Søgning på: amish folket. Resultater: 17181 til 17200 af 19974
-
Universitetsverdenen - karriereforhold m.v.
ForumindlægHej. Jeg er nysgerrig. :)Hvilken baggrund har (ikke-adjungerede) professorer typisk?Som jeg har forstået det, så er vejen noget i retning af:3 år: Studentereksamen3 år: Bachelorgrad2 år: Kandidatgrad3 år: PhD-grad4 år: Assitant Professor4 år: Associate Professor-: ProfessorDvs. man bliver typisk ... -
Krigen Mod Terrorisme i Afghanistan
ForumindlægJeg skal til at skrive min SSO..Det jg har fået til opgave er at skrive om Krigen mod terrorisme i afg., men jg aner ikke hva jg ska læs om eller hvor jg ska søge informationer eller få lidt inpirationer fra.. Er der nogen der vil/ka hjælp mig med det.PS: Ha ikke fået problemformulering endnu.. -
Hjælp søges til opskrivning af regneforskrift
ForumindlægMangler virkelig hjælp til disse to opgaver. Opskriv en regneforskrift for den lineære funktion hvis graf går gennem 1) (2,3) og (-1,9) 2) (-3,2) og (-4,1) -
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
Fremlægning i spansk. Nogle der vil hjælpe?
ForumindlægJeg skal fremlægge i spansk på mandag. Er der en spansk kyndig, der gider at hjælpe med at rette det jeg skal sige?Det er en vigtig fremlæggelse for mig :)Davegrohl -
Skal jeg overveje alternativer?
ForumindlægHej, Jeg er Student fra 2006, som søger ind på medicin ved KU her til sommer(2009). Mit snit fra studenter eksamen er 10,2 (7trins). Jeg er først for nylig blevet bekendt med 1,08 reglen og er faktisk blevet ret skeptisk overfor mine optagelses chancer. Vil enormt gerne læse i kbh. Hvordan vil i... -
Vurdering - er gået helt kold.
ForumindlægHej jeg er ved at være færdig med min SSO, men er gået ret meget i stå med min vurdering som jeg i øvrig har svært ved at få op på et ordentligt niveau.Det jeg skal vurdere er: Ideologiernes rolle i udviklingen af den kolde krig og bipolariteten.Her er hvad jeg har skrevet indtil nu.De to blokke ... -
Grammatik
ForumindlægHej, når man på TYSK skal sige følgende:I dag har jeg ingen=Heute habe ich keineNår man skal sige, HAR JEG, hedder det så, ICH HABE, ELLER HABE ICH?Har jeg = habe ichJeg har = Ich habe ?? -
budskab i klodshans?
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der ved, hvad budskabet er i klods hans? -
velfærdsmodel.
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lige og knokler med en lille synopsis i samfundsfag som er lektie til fredag. Jeg har strikket nogle underspørgsmål sammen, men er kørt lidt fast. Håber på lidt hjælp. Spørgsmålene lyder følgende: Hvilken betydning har den universelle velfærdsmodel for Danmark? ... -
Helliger målet (altid) midlet ?
ForumindlægJa, overskriften siger skam alt. Jeg har desværre ikke filosofi, men har funderet meget over det. Kunne godt tænke mig lidt input (: -
Kunne nogen hjælpe med et par oversættelser :)
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker, Er kommet i problemer med nogle tysk sætninger jeg ikke ved hvordan skal oversættes, det kunne være super dejligt hvis nogen ville hjælpe med lidt fokus-punkter eller at vise hvor jeg har fejl så jeg selv kan rette det, (Er ikke særig god til tysk, men prøver) :) ... -
Løs ligning
ForumindlægGod aften er der nogen der kan fortælle mig, hvad skal jeg gøre for at løse disse to ligninger?? a) 6= 0,5x4-2 b) 20= 40 · 2x Tusind tak på forhånd og god aften! Mvh Mathias. -
Bevis???
ForumindlægHey Jeg ville lige spørge om nogen(religiøse) mennesker, kunne give et bevis på det han/hun ikke TROR, men VED er sandt, dette er måske også starten på en hæftig debat, men efter som jeg ved, er religion menneske skabt! -
Diff. regn.
ForumindlægIrriterer mig Virkelig at jeg ikke kan finde ud af det, når alle andre kan!!..Tjek det her:f(x) = 0,5x^3 – 2,5x^2 + x + 4Kan det passe at når man differentiere denne, bliver det: f´(x)= 1,5^2 - 5x..Esktramaer:DVS: at Minimum = 3,3.-1,926 & Maximum = 0,3 . 4,0 Når man så skal bestemme ligni... -
Det Moderne gennembrud
ForumindlægHej Studi's.Nogen, som venligst vil forklare mig "Det Moderne gennembrud"? Gerne i forbindelse med, når billeder/malerier skal analyseres, som er fra denne tid. Jeg ved, at det moderne gennembrud handler noget om det kirkelige, det videnskabelige og industrialiseringen, men jeg syne... -
Formelsamling - til alle der har matematik!
ForumindlægHej alle brugerer som går på gymnasiet. Jeg er ved at lave en formelsamling med en masse små huskeregler og har tænkt mig at ligge den op på nettet og linke til den. Er der noget I vi have med? Indtil videre har jeg: - potensregneregler - kvadratsætninger - løsning af andengradsligning (ved brug ... -
rettelse af kort tekst.
Forumindlæghey studieportalen. tænkte om der en venlig sjæl der lige gad at kigge min kort tysk stil på omkring 100 ord igennem. Ville være en stor hjælp :) fragen 4. (stefan meint, dass das aussere der menschen heutzutage eine grosse rolle spielt. Was meinst du?) in die text stefan meint, dass das au... -
analyse
ForumindlægHej! Jeg er en ny bruger her på studi! Vil I rette min analyse ?? -
Reklame analyse
ForumindlægHej, jeg skal lave en reklame-analyse for "SAND"Er der en venlig sjæl, der har lyst til at rette det?(www.Sand.dk Sand ReklameanalyseJeg har valgt en reklame fra SAND. SAND er en virksomhed indefor modebrancen.SAND reklamere for mode tøj, og er et meget kendt mærke, dsv. et mærkevare.SA...
