Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 18381 til 18400 af 106471
-
Oversættelse fra dansk til tysk.
ForumindlægNogle der vil være søde og hjælpe med at rette min aflevering? Endelig oplevede den gamle mand parken igen. Det var den første rigtige forårsdag. Nu var den mørke tid forbi. Og det havde været en lang og kold vinter. I år var det nye forår en særlig oplevelse, for den gamle mand havde haft en svæ... -
Hvad er dit yndlingsland?
ForumindlægHvad er dit yndlingsland? Mit er Luxembourg, fordi de har den højeste BNP pr. indbygger, både målt nominelt og i forhold til købekraft. -
Blodtype diskussions spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg mangler et par svar i min blodtype diskussion, og jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig. I må også meget gerne rette mine svar hvis i kan se nogle fejl: 1. Indeholder Anti-A feltet antistof eller antigen? Hvilket antistof/antigen? Anti-A har serum som indeholder antistof A. 2. Besva... -
Rettelse af fransk stil
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om en fransk sportsudøver. Jeg valgte derfor Zidane (siden det er den eneste jeg kender) Det kunne være rigtig fedt, hvis der var en, som havde lyst til at rette eventuelle fejl :) Det ville også være rart at få at vide, hvilke ting jeg skal øve mig mere på og bl... -
Haster!!!!
Forumindlæghej.. jeg har glemt alt om ligninger vil i være sød og hjælpe mig.1. 13x+4=5x-282. 2(3x-6)=3(x+2)3. 3(4x-6)/5= x+24. 8x-(4x/2+2)=6x-20Det her er ikke en ligning:(3x+4)(2x-5)H. tu pac -
Hjælp til Dativ
ForumindlægJeg har lige brug for hjælp. Hvornår bruger man Zum eller Zur i tysk? please hjælp mig tak på forhånd -
Desperat brug for hjælp!
ForumindlægEr der ikke nogen, som kan give nogle bud på, hvilket land - Danmark eller Italien - der vil klare sig bedst industrielt i de næste 10-20 år? og hvorfor...Jeg har svært ved at finde ud af dette og har virkelig brug for hjælp...! -
funktioner
ForumindlægHej, har lidt problemer med en opgave som består i at finde frem til den passende forskrift til hver graf. Ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an og hvordan jeg skal forklare det .. håber på lidt hjælp :) -
Matematik Gåde
ForumindlægHej allesammen er lidt i problemer med min aflevering håber der nogen der kan hjælpe mig :) -På forhånd mange tak !:) ”I en Skole var Antallet af de fraværende Børn Femtedelen af Antallet af de mødte. Havde der været 3 flere borte, vilde de fraværendes Antal have været Fjerde... -
Pause...Vitser
Forumindlæghej jeg vil sætte stemingen op med en god vits.Her kommer den:Du er skilt?-Ja. Det var religionen,der ødelagde det.-Religionen?-Ja! Hun ville ikke lade mig elske min næse.....ps: hvis du mener at du vil være med til at stætte stemingen op. Så fyr også en vits af. -
Rettelse af tysk stil!?
ForumindlægVille være dejligt, hvis nogen gad rette tysk stil igennem, tak!!Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl2. Im Text „Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl“ hören wir von Khalid, der sein Heimatland Ägypten verlassen hat und illegal nach Berlin gereist ist. Khalid steht vor einem großen Dilemma. Wenn ... -
Franskoversættelse
ForumindlægJeg har en franskoversættelse jeg gerne lige ville have kigget igennem hvis nogle har tid. På forhånd takDansk:Efter krigen skal familien vende tilbage til Frankrig. Laurence er ked af det. Thi Ba er flygtet – hun tænker stadig på hende. Hun syntes at hun har bedraget hende. Det er hende som har ... -
Tysk oversættelse.
ForumindlægNogen der gider oversætte det her til tysk? Det ville være kanon.Denne sommer deltager jeg i et tyskkursus. Kurset finder sted i München. Jeg tilmeldte mig allerede i februar. Først ringede jeg sprogskolen op, og den sendte mig et skema. Min bror hjalp mig (med) at udfylde det. Skolen meddelte og... -
hvad siger I drenge?
Forumindlæghej folkens, jeg ved at det er et lektiehjælpssted men jeg spørger alligevel:)Jeg vil gerne spørge drengene om dette passer:Når en dreng er forelsket i en pige og han ved at det umuligt at få hende, vil han så prøve på at gøre hende jaloux nok til at hun til sidst går med til det???(Altså i mine ... -
Differentiation
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal ved differentiation vise, at løsningen til den logistiske vækstmodel opfylder ligningen y’ = a*y(M-y)Jeg ved, at y = M/(1+c* (e^(-a * M * x)) eller y = 0Hvordan gør jeg det??? Please hjælp mig! -
Trigonometri
ForumindlægHejsa:D Hvis den ene katete i en retvinkel trekant er 6, og hypotenusen er 10, hvordan finder man så den sidste katete? :D Tak på forhånd -
hjælp til ligninger-lommeregner
ForumindlægJeg skal aflevere disse opgaver i mat.Jeg har regnet det jeg kunne, men jeg vil gerne have det tjekket efter og bede om hjælp til de stykker som evt må være forkerte.OPG. 1 LØS LIGNINGERNEa. 4(2-6x9-5=2-5x x = 0,053b. 3x+=2(x-3) x = -13OPG. 2 UDREGN VED HJÆLP AF ... -
vektor regning
ForumindlægHej, vil lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med lidt vektorregning, jeg skal bevise en regneregel, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. jeg skal bevise en regel for skalarprodukter. vektor a * vektor a = vektor a^2 =|vektor a|^2 (længden af vektor a) -håber det kan l... -
Er du egnet?
Forumindlæg...til at være astronaut!Jeg faldt over denne sjove test.http://www.rummet.dk/astrotest/astro.htmlDen er inddelt i 3 typer opgaver: Helbredstest, personlighedstest og mentalkapacitet-test.Den er faktisk ret sjov. Lad mig høre jeres resultat ;) -
Vektorregning, koordinater, firkant
ForumindlægHalløj! Jeg har et spørgsmål vdr. en opgave vi har gennemregnet i min klasse, som jeg skal til eksamen i på mandag, men jeg forstår ikke den fremgangsmåde vi har brugt, og kan ikke finde lignende opgaver eller eksempler andre steder på nettet. Opgaven lyder: Bestem arealet af en firkant med...
