Matematik

Sin. Cos.

10. juni 2016 af Kolsyrat (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående
Hjælp. Jeg kan ikke lave dette her. Findes her en venlig sjæl som kan/vil lave dette og sende til mig?
Jeg har fået det tilsendt fra en ven som heller ikke kan.
Vedhæftet fil: Zadania_A_B_C_2016_.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
10. juni 2016 af Toonwire

..... Tror ikke du kan få mange til at lave dine ting for dig her, uden at vise lidt initiativ selv.
Desuden står vedhæftede på polsk.

Svar #2
10. juni 2016 af Kolsyrat (Slettet)

Det er ikke mit, men en ven som har bedt om min hjælp. Jeg er ikke en ørn til den slags matematik. Derfor spørger jeg ydmyget om hjælp for at hjælpe min ven.

Brugbart svar (0)

Svar #3
10. juni 2016 af Eksperimentalfysikeren

Det ville være en stor hjælp at få oversat den polske tekst.

Svar #4
11. juni 2016 af Kolsyrat (Slettet)

side 1.
Varianter af opgaver A, B, C betegner med hjælp af indekset nummer. For eksempel, No. 64 583 varianter: En opgave - 5, opgaver B - 8, opgaver C - Opgaver 3. En graf af funktionen:

Side 2.
De opgaver og løsning af ligninger ved hjælp af Cramer (ved hjælp af indikatorer):

Side 3.
Opgaver C Beregning af indikatorer: 1. Opret frekvens fordeling af de indsamlede data punkt X. 2. Opret histogrammet frekvens fordeling f (x), grafisk lineær kumulative frekvens F (x) 3. Opret mønstret analytisk funktion f (x). 4. Beregn indikatorer MTC (betyder, median, mode) og MZ (varians, standardafvigelse) på data X. 5. Beregn indikatorer MZ (skævhed, kurtosis) data X. 6. Opret scatterplot empiriske data X og Y. 7. Beregn korrelationskoefficient Rxy Pearson. 8. Vurdere parametrene A og B i regressionsligningen Y = AX + B. 9. Opret grafen lineære regressionsligning. Varianter (5-cifret nummer indeks.

Jeg håber at det giver mening. Har brugt Google translation.

Skriv et svar til: Sin. Cos.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.