Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14641 til 14660 af 22496
-
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
Dansk Grammar
ForumindlægHello! Jeg vil lige påminde jer om, at dansk ikke lige mit første sprog, så jeg håber virkelig ikke, I vil jugde my mistakes and grammar haha. Jeg har altid været i tvivl, hvornår man skal bruge "nogle" og "nogen" Håber virkelig nogle/nogen af jer vil hjælpe mig :-)!! -
Dieser/dieses
ForumindlægHej Hvornår og i hvilken situation bruges dieser/diesem og dieses på tysk Tak for svar på forhånd -
Tysk Akkusativ og Dativ
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke huske endelserne i akkusativ og dativ. Kan godt huske forholdsordene, men ikke eine osv. Så skal have han, hun , intet køn + plural, i både akkusativ og dativ. -
Tysk - habe, hast, bin, bist
ForumindlægEr der en, der kan forklare, hvornår jeg anvender habe hast osv. eller bin, bist i en sætning? Fx: Wir haben nach Kreta geflogen. Hvorfor hedder det haben og ikke sind i den sætning? -
Brugen af konjunktiv i sætninger
ForumindlægHej jeg har i min aflevering skullet oversætte følgende sætninger: 1. In dieser Art gab es ein Paar Hinweise auf ihn, die zwar nicht gereicht hätten, ihn juristisch zu verfolgen, aber die es mir einfach klarer gemacht haben. 2. Sie haben über Ihre Erfahrungen mit Ihrem Stalker ein Buch geschri... -
Engelsk resumé - 13 linjer
ForumindlægHej derude :) Jeg er igang med SRO i samfundsfag og matematik, hvor emnet er Spin. I min SRO skal der indgå et 15-20 linjer engelsk resumé om opgaven. Der mangler stadig en konklusion :) Jeg ville blive glad, hvis der var en, der kunne rette eventuelle grammatiske fejl, eller sætninger der lyder... -
BEDRE TIL ENGELSK!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har et lille problem .. jeg er ikke specielt god til engelsk, hvilket jeg burde være! derfor vil jeg meget gerne blive bedre til både skiftlig og mundtlig engelsk, ingen jeg afslutter folkeskolen. nogen der har nogle gode idéer til hvordan jeg kan forbedre mig? (; - tak på ... -
Ultra/Mega-Kommahjælp!
ForumindlægHej. Hvor skal der være komma, hvis man bruger efter kryds og bolle metoden? 1. En af konsekvenserne af globalisering er at varer ofte fremstilles hvor det er billigst og derefter eksporteres de verden over. 2. At høre 4-5-årige fra forskellige lande tale engelsk med hinanden er en fascinerende o... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHeej Jeg skal bare have oversættet det her til tysk. Håber nogle som vil hjælpe Taaak :) Hvordan var dit forhold til de andre tunnelarbejder? Det startede med jeg sniger mig ind. Men så blev jeg opdagede af tunnelarbejderne. De fangede mig, og bandt mig. De stolede ikke på mig i starten. Men lidt... -
Bedre til..?
ForumindlægHej med jer! Jeg skriver, fordi jeg vil have tips, tricks og råd til at blive endnu bedre til engelsk. Altså, mit engelsk er ikke så slemt. Jeg får primært 7 og 10-taller, men jeg vil gerne være endnu bedre. Jeg føler, jeg hele tiden tænker, før jeg snakker. Jeg bliver ofte forvirret, og jeg sig... -
Tysk Disposition (meine Familie)
ForumindlægDisposition: 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Ich habe das Thema gewählt, weil meine Familie sehr viel für Mich bedeutet. Ich habe eine sehr grosse Familie auf meine Vaters Seite. Aber meine Mutters Seite ist nicht so gross. Ich will in diese Disposition über meine Familie erzählen. 2. Me... -
Naturvidenskablig retning eller humanistisk?
ForumindlægJeg er tvivl om, efter endt HF, hvilken videregående uddannelse jeg så skal tage. Jeg vil selv mene, at jeg er bedre i de humanistiske fag, men jeg har ikke noget imod matematik (det tager mig dog længere tid at forstå matematik). Vil der være gode jobmuligheder indenfor det humanistiske felt ... -
Hjælp til eksamen i morgen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i tysk b-niveau i morgen. Jeg har skrevet noget jeg gerne vil sige, men jeg er desværre ikke så godt til den tysk gramatik. Hvis du vil læse mine ord, og kommentere på dem vil jeg blive meget glad. Hilsen Marie Skibsted Ich habe mit einer Auszug von der buch „Ali zu... -
tysk oversættelse med vægt på ordstilling og uregelmæssige verber
ForumindlægHej :-) Jeg har rigtig meget brug for noget hjælp til min tysk oversættelse. Jeg har prøvet så godt jeg kunne, at oversætte den. Men der er rigtig mange steder hvor jeg er i tvivl, og hvor jeg synes det jeg har skrevet lyder utrolig dumt. Håber der er nogle der kan hjælpe mig, og helst med en for... -
Hjælp til skriftligt tysk!
ForumindlægHej! Jeg er egenlig god nok til at læse tyske tekster og oversætte dem, men når jeg selv skal skrive tysk, f.eks en stil eller lignende, så synes jeg at det bliver rigtig svært. Jeg har rigtigt svært ved at finde ud af den korrekte ordstilling, og hvordan jeg skal formulere mig så det lyder godt... -
Tysk. kan man godt sige det?
ForumindlægVil bare hører om dette er grammatisk og stavet osv. rigtigt. jeg er rigtig dårlig til tysk nemlig. Fortsetzung des Hertz in Kopf Wanda das Gesetz von Jakob leben, bis sie an der Stange muss zurückkehren. Anderthalb Jahre später, Reisen Wanda Hause mit den anderen polnischen Mädchen. sie müssen A... -
Erfaren engelsk korrekturlæser søges.
ForumindlægHej Eftersom at jeg har en to-dags hjemmeopgave d 6 til d 8 i næste uge, søger jeg en erfaren korrekturlæser, der kan læse min opgave igennem for grammafejl. Mit problem er, at jeg ikke har nogen i min nærmeste fam, som er vant til at læse engelske tekster, så har brug for en der kan se mine fejl... -
hey :)
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk.. jeg går i 9. klasse, og denne prøve, kommer til at tælle meget, i mit kommende karekterblad.. Jeg er ikke så skarp til engelsk, og vil derfor spørge, hvad jeg kan øve mig på, for at være lidt forbredt. Er der en som ved, hvilke slags op... -
Areal
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet formen for det areal der skal bestemmes. Hvordan bestemmer jeg det ? Hvis vi siger at den har målene b*h*t (bredde, højde og tykkelse) Indre radius=1 og ydre radius=1,5. - Skal man først bestemmes for de et firkant også trække hullet fra også trække et lille firkantet...
