Matematik
Mængde / notation
16. november 2006 af
Riemann
Jeg har en et punkt (x1,x2,x3)=((3a+1)/(a+1),(4a+1)/(a+1),1/(a+1)), der er løsningen til et givet ligningssystem.
Jeg vil gerne skrive punktet som en mængde. Dette har jeg prøvet på her:
http://www.fys.ku.dk/~sparre/set.JPG
Så vil jeg bare høre om notationen er korrekt...
Jeg vil gerne skrive punktet som en mængde. Dette har jeg prøvet på her:
http://www.fys.ku.dk/~sparre/set.JPG
Så vil jeg bare høre om notationen er korrekt...
Skriv et svar til: Mængde / notation
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
