Søgning på: religion noter etik. Resultater: 15701 til 15720 af 19479
-
Undersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje.
ForumindlægUndersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje. Hvordan regner jeg det ud?? Helt præcist forklaret, da jeg dsv. er virkelig dårlig til matematik, det er den enste opgave jeg mangler! Tusind tak til hvem end der hjælper mig! -
Komplekse tal
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder lige og skal skitsere områder i det komplekse plan, men jeg ved ikke helt hvordan, og det fremgår ikke rigtig af min bog. Hvis vi f.eks. har {z||z-1|eller lig med 1/2} hvordan skitsere jeg dem så? Rasmus -
Tyrkerne - Europas syge mand før 1914
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående tyrkerne før 1.verdenskrig. Hvorfor blev de kaldt Europas syge mand? MVH Pokemonorm ;) -
Rettelse af engelske sætninger
Forumindlæg1. The house buys on certain conditions 2. She writes a novel. 3. We will plays against Sweden soon. 4. Hadn’t we better to leave 5. She sweeped the dance floor 6. It is raining every day. -
HJÆLP!!!
ForumindlægNu skulle jeg vælge en person på et billede, det har jeg så gjort og fortalt om hvad hun kan lide at lave i sin fritid, men føler der er ret mange stave fejl? Hjælp tak :-) Je vous présente ”Isabelle”. C'est sa troisième avec le haut bleu. Isabelle jour du piano depuis... -
Differentialligning
ForumindlægHej. Jeg har fået stillet opgaven; f'(x)=x^2*f(x)-4x^2. Jeg går ud fra at jeg skal have isoleret f(x), så jeg kan finde den fuldstændige løsning, jeg aner dog slet ikke hvordan jeg give mig i kast med den. Jeg vil ikke have det endelige resultat, kunne bare meget godt tænke mig en hjælpende h... -
anvendelse af salt gennem tiden
ForumindlægHej! Jeg er en HTX elev på 1.g og er kommet ind i et lille problem! Vi skulle skrive om salt, og jeg er sat på den opgave at skrive om hvad salt er blevet anvendt til gennem tiden men desværre har jeg ikke kun finde nogle gode kilder på nettet. Vores mål er at anvende en søgesatergi som vi bage... -
Akk/dativ
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
Hjælpe ???
ForumindlægJeg har sådan en historie på lyd. Som jeg skal kunne forstå.. Og det kan jeg så ikke, nogle der vil skrive en referat på tysk eller dansk, det ligemeget . Bare jeg forstår det ..Historien hedder Etwas Tolles. Jeg har uploadet den på denne her side http://upit.jtw.dk/dl/srh/. Hvis nogen gider at h... -
Oversættelse relative pronominer
ForumindlægHej :-) Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, hvor jeg fokuserede på korrekt brug af relative pronomier. Da jeg har lidt svært ved netop relative pronomier vil jeg blive rigtig glad for at få lidt respons på om det arbejde jeg har lavet er korrekt. Jeg har for at gøre... -
Store pi
ForumindlægJeg kan ikke rigtig få dette ind i mit hovede: Pft. -
Beregne determinant
ForumindlægJeg skal beregne determinanten af denne 4x4 matrix, hvordan jeg gør det? jeg er helt på bar bund.. x+y 3 2 1 0 1 0 0 M1= 2 2 x+y 3 0 3 0 1 -
Hypotese
ForumindlægHej er der, nogen der kan hjælpe mig med en hypotese. Emnet er katalyses enzymaktivitet og formålet er at undersøge enzymaktiviteten ved forskellige substratkoncentrationer. -
Hvornår skal man klage over SRP karakter?
ForumindlægHej, Vil gerne høre hvornår i ville anbefale at klage over ens SRP karakter, syntes jeg har gjordt meget ud af mit projekt og er en smule skuffet over reslutatet... Det ville være dejligt at høre hvad nogle af jer ville vurdere den til <3 Opgaveformuleringen (som er udarbejdet af vejlederne... -
Hurtig hjælp hvordan siger man "vi fik vide af læreren på engel?
Forumindlæghjælppppppppppppp -
Fortyndingsfaktor
Forumindlæghvordan udregner man fortyndingfaktor? 10 mL overføres til 100 mL målekolbe, hvorefter der fyldes med dem-vand. Hvad bliver fortyndingsfaktoren? Hvordan er det nu med fortyndingsfaktor? -
Stokastisk analyse – Doob's max L2 ulighed
ForumindlægGodaften Kan nogen hjælpe med denne? Sætningen siger: For en ikke-negativ L2-sub-martingal er E((Xn*)2)≤4E(Xn2) med Xn*:=maxk≤nXk dvs. ||Xn*||2≤2||Xn||2 -
linjeelementer til en differentialligning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har givet en differentialligning y´=3y, og før jeg beregner den fuldstændige løsning og den partikulære løsning, hvor kurven går gennem punkt (1,10) skal jeg beregner linjeelemterne til dette punkt og efterfølgende tegne en passende mængde af linjeelementer for at gætte på en... -
Lidt politiske spørgsmål..
Forumindlæg1. Venstre er da ikke så liberale som de har været, er de ikk ved at blive socialliberale, eller nyliberale? 2. Hvilken tre partier går ind for flygtninge og indvandre, ( gerne i rækkefølge ) mit bud: Ø, SF og S. 3. Hvad vil det sige at tænke pragmatisk? 4. Hvilken ideologi er mest regresive? ... -
hjælp- rettelse
ForumindlægHej venner.. er der lige nogen der vil rette min oversættelse? Teksten: Oversættelse: jeg har lige fået brev fra min onkel i amerika. han skriver, at han har tjent mange penge for nylig. Han fortæller, at han arvede nogle penge efter en tante, som også gav ham det gode råd at sætte dem i bank...
