Debat

Må man hænge folk ud på nettet

18. februar 2018 af KUerlort (Slettet)

Hejsa, jeg overvejer at hænge nogle folk ud på nettet. Er det fint nok? Jeg taler om en håndfuld professorer, jeg er sure på, og har fundet deres addresser, så tænkte jeg, at jeg ville lægge det op i gruppe på facebook, hvor folk er sure på bedømmere. Så kan de få hvad de fortjent


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. februar 2018 af Egofaciens

Nu har jeg ingen ide om hvilken situation du befinder dig i, hvad disse professorer har gjort, hvad du har gjort eller noget helt andet, men umiddelbart ville jeg lade vær, hvis jeg var dig :)

Be the bigger person, og tænker over, hvem det egentligt går ud over, såfremt du vælger at hænge nogle professorer ud på nettet. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. februar 2018 af Skaljeglavedinelektier

Det lyder umiddelbart som en dårlig ide, og det tjener næppe et erkendelsesværdigt formål. Alt efter hvad du har i sinde at skrive, kan du evt. komme i konflikt med straffelovens kapitler om æreskrænkelser uden at være ekspert i straffelovgivningen. 

Har du reelle betænkeligheder med dine professorer, ikke blot at du har fået dårlige karakterer, kan du prøve at rette henvendelse til, hvad jeg ud fra dit navn antager er, Københavns Universitet. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. februar 2018 af Anders521


Brugbart svar (0)

Svar #4
21. februar 2018 af Justitia

Hvordan er du kommet ind på universitetet?


Brugbart svar (0)

Svar #5
21. februar 2018 af guzbak

NEJ. 

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Må man hænge folk ud på nettet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.