Matematik

WordMat er holdt op med at virke

03. august 2020 af LouiseBrolin - Niveau: B-niveau

Hej, er der nogen der har oplevet at wordmat er holdt op med at virke, og ved hvad man kan gøre?

Da jeg først installerede det for en måned siden fungerede det upåklageligt, men så pludselig holdt det op med at ville skrive brøker ud automatisk ved indtastning med skråstreg, og den kan ikke finde ud af at regne ting ud længere. Skrifttypen er også ændret, og jeg ved ikke hvorfor eller hvordan jeg løser det.

Jeg har prøvet at afinstallere programmet og genstarte og installere igen, men det er det samme, WTF??
Det er som om der en rest af indstillinger gemt i Word-programmet.

HJÆÆLP!

Jeg skal til skriftlig eksamen om 11 dage, så vil sætte virkelig meget pris på et hurtigt svar
Tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. august 2020 af EnStuderende

- Er det alle dokumenter, du oplever problemet i (også nye?)

- Har du prøvet at genstarte selve computeren?

- Har du været inde og prøve i Wordmat > settings > advanced > reset/restart?


Svar #2
03. august 2020 af LouiseBrolin

Ja, alle dokumenter
Jeg har genstartet computeren cirka 16 gange, afinstalleret og slettet al backup og geninstalleret igen omkring 10 gange og forsøgt at trykke ja og nej til forskellige ting hver gang jeg installerede igen, altså ændre én ting ad gangen. Intet virker.

Ja, jeg har nustillet og genstartet i advanced settings også, inden jeg prøvede at af- og geninstallere

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. august 2020 af EnStuderende

Har du prøvet at geninstallere selve Microsoft Word også?


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. august 2020 af EnStuderende

(Og hvilken version af Word bruger du?)


Svar #5
03. august 2020 af LouiseBrolin

Og så fik jeg løst problemet: Unicode ;-)

Havde åbenbart ramt LaTex-knappen...

Brugbart svar (1)

Svar #6
03. august 2020 af StoreNord

Ja. Det var det jeg lige sku til at sige.

Det er en gammel kending:    https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1835522
 


Brugbart svar (0)

Svar #7
03. august 2020 af StoreNord

Ja. Det var det jeg lige sku til at sige.

Det er en gammel kending:    https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1835522
 


Skriv et svar til: WordMat er holdt op med at virke

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.