Kemi

Feedback på rapport/oplæg jeg skal eksamineres i, som led af et virksomhedprojekt.

11. august 2015 af chemie (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej kemikyndige :)

Jeg læser kemi på KU og skal til at starte på mit 3. år. Jeg har her i sommerferien arbejdet på et virksomhedsprojekt for en medicinalvirksomhed, hvor jeg har skulle syntesere et stof hvis biokemiske egenskaber virksomheden har en interesse i at undersøge. Jeg skal i den forbindelse op til en mundtlig eksamen med min vejleder fra KU, min vejleder fra virksomheden og en censor. 

Jeg vil i denne forbindelse høre om der er en person med baggrund inden for organisk kemi, der bor i Københavns området, og kunne have lyst/tid til at kigge min rapport igennem (inde for de næste par dage) og evt. høre mig i mit oplæg i løbet af næste uge. Jeg skal forberede et oplæg på 10-20 min. og laver en power point præsentation. Oplægget kommer primært til at omhandle min 10 trins lange syntese og den erfaring jeg har gjort mig med forskellige synteseforskrifter. 

Send mig meget gerne en privatbesked hvis du har spg., ønsker mere viden om projektet, det har interesse og om du evt. ønsker noget for det :) 


Skriv et svar til: Feedback på rapport/oplæg jeg skal eksamineres i, som led af et virksomhedprojekt.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.