Søgning på: lykken benny andersen. Resultater: 11421 til 11440 af 11687
-
Er den amerikanske velfærdsmodel ikke bedst?
ForumindlægAmerikanerne har en markant højere årsindkomst, end vi har. Er det ikke et tegn på, at den amerikanske velfærdsmodel er bedre end vores? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita -
Jeg hader at Reducere
ForumindlægHej...Jeg ved ikke om det er fordi jeg hader at reducere aT JEG ER så dårlig til det ller om det bare er noget jeg ikke kan forstå en brik af, jeg har en opgave jeg har lavet jeg vil gerne have i ser på det hvis i altså vil:Z= a + b / c + 2a + b / 3c + 5a + 2b / 12c_-_-_ Mine udregninger _-_-_-_-... -
Stamfunktioner
ForumindlægEr ikke så godt til stamfunktioner.. Bestem følgende stamfunktioner..(x+1)* 4:kvadratroden af x dx4:4^x dx -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej.. Jeg skal på nær snart til optagelsesprøve. - Jeg ville lige høre om, I som har været til optagelsesprøve i forrige år måske kunne hjælpe mig? Jeg vil virkelig gerne vide, hvad lærerne/censorne skal spørge mig om? Altså, hvilket spørgsmåle kunne de finde på at stille mig? Jeg skal op i matem... -
lidt hjælp søges!(MATH)!
ForumindlægHej!\nJeg vil lige spørge om der ikke er nogen som kunne tage et lille kig på disse opgaver. Jeg ved godt at der er mange men langt størstedelen af dem er færdige der er bare et par steder hvor jeg er lidt i tvivl.\nHåber at der er nogen som er villige til at hjælpe. \n\nOpgave 1)\nI et koordinat... -
Renter og lån.
ForumindlægDet haster, tak på forhånd! :) -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
Stil - 237 ord
ForumindlægHejsa!Er der nogen, der vil rette min stil igennem? Jeg ved godt, at jeg er MEGET sent ude, men den skal sendes afsted via mail i løbet af i aften, eller - i nødstilfælde afleveres i morgen, allersenest eftermiddag.På dansk:Ifølge min mening, er det vigtigt, at man ansætter lærere, der har sans f... -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
skr. 3-årigt A-niveau
ForumindlægHey...hva har i fået af resultater?mine:opg1:I=100K=0,046T½=15,06I(60)=6,32I=10 er x=50,1opg2:6x+4y+3z-12=0areal=2*kvadr(14)67,4grader(1/3, 5/2, 0)opg3:|AM|=9,85radius=7,5opg4:5000-5000e^(-0,2t)grænseværdien er 500042,54timeropg5:areal: 2 kvadr(6)Rumfang= 9*piopg6:voksende [0;pi/3[ og [2pi/3;pi]a... -
"Hit ord" til eksamen i kong ødipus
ForumindlægJeg skal til eksamen om en uge, og må indrømme mine noter stinker. Men jeg kan se på de fleste posts herinde at det der tæller er at fyre en masse af de fagudtryk af der kan bruges på teksten.Er der nogen der kan opremse dem - udover hybris/nemesis.og så lige en ting til. Hvad betyder sofrosyne -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
Forkert besvarelse
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen der kender til regler vedrørende forkert besvarelse af opgaver på engelsk A-niveau. Jeg er kommet til at skrive en short STORY i stedet for short ESSAy I B-delen!! Dumper man så eller trækker det bare ned i karakteren? Jeg håber virkelig nogen ved noget!!! -
tak
ForumindlægEn stor TAKtil vedkommende som anbefalede mig bogen "lev livet uden bekymringer" af Dale Carnegie, fantastisk bog lige hvad jeg har brug for, den er entlig ret simpel, men alligevel tager det os mange år at komme til de samme konklusioner. underligt at vi alle lader os optage så meget a... -
Hjælp:))
ForumindlægJeg har fået som opgave at skrive et par linjer om hvorfor mit eget værelse er mit favorit rum. Er der nogle der vil tjekke det igennem for fejl så vil det være super!!:) Ma pièce préférée. J'aime ma chambre parce que c'est ma chambre seulement. Dans ma chambre j'ai m... -
snit ganget med 1,08
ForumindlæghejDet eneste jeg indtil videre har lagt mærke til, som efter min mening er iøjnfaldende i den såkaldte "Velfærdsreform" er at ens snit bliver ganget med 1,08 hvis man gå i gang med en langvideregående udd. hvis man starter inden 2 år eller noget lignende anyway..! Er der nogen som ved... -
Rette oversættelse og spørgsmål
ForumindlægHej alle Nu nærmer skoleåret sig sin afslutning, og da jeg afslutter fransk i år vil jeg gerne aflevere nogle fantastisk stile, så jeg kan hive et 12-tal hjem i skriftlig! Derfor håber jeg, at der er nogle som har lyst til at kigge min oversættelse + svar på spørgsmål igennem for fejl eller s... -
skriftlig eksamen - robert fischer
Forumindlæghej .. jeg har ligesom mange andre været til tysk eksamen i dag (A niveau fortsættersprog) .. er der nogen der vil give en vurdering (karakter) ?? tak :) -
AT - Psykologi - metode???
ForumindlægHar et kæmpe problem... Skal op i AT på onsdag - men har stadig ikke helt styr på min psykologiske metode del... Jeg har om Erikson og Bowlby som jeg skal belyse på asylbørn i DK... Der udover har jeg 2 cases som jeg har analyseret og inddraget Erikson og Bowlby.. Er de to humanister?? og hvorfor... -
"Lægehierarki "
ForumindlægHej. Er der nogen her, som kan hjælpe med at lave et "Lægehierarki". Sådan hvor man får alle lægestillinger I efter, hvad der vægtes mest og sådan. Jeg vil virkelig gerne vide, hvilke slags læger der er, så derfor ville det være ret fedt!
