Matematik

Aflevering Mod betaling

01. april 2021 af modbetaling (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej folket inde i dette forum. Jeg har en aflvering i Matematik A som jeg ikke har tid til at lave, og vil se om nogen har mulighed for at lave den, der følger en lærerbesvarelse med så den skal stort set bare omformuleres og der skal laves nogen grafer osv. Jeg giver gerne penge for det. Tak på forhånd.

PS: Det er emnet Integralregning og underemnet er kombinatorik.

Brugbart svar (0)

Svar #1
01. april 2021 af MandenMedMangeHatte

Hvorfor ikke bare skrive til din matematiklærer at du ikke har tid til at lave den?

Vil du virkelig snyde bare så du ikke får fravær for én opgave?

Svar #2
01. april 2021 af modbetaling (Slettet)

Jeg mangler at lave mere end en aflevering, derfor mangler jeg en til at lave en for mig så jeg ikke ender for langt bagud.  

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. april 2021 af ringstedLC

Du har nok fundet det dårligste sted på nettet til denne samtidigt elendige løsning på dit "problem"; anførselstegn fordi tid ofte er et spørgsmål om prioritering.

Når nu der ligger en hel Påskeferie og venter, så er det vel bare at komme igang. Jeg mener; du har valgt at tage en HF og niveauet A, så der er vel ikke noget, der er vigtigere her få måneder før eksamen.

Men der kan selvfølgelig godt være en eller anden herinde, der lige vil hjælpe dig af med nogen penge, teoretisk kunne det være din egen lærer, - det tror og håber jeg bare ikke, mest for din egen skyld.

Brugbart svar (0)

Svar #4
01. april 2021 af MandenMedMangeHatte

Den mest retfærdige løsning til dit problem er nok at bortvise dig fra gymnasiet.

Svar #5
01. april 2021 af modbetaling (Slettet)

Tråden er låst for yderligere indlæg.