Matematik
Løse ligning
30. april 2014 af
ranimukerji (Slettet)
-
Niveau: B-niveau
Hej :)
Kan nogle hjælpe med opgaven vedhæftede
skal jeg bruge udrtykket d=b^2-4ac, og jeg ved at der skal være en løsning, så d=0.
0=(-3)^2-4*2*k
Skal jeg isolere k?
Vedhæftet fil: Opgave.png
Skriv et svar til: Løse ligning
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
