Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 17001 til 17020 af 26896
-
jødisk dilemma
ForumindlægHvordan forklarer jøderne at de går så grueligt meget igennem når de nu er "guds udvalgte" ? -
Hjælp - AT i dansk og biologi om genteknologi
ForumindlægHej derude Jeg skal til AT eksamen her på fredag, og sidder fast med hensyn til dansk-delen. Derfor ville jeg spørge om der måske var nogen, der har haft AT i dansk før som kunne hjælpe eller nogen der har læst romanen Genspejlet af Svend Åge Madsen. Eller bare nogen der har forstand på AT (jeg... -
Hvordan siger man...
ForumindlægHej, Hvordan siger man: Mit første år på skolen har været godt? Er dette rigtigt: Mein erstes jahr am der schule war sehr gut.? -
Tysk-sætning
ForumindlægDen mand, som man interviewer her, er Schumacher, der også var berømt. Mit bud: Der Mann, als man interviewen hier, ist Schumacher, wie auch berühmt war. Jeg ved at der sikkert er rigtig mange fejl :-) , men jeg gjorde et forsøg.3 Hvordan ville I oversætte - rette den sætning? -
En der gider se min oversættelse efter?
ForumindlægHej. Jeg har skulle oversætte dette og har gjort det så godt jeg kunne, ville bare høre om der var en der gad se det efter? Førhen var det faderen der bestemte i hjemmet. F.eks. de unges udgangstilladelse. Skolesystemet var meget religiøst, klasserne var dengang delt op i køn. Dengang boede... -
En Kinesisk Suppeskål
ForumindlægHej,, jeg sidder med den opgave og har bruge for lidt hjælpe: " En kinesisk suppeskål har form som en regulær pyramidestub, således at skålen står på den lille grundflade. Grundfladerne er kvadratiske. I den store grundflade er sidelængden a = 14 cm. I den lille grundflade er sidelængde... -
Teorier international politik
ForumindlægHej alle jeg sidder og arbejder med min SRP en af mine problemstillinger lyder på at jeg skal diskuttere Rusland og USAs placering i den fremtidige international magtstruktur. sidder så og tænker på hvilke teorier man kunne bruge, men kan kun komme i tanke om Idealisme og Realisme, og hård og blø... -
Sandsynlighedsfunktion
ForumindlægHeysan. Vi sidder og læser til matematik eksamen. Kan nogle forklare (på børnevenligt sprog) hvad en sandsynlighedsfunktion er? Hilsen Signe og Maria -
Hjælp til biologi - betales
ForumindlægHej. Jeg søger en lærer eller studerende på uni, som er skrab til biologi og som er interesseret i at hjælpe mig til eksamen. Jeg har fået alle eksamenens spørgsmålende, så det er bare at gå i gang. Nogle som kender nogle eller nogle som er interesseret? -
hvem vil værer sød at hjælpe mig
Forumindlægperter is __young harry is __ old man stratford is____english town _____ kangaroo is_____Australian animal A eller an -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
faseovergang.
ForumindlægHej alle. Bliver temperaturen ændret under en faseovergang ? -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp i denne opagave. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd! a) Annuitetsopsparing: Hvis man hver måned sætter 100 kr ind på en konto, der giver 0,5% i rente pr måned, hvor mange penge vil der være på kontoen efter 5 år? b) Annuitetslån: Hvis man låner 10000 kr med en rente ... -
Find fejlen
ForumindlægJeg skal i en grammatikopgave finde og rette fejlen i en sætning, og så skal jeg også forklare hvorfor det er en fejl. Men jeg har fået en så dårligt skruet sammen sætning, at jeg ikke kan finde hoved og hale i, og så kan jeg heller ikke finde ud af, at forklare hvorfor fejlene er fejl, hvis man... -
Biologi (Kroppens kredsløb) & (Ekstraopgave)
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for i skolen, som skal afleveres på tirsdag. Hvis nogle ville være så søde & venlige at hjælpe mig med disse spørgsmål kunne det være dejligt for kan desværre ikke finde svar på dem :) 1. Du skal på vandrertur i polar området, om vinteren. Hvilken mad vil du tage me... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægHvad sker der når man cracer ethanol ? Hvad er alkohol, og hvordn kan man detektere det? 2) Hvordan kan man fremstille alkohol der kan brænde? HÅBER I KAN HÆLJPE MIG! -
Tysk --- DET HASTER !!!
ForumindlægHej allesammen.. jeg er igang med en tysk grammatik opgave.. håber I kan hjælpe mig. jeg vil gerne vide hvis jeg har lavet opgave forkert.. på forhånd tak for hjælpen :) OPGAVEN LYDER SÅDAN: Was bedeuten die Sätze? Rechts stehen drei Möglichkeiten. Zwei davon sind falsch. Kreuze die richtlige Bed... -
Oversættelse - rettelse ;)
ForumindlægHey Folks! Har vedlagt øvelse 3 som er en oversættelse. I må meget gerne kigge på den og evt komme med kommentarer eller rettelser ;) Øvelse 3 Oversæt følgende tekst til spansk. Spansk mode sælges i dag mange steder i verden og spanske designere er kendte og beundrede. Den første spanske modeskab... -
Sindsyg gåde
Forumindlæg3 fyre går ind på et pizzaeria. Pizzaen koster 30 kr. De betaler hver især 10kr. Mens de spiser kommer tjeneren med 5 kr og siger at der er tilbud. De får hver især 1kr tilbage og resterende 2kr til tjeneren som drikkepenge. Det betyder vel så at de har betalt 9kr hver især 9*3 + 2 = 29? Hv...
