærheden af de store teatre på sydsiden af Themsen, og som sover i papkasser i nærheden af Waterloo Station. De unge udgør en særlig gruppe blandt de ca. 75.000 hjemløse, der siges at befinde ... -
Oversætningsrettelse! :)
ForumindlægJeg skulle oversætte følgende tekst til engelsk: Benjamin havde nu tilbragt ca. 35 år i Kenya. Han ville snart blive 60 år og var begyndt at se nærmere på sit liv. Han havde ikke tidligere bekymret sig om sådanne filosofiske, eller snarere eksistentielle spørgsmål, men tænkte nu en del over ... -
Rettelse af en lille oversættelse.. HASTER!
ForumindlægHej, håber der er nogle der vil være søde at rette den oversatte tekst igennem. Den danske gymnasieungdom ser ikke ud til at være synderlig påvirket af de mange gode råd, som befolkningen får, om vigtigheden af at leve sundt. Ligesom andre unge ryger de, drikker alkohol og eksperimenterer med for... -
grammatik af en ekstrakt
ForumindlægHejsa, jeg har fået til opgave at lave grammatik til en ekstrakt fra Owell's "Shooting an Elephant".. Men jeg synes virkelig, denne tekst er svær! Sådan her ser stykket ud (med mine rettelser) indtil vidre.. Håber meget at nogle af jer, kan hjælpe mig lidt på vej med de manglende t... -
Oversættelse
ForumindlægGodaften Alle sammen, Jeg er i gang med oversætte fra dansk til engelsk, da jeg har virkelig problem med engelsk , jeg har prøvet og gjort det bedste jeg kunne da jeg virkelig er dårlig til engelsk. Ps. Den danske version er nede under hvis i nu ikke kan forstå hvad jeg skrevet på engelsk. Tak p... -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægHej Jeg vil gerne få hjælp til oversættelsen fra dansk til engelsk. Jeg har oversat, men jeg vil gerne være sikker på om det er rigtigt oversat og om der er fejl. Tak på forhånd. :) Dansk: I dag er de sortes forhold markant blevet ændret, og i dag findes der både sorte borgmestre, idr... -
hjælp til rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej. er der nogen der kan hjlælpe med at rette den her tekst grammatisk? gerne hurtigst muligt. I have a friend who is going to London for six months. She wrote to a bureau, whose speciality is private homes to people who are looking for accommodation in London for a short time. In the letter whi... -
Rettelse af MEGET kort tekst :)
ForumindlægHey, det kunne være dejligt hvis en af jer derude gad at rette nedenstående tekst. Det er lige meget med indholdet, bare det grammatiske :) A Travel Piece is a shortstory written by Margaret Atwood.The shortstory is about Anette which is a travel writer. She is on her way home from an exotic va... -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægHej.. Jeg har skullet oversætte en tekst fra dansk til engelsk. Ville være dejligt hvis nogen gad at tjekke den igennem :) Dansk: Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vor tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkelighed... -
Cultural Differences
ForumindlægNogen der har lyst til at skrive en kommetar til den (altså om i synes den er god eller dårlig)? :D Tak på forhånd! Cultural differences There’s many different ways to greet another person. In some countries you shake hands, some countries you bows, some countries you kiss the cheek... -
engelsk outline lidt hjælp til grammatik, tak
ForumindlægJeg er i gang med at lave outlinen til engelsk, og kunne godt bruge lidt hjælp til grammatikken :-) :-D Ps. den er om våbenloven, både i danmark og usa (y) 1. Why did I those this topic? Curiosity I was wondering why they have, this huge problem with their weapons, and why they don&r... -
Værdien
Forumindlæghej er der nogen der lige vil kigge på min lille oversættelse. på forhånd tak Som hersker over sark var dame sibyl kun ansvarlig over for den britiske monark. Desuden nød hun nogle usædvanlige privilegier. Kun hun måtte holde duer(af hensyn til sarks afgrøder)og hunhunde(for at undgå at øen bl... -
kort oversættelse
ForumindlægJeg synes den var rigtig svær så det ville være dejligt hvis mogen gad kigge den igennem:) Efter flere dage med voldsomme abstinenser lå den unge narkoman på fortovet i en stærk befærdet gade. som hun lå der med benene strakt ud fra sig, var hun stor gene for de mange fodgængere; men hun ænsede ... -
Hej her er min aflevering hjælp gerne.
ForumindlægHello consultants My name is Laura, I’m from Denmark and I’m 16 years old, I live with my mom in malibu with my stepdad and half-sister alma. At the weekend I’m often at my dad’s where my little brother William lives and sometimes my big brother Oliver is there but ... -
I tvivl om gymnasie og fag
ForumindlægHej, mit navn er Benjamin og jeg går i 6. klasse. Jeg har mange spekulationer for fremtiden, men jeg er i tvivl om hvilket gymnasie jeg skal gå på. Jeg ved heller ikke præcist hvilke fag jeg skal have. Jeg vil være matematiker, og evt tage en Ph.d. Mit faglige niveau er intet problem; jeg score... -
hvad betyder dette
ForumindlægIf the Earth's axis were perpendicular to the ecliptic, as in the drawings here, the Sun's position in the sky would be halfway between the celestial poles, and its daily path, seen from any point on Earth, would stay exactly the same, day after day. Each point on Earth would be carried a...
