Søgning på: fransk noter. Resultater: 15241 til 15260 af 19217
  • Hmm

    Forumindlæg
    Er der nogen der lige kan forklare mig hvordan følgende: x-0,5*0,5=√x På forhånd tak!
  • Svært bevis!

    Forumindlæg
    Hvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ?
  • Eksponentiel graf

    Forumindlæg
    heysa håber i kan hjælpe mig jeg har fået oplyst at en graf har ligningen f(t)=3,0-3,0*e^-0,0116t og har så fået opgaven at beskrive grafen men jeg er lidt tabt da jeg får halveringstiden til at blive ca 59,75 sekund men når jeg tegner den på lommeregneren er det en stigende graf :S
  • Georg Mohr opgaver med svar

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en samling af Georg Mohr opgaver som tidligere er stillet på Studieportalen.dk med forslag til løsninger. Opgaver. 1) I en klasse er der 20 elever. Af disse har 13 været i Spanien og 12 i Italien. 4 har ikke været nogen af stederne. - Hvor man elever har været begge steder? 2) T...
  • Hurtig hjælp hvordan siger man "vi fik vide af læreren på engel?

    Forumindlæg
    hjælppppppppppppp
  • Kanonens historie?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg er ved at skrive en opgave om skibskanonen i senmiddelalderen fra 1300-1500 tallet, hvor jeg skal beskrive hvem der udviklede den, hvornår den første kanon blev lavet og brugt, og på hvilken samfundsmæssige måde, som kanonen påvirkede Europa. Jeg har prøvet at søge på nettet omkrin...
  • Eksamensplan

    Forumindlæg
    Endelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10?
  • bestem en differentialkvotienten for g(x)=(x^2-3)*cos(x)

    Forumindlæg
    differentialkvotienten for g Er det sådan man gør? Jeg er nemlig ikke helt sikker.
  • Stokastisk analyse – Doob's max L2 ulighed

    Forumindlæg
    Godaften Kan nogen hjælpe med denne? Sætningen siger: For en ikke-negativ L2-sub-martingal er E((Xn*)2)≤4E(Xn2) med Xn*:=maxk≤nXk dvs. ||Xn*||2≤2||Xn||2
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svært ved at vide hvilke tilstandsformer der skal tilskrives for de forskellige stoffer under en reaktion. Jeg vil meget gerne spørger jer om hjælp til hvordan jeg kan finde tilstandsformerne for denne reaktion: Begge er syrer som reagerer med vand. 1.H2CO3 + H2O ⇔ HC...
  • Fra fahrenheit til celcius

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at udregne opgave 6? Fra fahrenheit til celcius :-) Tak på forhånd :)
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Heeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-)
  • Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne?
  • Fysik/kemi eksamen

    Forumindlæg
    Hej, skal op i Fysik/Kemi eksamen på Fredag kl. 800. Så er i fuld gang med at forberede, altså læse alle de kopi sider jeg har fået. Og lavet en disposition - for hvert emne. - Emner man kan komme ind på - Forskellige ting, jeg kan fortælle om og komme ind på - til eksamen Den sidste er hvad d...
  • BEdre og større ordforråd?

    Forumindlæg
    HVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag?
  • Tangent og differentialregning

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave for i matematik, men har forgæves forsøgt at finde ud af den. Please hjælp mig! Bestem tangenten til y = x^2 i punktet (-5,25). Jeg forstår godt hvad en tangent er, men ved ikke hvordan jeg skal finde den ud fra disse oplysninger. Mvh
  • Hjælp søges til at bestemme værdien af I og potentialet af VA

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg søger hjælp til følgende opgave, som lyder således "Find strømgeneratorens I og potentialet VA. Jeg har vedhæftet et billede af diagramet over kredsløbet.
  • Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR

    Forumindlæg
    Der er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak!
  • sinus- og cosinusrelationerne

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,...
  • Vurdering af skriftlig matematik

    Forumindlæg
    Jeg er frustreret! Jeg skal i 3g efter sommerferien, har matematik på højniveau, og vi har indtil videre haft TRE forskellige matematiklærere. De har hver især lært os noget forskelligt mht. skriftlig matematik. Dvs. hvorvidt man skal angive dit og dat, opstillingen, om tegninger skal laves osv....