Matematik
HVORDAN SOLVER/ISOLERE MAN VED HJÆLP AF EN IT-84?
Hejsa,
som overskrevet siger: Hvordan solver man ved hjælp af TI-84 lommeregner..
jeg har haft denne lommeregner i lang tid og kan ikke finde ud af at solve i den...
nogen der kan fortælle mig, hvordan man gør ? altså helt slavisk.. hvad skal jeg trykke på?
Svar #1
12. juni 2013 af Krabasken (Slettet)
Hvad sker der, hvis du skriver:
solve
(ligningen)
(det store komma)
x (eller den variabel, du vil isolere)
)
Enter
Skriv et svar til: HVORDAN SOLVER/ISOLERE MAN VED HJÆLP AF EN IT-84?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
