Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 12461 til 12480 af 22496
-
Tysk oversættelse!
ForumindlægKan nogen hjælpe med at rette minoversættelse!danske version:Fru Krause svarer: ”Jeg synes, at jeres opfattelse af tiden er forkert.Efter min mening skal dit barn ikke tænke så meget på tiden; demenneskelige forbindelser er vigtigere.”Fru Krauses problem er, at hun er overflødig. Ingen behøverhen... -
en lille eng. tekst!!! hjælp..
Forumindlæghej håber nogen der kan rette denne lille tekst.. kan ikk finde min ark teksten i dansk.... (er nemlig ikk særlig god til eng skriftlig)I will begin with to say that, I (glæder mig til at blive færdig) with my highschool. After that I will (holde) pause in 1 year and beginn to (kørekort). My fat... -
Bestod jeg min Engelsk? Nej nok ikke (Bekræft)
ForumindlægJeg er ret sikker på jeg ikke bestod min Engelsk på gym:( men vil lige være sikker. Engelsk B. Skr årskarakter: -3 (minus 3) må nok være den første i Dk med den karakter. Men min lære kunne ikke lide mig, undskylder jeg mig selv med. Mundtlig års: 2 Eksamen mundtlig: 4 Eksamen skr: 4 Som jeg selv... -
Hurtig hjælp til små-sætininger?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med nogle sætninger, som jeg gerne vil have oversat. Har oversat lidt af dem, men sætningerne neden under, kan jeg ikke finde ud af.. Nogle som har tid/lyst til at prøve?: jeg stiller altid vasen væk, når mine venners børn kommer. mens han arbejdede alene, nynede han en melod... -
Hvad hedder kampånd?
ForumindlægHvordan siger man "kampånd" på engelsk?Figthing spirit? -
Fsa mundtlig Engelsk
ForumindlægHej...Skal snart op til engelsk mundtlig og mangler nogle blærerøvs sætninger...Er ik så go' til engelsk, så har brug for råd og hjælp...Håber i vil hjælpe mig -
Forklaring af analyse og fortolkning?
ForumindlægJeg skal til i morgen skrive en stil, hvor jeg analyserer og fortolker teksten "Portræt" af Maria Hesselholdt. Problemet er, at jeg ikke rigtigt ved, hvad det vil sige at analysere og fortolke - har bare fået opgaven "kastet i hovedet" uden forklaring. Håber, der er nogen, der... -
ordet end
ForumindlægHedder det han er bedre end jeg eller bedre end mig Tak på forhånd. -
Enkel 2.g oversættelse -rettehjælp
ForumindlægJeg er lige ved at lave en tysk oversættelse, og ville være rigtig glad hvis der er nogen der gad rette den igennem for mig:)Milena Moser er en ung schweizisk forfatter, som har haft stor succes med sin første bog XX. I den følgende fortælling befinder jeg-personen sig i sin bil på en eller anden... -
Tysk rettelse - 70 ord
ForumindlægNogle der vil være søde at rette dette lille stykke? Was bedeutet es eigentlich erwacshen zu sein? Für mich bedeute ist dass du reif ist. Du hast eine Verantwortnung og muss alle dingen auf eigene Hand machen. Ich denke auch, dass du achtzen oder mehr vären muss bevor du rightig erwacshene ist. ... -
optagelsesprøve! HJÆLP..
ForumindlægHej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk... -
arabisk oversættelse
ForumindlægJeg vil gerne høre om nogen herinde kan oversætte dette danske ordsprog til arabisk - og selvfølgelig med de arabiske bogstaver "Alle vore drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har mod til at forfølge dem." Det er til en tatovering jeg godt kunne tænke mig. Så vidt som jeg har forstået sk... -
Tysk A - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Så er tiden til tysk skriftlig a stx eksamen på vej. Jeg vil gerne vide nogle ting hvis i kan hjælpe. Gode råd? Hvor meget vil i sige de forskellige opgaver skal fylde? ( Da der ikke står hvor mange ord ligesom i engelsk) -
rettelse tysk
ForumindlægDer MauerbauBerlin var også delt i 4 zoner. De fleste flygtninge fra DDR drog først til Vestberlin. Senere blev de måske bragt til en anden by i BRD.Den 13. august 1961 blev flytningestrømmen stoppet. Tværs gennem Berlin byggede østtyskerne en mur, der var 3,5 m høj. Denne morgen var alle chokere... -
2 korte sætninger
Forumindlæg1. Man kan ikke glemme fortiden, men man kan lære at leve med den: 1.Man kann nicht die Vergangenheit vergessen, aber man kann mit der lernen zu leben.Synes ikke helt at det lyder helt korrekt...2. Man må ikke bebrejde tyskerne for anden verdenskrig i al evighed 2.Man muss nicht in alle Ewigkeit ... -
Ordstilling
ForumindlægJeg er ret dårlig til det dér ordstilling - så jeg vil spørge om, om det her ser rigtigt ud? Ich mache das internet. Ich finde es ist fantastisch, weil man kommuniziert mit andere kann. -
Én sætning, hjælp bedes.
ForumindlægHvad er der galt med denne sætning? My sister have won a week's holiday in France. Have skal være has? Men hvorfor? Forstår det bare ikke :-S -
2 måneder
ForumindlægHej Jeg skrive ikke blot på vegne af mig selv men også en del af mine klassemarrater her i 1.g. Vores dansklærer har fra første time ikke givet os et godt indtryk pga. utrolig mange fraværs timer, som bliver aflyst i sidste sekund. Samtidig har vi også i 1.g kun skrevet 3 dansk stile som ikke er... -
sprog
ForumindlægHvilket formål kan det være, hvis en forfatter er sort og han skriver en funny story med ikke standard engelske vendinger, så som " he was the baddest nigger that ever lived" og "Death didn’t waste no time getting away from there" hvilken indvirkning har dette? -
Grammatisk ukorrekt sætning
ForumindlægJeg skal rette fejlene i følgende sætning og forklare mine rettelser på dansk vha. grammatisk/faglig terminologi: 1) I dislike to go by bus, but i cannot afford buying a car. 2) I live in the house which roof is red
