Tysk

Oversættet rigtigt?

05. juni 2017 af Lucasjames - Niveau: 9. klasse

Hej, er der nogen der kan fortælle mig om jeg har oversættet rigtigt?? giver det mening?

- Jeg kan godt lide hvordan den danske skolesystem er opbygget på f.eks. at vi har undervisningspligt at gå i skole i 10 år. Og at man først får karakter når man begynder i 8 klasse. Jeg synes vi kan godt lærer fra andre skoler i verden, da jeg synes vi er bagud med læring i forhold til andre skole i verden. 

- Ich mag, wie das dänische Schulsystem ist in einer solchen strukturiert. wir haben Schulpflicht Schule seit 10 Jahren teilnehmen. Und dass Sie erste Zeichen erhalten, wenn Sie in der 8. Klasse beginnen. Ich denke, dass wir von anderen Schulen in der Welt lernen, weil ich denke, dass wir hinter sind in dem Lernen im Vergleich zu anderer Schule in der Welt.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juni 2017 af Pandekagehus (Slettet)

Jeg ville nok oversætte:

Ich mag die Art, wie das dänische Schulsystem aufgebaut ist, zm Beispiel dass wir 10 Jahre Schulpflicht haben, und dass man erst in der 8. Klasse Noten bekommt. Ich denke, dass wir von anderen Schulen auf der Welt lerenen können, weil ich meine, dass wir beim Lernen im Vergleich zu anderen Schulen der Welt hinten liegen.


Skriv et svar til: Oversættet rigtigt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.