Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 16981 til 17000 af 26896
-
hjælp til ret af dansk stil
Forumindlæghey. nogen der vil rette min dansk stil. det ku være en stor hjælp. Kunst skal vække følelser op hos maleren og beskuerne. Det kan både være godt, ondt, skidt, eller en provokation. Intet skal forhindre maleren i at tegne det han/hun vil. Grænseløs kunst kan gå hen krænke nogle folk. Det påvir... -
Reducer udtryk
ForumindlægHej. Jeg skal reducere følgende udtryk til en uforkortelig brøk, så den ikke indeholder negative eksponenter: a-n * b-m *b-m+1 --------------------- (2a)-n Jeg har brug for et godt råd. Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd -
HJÆLP! Grafer
Forumindlægjeg har svært ved en opgave med grafer, hvor jeg har forskriften y=4,6*1,15^x. Jeg skal aflæse på grrafen værdien af x når y=8 og Jeg skal aflæse på grafen værdien af x når y=3 HVAD GØR JEG ??? - Se vedhæftet excel-dokument for koordinatsystem -
Sproglige fejl
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Har lavet opgaven men ved ikke om den er rigtig. Håber i kan hjælpe: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning nedenunder. 1. She was often writing in her diary, but she alw... -
RSA kryptering og Euler
ForumindlægHej Jeg skriver om kryptering og beskriver hvordan man laver RSA nøgler. I den første del vælger jeg primtal til henholdsvis p og q. Man skal derefter beregne Eulers funktion af n, (n) = (pq) = (p − 1)(q − 1). Problemet er at jeg ikke kan finde noget konkret information for hvorf... -
Afstands måling
ForumindlægHej med jer, allesammen. Jeg er lykkelig for denne lektiehjælp vi har kørende herinde, det hjælper mig meget. Jeg håber endnu engang at der er en der kan hjælpe mig med denne opgave: Det astronomiske fænomen »lysende sky« kan iagttages i Danmark i perioden juni til august. En enkel metode til at... -
Redundans???
ForumindlægEr der nogle som kan komme med et eksmple hvor redundans bliver brugt?? -
Anførelse af carbon- og hydrogenatomer samt angivelse af de oxygenholdige funktionelle grupper i dopaquinon?
ForumindlægHvordan laver jeg 2'eren? Jeg forstår ikke det med, at man skal anføre alle carbon- og hydrogenatomer på strukturformlen. Og jeg er ikke helt med på hvad oxygenholdige funktionelle grupper er, eller hvordan jeg viser dem. Håber der er en der vil forklare i stedet for at vise med det samme. ... -
6 små sætninger, hjælp bedes!
ForumindlægSidder med følgende opgave: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of politi... -
4km på 12 minutter
ForumindlægHej, jeg har lavet en færdighedsregning i matematik, og skal nu forklare nogle af opgaverne til mine klassekammerater. Jeg har lidt svært ved at huske hvordan jeg helt præcist har regnet en af dem ud, så jeg håber at I måske kan hjælpe. Opgaven handler om en pige der cykler med en hastighed på 20... -
Omskrivning af sætninger fra aktiv til passiv
ForumindlægHej, jeg har fået et grammatik ark for hvor der står at jeg skal omskrive de nævnte sætninger fra aktiv til passive og at jeg skal bruge s-passiv. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal sætte det i f.eks. "Mekanikeren reparerede hurtigt bilen" der har jeg ærligt talt ingen idé om hvor jeg ... -
Novelle analyse ord HASTER!!!!!!
ForumindlægDaw alle i dejlige mennesker. Jeg har et lille spørgsmål omkring noglge ord. Er der nogen der kan noget i retningen af kronologisk, flashback osv. osv. osv... Og det HASTER VIRKELIG MEGET skal nemlig op tirsdag den 10. kl 10 og det skal printes ud inden plz håber at der er nogen der har nogle or... -
Terminsprøve Digital skrifteligt fremstilling
ForumindlægHej allesammen, skal op i morgen i skriftelig fremstilling. Det er den digitale udgave som man også har til eksamen? Har aldrig prøvet det før, og vi har åbenbart adgang til nettet, som vi skal bruge til information osv. Kan nogle fortælle mig lidt mere omkring det? -
24 timers fyisk C eksamen - Absorption og emission!
ForumindlægHej folkens.. (håber ikke i bliver skræmte af alle de spørgsmål - håber i kan svare på nogle af dem) Jeg har været oppe at trække emnet: atomer og lys, hvor jeg skal præsentere emnet emision og abbsorption. Samt snakke om: atometsopbygning, energiniveauer, stationære tilstande og emmisions- og a... -
Ved Du ?
ForumindlægHej ved du om denne side er HELT GRATIS ? (Også når man vinder?: www.freelotto.com Og hvor meget er: 1,000,000.00 Dollars = ? 50,000.00 Dollars = ? 300.00 Dollars = ? Please, Har brug for svaret idag ?? - På Forhånd Tak -
Tegn
ForumindlægTegn graferne for funktionerne h(x)=x-2 og g(x)=ln(x) og . Bestem arealet der afgrænses af de to grafer Min computer kan desværre tegne graferne, da den er for gammel. Desuden kunne jeg godt bruge hjælp til den efterfølgende arealbestemmelse! -
Fysik C mekanisk energi
ForumindlægHej, her er opgaven: En bold kastes lodret op i luften med en startfart på 10m/s. Bolden når 5.1m op, hvilken hastighed havde den i højden 4,0m, hvis vi ser bort fra luftmodstanden? Tænkte det var noget med mekanisk energi, men jeg kan ikke få det rigtige svar. Help -
Søgefunktionen i fora
ForumindlægKære Sam, Hvor 'dybt' søger Studieportalens egeb søgemaskine i forumtrådene? Kun i overskriften? Også i spørgsmålsfeltet? Eller i hele tråden? Jeg spørger, fordi jeg på det seneste har set spørgsmål her på portalen, der har kunnet besvares v hjælp af genbrug svar, jeg tidligere har givet,... -
Konklusion
ForumindlægHej Jeg har løst en opgave, men er tvivl om hvordan jeg skal konkludere, ved faktisk ikke hvad jeg har fundet ud af ? -
Spørgsmål
ForumindlægJeg ved man bestemmer perioden ved hjælp af formlen: , hvor b er antal svingninger. Men jeg synes ikke helt jeg kan afkode b i dette tilfælde?
