Søgning på: fransk noter. Resultater: 15401 til 15420 af 19217
-
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
Bestem førstekoordinaten til røringspunkter
ForumindlægHej folkens! Jeg har gået i stå ved denne opgave (opgaven er vedhæftet) Jeg har forsøgt at bestemme tangentligningerne for de to tangenter der omtales, men kan ikke helt finde ud af det ud fra blot et punkt. Nogle der kan hjælpe? -
Gode råd søges..
ForumindlægJeg skal op i historie på tirsdag d. 16. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig.. nogle der har nogle gode råd? Håber virkelig der er nogle der har nogle gode råd. (: -
Integral
ForumindlægHey derude, Er der nogen der kender til beviset for både indskudssætningen og differens-reglen, når man taler om bestemt integrale? - hvis I gør, kan I så give et link eller skrive herinde, hvordan det skal bevises? Jeg har nemlig selv problemer med det.. :( På forhånd tak. -
Shall or should?
ForumindlægJeg har kigget og kigget, og prøvet at finde forskellen mellem disse to ord, men jeg kan simpelthen ikke se forskellen, først troede jeg at shall var skal, og should var skulle, men efter noget tid fandt jeg ud af at det var noget andet, jeg har da brugt should i mange tilfælde, men hver gang jeg... -
Stil-skrivning!?
ForumindlægHej, ved i hvordan man bliver bedre til at skrive noveller eller artikler. Er der nogle gode kloser til artikel-skrivning? Bare kom med jeres synspunkter! -
Varmetab
ForumindlægHvordan beregner man varmetabet af vand, som er blevet opvarmet af fx en elkedel? :-) -
Integralregning
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering, men der en opgave jeg ikke kan komme videre med. Opgaven lyder på: Brug 3-trins reglen til at bestemme differentialkvotienten for funktionen = f(x) = x3 + x2. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Jeg håber at der er nogen herinde der kan give en hånd. ... -
Matematik.
ForumindlægHej. Jeg har svaret på spørgsmål a) som er vedhæftet, men ved ikke hvordan jeg laver b. Tak på forhånd. :) -
Blanding af cyclohexan og bromvand
ForumindlægDe to stoffer er blevet rystet meget grundigt. Skriv din iagttagelse ned. Hvordan vil du forklare din observation? Du kan gøre det ved hjælp af strukturformler og evt. et reaktionsskema. Mine iagtagelser: Så snart vi rystede den kunne vi se at der skete en reaktion. De var begge 2 blevet to hvid... -
Sandsynlighedsregning
Forumindlæg2 opgaver til hjælp, det haster -
Latin - rettelse
ForumindlægHar oversat to sætninger og fundet finde den syntaks del af dem. Kan i se om det er rigtigt oversat, og analyseret? • ‘Nescio litteras, ut scis, brute!’ respondet iris • Nescio kan ikke læse, som ved intet’ svarer Iris. • Respondet = verbal led, iris= subjekt, N... -
Integralregning?
ForumindlægEr der nogle, der kan vise mig ved udregning, hvordan man løser følgende opgave: To funktioner f og g er bestemt ved: f(x)= -x^3+x^2+kx+3 og g(x)= x^2+3 hvor k er et positivt tal. Graferne for f og g afgrænser for x ≤ 0 et område M, der har et areal, og for x ≥ 0 et andet område N, der... -
forholdsord
ForumindlægHej er i gang med en opgave om forholdsord på engelsk:) der er nogle sætninger som jeg ikke rigtig kan finde ud af håber i vil hjælpe:);) 1) I må ikke lege på gaden. 2)drengen kom løbene imod os. 3) vi hørte ham i radioen. 4) vi har ventet på dig. 5)vi spiste frokost på en restaurant. Det som je... -
Goebbels tale 1943
ForumindlægJeg har meget svært ved at forstå talen fra : Joseph Goebbel. Er der nogle som kan hjælpe mig med at svare spørgsmålene til talen. Jeg er virkelig selv i gang med at gøre alt hvad jeg kan. -
100 % når..
ForumindlægHej. Ville i være søde at hjælpe med en procentopgave.. Opgaven er sådan: Hvad er 100% når (f.eks.) 60 svare til 15% :Ved godt har sendt mange spørgsmål ind, men har store problemer med procent. :-) -
TYSK - ER DET RIGTIGT
ForumindlægHej folkens skal skrive en tysk stil om hva der sker i en bil på vej til en ferie eller i selve ferien!!! Men ved ikke om jeg kan starte således: In meine Ferien war ich mit meine Familie in Türkei. Erst wir waren in unser Heimatstad Sivas. HJÆLP! -
Hjælp til oversættelse af spanske sætninger
ForumindlægHej derude :) Jeg har haft nogle spanske sætninger for, jeg har ikke vanvittigt let ved at skrive på spansk, så det ville være virkelig dejligt, hvis i kan se nogle fejl, som skal rettes? For jer der kan, må i meget gerne forklare fejlene - :) Nedenfor ses min oversættelse En el norte de Mexico, ... -
hvordan løser jeg denne ligning
Forumindlæg5 = 3 3x-4y+3 2x-3y+2 6 = 5 4x+3y+1 3x+4y-5 det er en ligning med to ubekendte :D -
en der lige vil kigge en kort tysk tekst igennem
ForumindlægMein Ferien Meine Familie und ich planen immer die Ferie zusammen. Letzten Sommer sind wir nach Barcelona gefahren. Wir hatten zu den Urlaub Geld gespart. Mein Mutter hatte die Planung gemacht. Sie hatte Flugtickets, Hotelzimmer, Auto ect. Gebucht. Ich hatte mit meine Schwester Koffer gepacht. ...
