Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16461 til 16480 af 19456
-
Stil
ForumindlægEr der nogen der vil rette denne stil og evt. komme med lidt kritik og en bedømmelse? Skal lige siges at jeg ikke er den vildeste til engelsk! Opgave: Skal skrive et hjælpsomt brev til en som kommer fra USA til min skole.. ( går i 1.G) Stilen:Welcome to our schoolDear Anthony.Our teacher has talk... -
HTX eller STX
ForumindlægFor 2 uger siden skulle vi til brobygning jeg besøgte så HTX og STX Jeg går i 8 klasse og forventer at blive læge engang. Men jeg er meget i tvivl om hvilke gymnasie jeg skal vælge og om det ikke er svært at tage htx. Jeg ved godt at det også er krav om at man skal altid møde til tiden osv. ... -
16 Sætninger rettelse
Forumindlæg1. Maja bliver snart 16 år gammel 2. Om et år er Jens færdig med sin læretid 3. Så er han svend og tjener penge 4.Så vil han købe en bil 5. Måske vil han også flytte i et kollektiv 6.han har truffet en sød pige 7.Hun bor i et kollektiv 8.Maja er meget sammen med sin ven 10.Hun o... -
rettelse...
Forumindlæghalløj alle sammen... jeg har lavet denne tyske oversættelse, og vil meget gerne have at nogen af jer hjælpsomme tysk eksperter hjælper med at rette den igennem: Dansk version: Tysklands deling II Efter at tyskland havde tabt anden verdenskrig til de allierede (USA, Storbritannien, Frankrig o... -
Übersetzung
ForumindlægHej alle, jeg har oversat følgende tekst fra dansk til tysk:\n\n\nAdolph Hitler wird am 20. April 1889 geboren in der Stadt Braunau am Fluß Inn, die in Österreich dicht von den deutschen Grenze liegt.\nEr verlierte sein Mutter, die von Brustkrebs stirbt, früh in dass Leben. Probleme mit dass stre... -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej alle i kloge hoveder :)Følgende tekst herunder må i meget gerne gå igennem for fejl.NB. nederst ser i, på dansk, hvad jeg har forsøgt at skrive.På forhånd tak! NikolajWir haben diese Kurs-Themen gewählt, weil Befähigungen in diese Gebiete, die Arbeit unsere angestelltes leichter und besser ma... -
kort oversættelse..
Forumindlæger der en, der gider se min oversættelse igennem for fejl..? Den danske tekst: Den tyske journalist Axel Hacke arbejder for ”Süddeutsche Zeitung”, hvor artikelserien Det bedste fra mit liv” har gjort ham berømt. Kort tid efter murens fald begyndte han at samle historier og billeder til en bog o... -
OVERSÆTTELSE! har brug for en som villig til at oversætte det her. Jeg skal nok give en stor belønning ud af det her. Da jeg ikke kan finde ud af det
ForumindlægHeinrich Böll 1.Oversættelse: Heinrich Böll, en af Tysklands kendteste forfattere, blev født i Köln i 1917 og døde i 1985 efter lang tids sygdom. Hans ungdom var præget af Nazi-tiden og af anden verdenskrig. Efter studentereksamen fra det gammelsproglige (1) Kaiser-Wilhelm-Gymnasium begyndte h... -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
Natascha Kampusch Oversættelse :-)
ForumindlægHey skønne mennesker! Er nu blevet færdig med min tysk stil, og ville bare høre om der var en der ville tage sig en lille smule tid til at rette min stil igennem. Jeg ville sætte stor pris på det! God weekend! Mvh Boris Natascha Kampusch Natascha Kampusch ist wie zehn-jährige ... -
Spørgsmål til krelle
ForumindlægHej KrelleJeg vil lige spørge dig om noget.Du studerer medicin ik´.Jeg vil gerne hører om man godt kan komme ind og læse til medicin, selv om man få 7 i gennemsnit på gymnasiet. Hvor meget havde du selv i gennemsnit, og i hvilket år blev du optaget?Ligger gennemnittet hvert år på 9 og derop af.Hv... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Es Geschah Am Hellichten Tag.rettelse......
ForumindlægScene 16:Die Scene handelt von Henzi und Matthai wie Polizei (betjent) sind. Sie besucht Gritli Mosers klasse. Dann erzählt sie das ein schlechter Mann hat das Gritli getötet, und das Sie müssen die Mann, die so etwas tun, einsperren. Und dann fragte Matthai die klasse weis das Gritli in letzter ... -
Rettelse af aflevering til i morgen - kort tekst
ForumindlægHej alle..Jeg har brug for en hjælpende hånd.. Jeg har lavet en aflevering til i morgen og da det er sidste aflevering vil jeg gerne gøre det ekstra godt. Så jeg håber der er en der lige gider kigge den igennem for mig? På forhånd tak. -
Modalverber - mögen
ForumindlægHej, jeg håber, der er nogle, der er villige til at rette mine sætninger, som jeg har oversæt! :) Übung 19.4: Mögen 1) Kan du lide ham? Magst du ihn? 2) Jeg bryder mig ikke om ham. Ich mag ihn nicht. 3) Jeg kan bedre lide hans kone. Ich mag seine Frau besser. 4) Ved du ikke, at vi alle(sammen)... -
HUN BØRSTER TÆNDER
ForumindlægHej, ved nogen hvordan man siger "hun/han børster tænder, mens han kigger på spejlet"? xD takker -
Hjælp til oversættelse!
ForumindlægHerr Weber har fødselsdag og skal på en riverrafting-tur sammen med hans kone og børn. De skulle sejle i båd og derefter tag toget hjem. Han var lidt bange for at sejle i en lille båd i det vilde vand, men ville ikke indrømme det. -
funktion
ForumindlægJeg skal bestemme k, idet kraterets diameter, mält i meter, og x er energien, mält i megaton TNT. Barringer-krateret er 1200 meter i diameter, og ved nedslaget blev der brugt en energi pä 20 megaton TNT. Jeg bruger formlen: y = k · x(1/3) Jeg siger: y = 1200 x = 20(1/... -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
Er dette indirekte tale eller dækket direkte tale
ForumindlægSætningen er "Han siger, at han ikke kan holde det ud, hun svarer, at det vel er det mindste, han kan gøre". Er sætningen indirekte tale eller dækket direkte tale? På forhånd tak! :) Hilsen Niels
