Søgning på: international politik srp. Resultater: 15501 til 15520 af 16337
-
tv-licens
Forumindlæghttp://www.tvlicens.underskrifter.dk/index.php -
Profil-indlæg
ForumindlægNedenstående er min profiltekst, da nogen har ønsket at kommentere på noget af indholdet - har jeg lagt den op her. Så debatten kan deles med alle. Jeg har oprettet en profil, fordi studieportalen gerne vil starte en politisk debat relateret til uddannelse og den deltager jeg gerne i. Jeg har si... -
Fattigdom i Danmark
ForumindlægJeg er i øjeblikket gang med et projekt, hvor jeg skal finde ud af hvordan fattigdom italesættes i blandt befolkningen. Derfor havde jeg tænkt på at lave et multiple choice- spørgskema, med 1-5 spørgsmål. Men jeg sidder sku lidt fast. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal spørge folk om konkret.. Er de... -
A-bomben
ForumindlægHvilke konsekvenser og bivirkninger har det haft, at A-bomben blev opfundet udover nagasaki og hiroshima blev sprunget i luften? Mange tak på forhånd:) -
Hvad er det jeg vil med mit liv?!
ForumindlægHej alle sammen, jeg blev student sommer 2011 med et snit på 9,2. Lige efter sommeren 2011 begyndte jeg på farmaceut-uddannelsen, hvor jeg droppede ud, fordi jeg følte, at jeg var et helt forkert sted. Nu i 2012 er jeg så begyndt på et studie på CBS, og her føler jeg at det ikke rigtigt er ... -
HASTER - 24 imers eksamen -
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har her til morgen trukket, mit samfundsfag B eksmaen sæt, og det er den klemte velfærdsstat der er tema. Det er sådan okay lige til, at gå til, men ville være rart med lidt indput. Jeg har indtil nu, tænk klemmerne, lav/høj kunjunktur, evt. velfærdsmodellerne. Jeg sy... -
HJÆLP ! - Otto Frello
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i dansk på mandag. Jeg mangler noter til nogle af Otto Frellos billeder. Er der evt. en som sidder inde med noter til hans billeder? :) -
Hvad syntes du om indvandre i DK?
ForumindlægHeii alle sammen. Ja, overskriften siger sig selv - hvad syntes du om indvandre (perker) i DK?? I er velkommen til at sige og debatere om hvad i selv synes om det :) -
Kolleger/kollegaer
ForumindlægHvilket ord, er det korrekte at bruge? Og er "kollegaer" en misforstået bøjning af "kollega"? -
økonomi
ForumindlægHej :) Er der nogen, som har kendskab til økonomi-studiet, som evt. kan fortælle lidt om det? Jeg er mest interesseret i at høre hvordan matematik indgår i studiet? Jeg går i 3g og matematik A, men er lidt usikker på om jeg ville kunne klare matematikken. Jeg er udmærket i matematik, bare ikke et... -
Klage over årskarakter?
ForumindlægHej.. Vi har lige fået årskarakter på skolen i de fag, som vi afslutter i år. Jeg har normalt været lige glad, hvis en karakter var mere eller mindre urimelig, da det jo ikke betød noget alligevel. Men jeg er rigtig skuffet over at jeg har fået 7 i et fag jeg afslutter her på 2. år og ikke skal t... -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Hjælp - Opgave om Velfærd i Danmark
ForumindlægJeg skal skrive om, velfærdsstaten i Danmark. Og vil helt vildt gerne have en opgave at gå ud fra. Og få inspiration fra. Så hvis der er nogen der har en liggende eller kan finde en på nettet (gratis, uden alt for meget besvær) kunne det være meget rart. -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHvordan bestemmer man forskriften for en harmonisk svingning, ud for et billede? Har ingen ide hvor jeg skal starte... -
TYSK - fremlæggelse
ForumindlægHej jeg skal på torsdag lave en fremlæggelse om noget fra Tyskland, men jeg kan ikke komme i tanke om et interessant emne - hjælp! -
Statistikker USA
ForumindlægEr der nogle som kender nogle gode hjemmesider med statistikker ? Som kan være med til at argumentere for en kritik af det amerikanske velfærdssystem?? -
Hvordan skriver I noter?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g, og ville gerne høre hvordan I tager noter i matematik timerne ? Jeg synes det er svært både at lytte og skrive det læreren skriver på tavlen. - kom endelig med jeres gode tips og råd :D TAK -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Har virkelig hjælp med at finde info og hjælp til det her!!!!! beam deflection
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå hvad jeg skal gøre, og finde info tingene og måske hjælp til nogle notationer, håbver nogen kan hjælpe Redegør for anvendelsen af bjælker til bygningskonstruktion i et historisk perspektiv samt for de to krav man normalt vil dimension...
