Matematik
Ligninger - rod med hel eksponent
Hej Alle
Jeg har to ligninger, som jeg skal lave og jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår dem?
Se bilag for ligningerne
På forhånd tak :-)
Svar #4
04. januar 2015 af LeonhardEuler
#3 : Du skal selvfølgelig ikke bruge logaritmeregnereglerne. Jeg så forkert på ligningerne. Se #2.
Svar #5
04. januar 2015 af peter lind
#4 Man kan faktisk også løse opgaven ved at bruge logaritmeregnereglerne.
Svar #7
04. januar 2015 af LeonhardEuler
#5 : Man kan så mange ting, men hvorfor ikke bare gøre det simpleste. :-)
Skriv et svar til: Ligninger - rod med hel eksponent
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.




