Biologi

Blodtype og genotyper opgave hjælp søges *haster*

18. marts 2018 af Annanielsen2 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Sidder der en rar sjæl derude der kan hjælpe mig med denne opgave?.. Jeg skal bestemme blodtypebestemmelsen i et skema og jeg er helt lost.. :( Skemaet ser sådan ud 

Barnets Blodtype  Mulige genotyper  Moderens blodtype  Mulige genotyper Genotyper far ikke kan have haft

0                                     ?                                 0                                 ?                                 ?

0                                     ?                                 A                                 ?                                 ?

0                                      ?                                B                                 ?                                 ?

A                                      ?                                A                                 ?                                 ?

B                                       ?                               0                                 ?                                 ?

AB                                     ?                              AB                               ?                                 ?

Blodtyper far ikke kan have haft

?

?

?

?

?

?

Har også vedhæftet skemaet nedenfor... Håber nogen kan hjælpe mig? Er virkelig ude på dybt vand:(


Skriv et svar til: Blodtype og genotyper opgave hjælp søges *haster*

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.