Debat

Hvilken skoletaske til gym?

25. juli 2015 af Priscila (Slettet)

Hejsa

Jeg står at skulle købe en ny skoletaske til gym næste år. 

Hvilke tasker bruger i? Hvad er in på jeres gymnasier?

Er der nogen ejere af denne taske, der kan vurdere, hvordan den passer i størrelsen? http://www.fjallraven.dk/rucksack-no-21-large.  Jeg tænker især på, om der er plads til bøger, computer etc. 

Fortsat god sommer :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
25. juli 2015 af ChemistryIsKey

Min erfaring;

Fjällräven er for image og udseende, hvorimod Eastpack er super rummelig og praktisk! :)


Brugbart svar (1)

Svar #2
26. juli 2015 af Stats

Har brugt min Eastpack i 15 år, og den fejler intet!
Som #1 siger: rummelig og praktisk
- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #3
26. juli 2015 af GalVidenskabsmand (Slettet)

Jeg ved ikke, om det stadig er sådan, men tidligere var det sådan, at Fjällräven signalerede, at man var venstreorienteret.


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. juli 2015 af Arccossintan (Slettet)

#1: Den er på 30L og der er således rigeligt med plads. Jeg bruger en rygsæk på 33L, og jeg har aldrig været i nærheden af at fylde den op. Hvis det nu antages, at du maksimalt har fire forskellige fag på én dag, og til hver fag hører en bog, så skal din taske kunne rumme en computer, fire bøger, et penalhus, en madpakke og evt. andre småting, og det kan denne du linker til sagtens.


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. juli 2015 af Arccossintan (Slettet)

Hov. Foregående svar var egentlig til #0 :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
26. juli 2015 af OnceUponATime

Jeg havde også en eastpack da jeg gik i 9. klasse + gymnasie. Holdt, og er stadig næsten ny! Gik ud fra gymnasiet her i år.


Skriv et svar til: Hvilken skoletaske til gym?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.