Matematik

HVORDAN SOLVER/ISOLERE MAN VED HJÆLP AF EN IT-84?

12. juni 2013 af klklklklklkl (Slettet)

Hejsa,

som overskrevet siger: Hvordan solver man ved hjælp af TI-84 lommeregner..

 

jeg har haft denne lommeregner i lang tid og kan ikke finde ud af at solve i den...

 

nogen der kan fortælle mig, hvordan man gør ? altså helt slavisk.. hvad skal jeg trykke på?


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. juni 2013 af Krabasken (Slettet)

Hvad sker der, hvis du skriver:

solve

(ligningen)

(det store komma)

x (eller den variabel, du vil isolere)

)

Enter


Svar #2
12. juni 2013 af klklklklklkl (Slettet)

hvor kan jeg finde solve henne i min lommeregner ?


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. juni 2013 af Krabasken (Slettet)

Står det mon ikke i MATH-afdelingen?


Skriv et svar til: HVORDAN SOLVER/ISOLERE MAN VED HJÆLP AF EN IT-84?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.