Søgning på: amish folket. Resultater: 17361 til 17380 af 19974
-
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
Gym efter 9 eller 10?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål, hvis man nu har mulighed for at komme på gym lige efter 9 klasse burde man så vælgedet,eller tage 10 lige for en sikkerhedskyld. Jeg synes det er bedre at tage gym lige efter 9 klasse. Jeg ved ikke med jer? -
Psykologiske gys - mediefag
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak. -
Fysikkens vigtigste love?
ForumindlægDet her er et lidt underligt spørgsmål, men... Hvis I skulle vælge en (1!) lov i fysikken som den vigtigste, hvad ville I så vælge? Det er i orden at vælge flere love, der hører sammen, fx Newtons love eller varmelærens love... -
herons formel
ForumindlægHej .. jeg vil mega gern have hjælp til den læresætning siden den er svær. hvis nu vi siger siderne har følgende længder a=8 b=7 c=10 Så plejer jeg at sige 8+7+10 =25 så taster jeg kvadratrod på lommeregner og så 25(25-8)(25-7)(25-10) men det bliver jo ikke det rigtige resultat jeg får det ti... -
Matematik lærer til 3.ger
ForumindlægHejsa jeg er en pige fra indre vesterbro som er utrolig interesseret i at finde en matematik lærer eller et kursus eller lignende hvor jeg kan få ekstra undervisning. kender du til noget eller kender du nogen der kan hjælpe mig må du meget gerne svare på indlægget. og jeg betaler mig gerne far d... -
Forkert klasse, perfekt studieretning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg føler mig virkelig .. fortabt. Jeg er lige begyndt på gymnaiset, men jeg kan slet ikke med min klasse. Jeg har en jeg snakker rigtigt godt med, hende er jeg hele tiden sammen med mht. gruppearbejde osv. Men resten af klassen siger mig ikke rigtigt noget, de går vældigt me... -
Overfladeareal udtrykt ved x og y
ForumindlægEn klods har kvadratiske endeflader med siden x, og længden af klodsen er y. a) Bestem klodsens overfladeareal udtrykt ved x og y. Hjælp?? -
Opførsel
ForumindlægJeg skal lave en stil om"opførsel" Ville vær glad hvis i kunne komme med nogle råd om hvad man kunne skrive -
Logos, Etos og Patos !
ForumindlægHej alle sammen jeg er ved at skrive min dansk stil, men jeg har lige et problem !! jeg skal skrive en stil om Logos, Etos, Patos, men jeg er helt blank. jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om !! er der nogen der har en forslag til hvad jeg kan skrive om? tak påforhånd. -
Engle cictater til indledning af engle-essay?
ForumindlægHej derude? Er der nogle, der har nogle gode cictater om engle til indledning af essay? Sådan et citat hvor jeg kan skrive en masse ud fra det. :D -
Dansk Essay om Sociale medier(Hurtigt)
ForumindlægHej. Jeg har fået et essay for om Sociale medier. Essay er ikke min stærke side. Og når jeg søger efter hjælp finder jeg kun svar på hvordan man laver et essay om en bog. Nogle der kan komme med ideer til opgaven og om hvordan jeg sætter den op. HJLÆP mig.. -Christian Pallesen -
Læse til statskundskab???
ForumindlægHej SP Jeg har altid været meget interesset i politik og følger altid med i udviklingerne verden over med hensyn til politik os.v. så derfor overvejer jeg som skrevet at læse til statskundskab, men det der bekymre mig er mine fremtidsmuligheder både pga. jeg bærer tørklæde og fordi jeg ikke r... -
Individualisering af politik
ForumindlægHvordan skal dette spørgsmål forstås? Diskuter hvad den øgede individualisering af politik betyder for demokratiet? Håber der er en eller to, som er eksperter på dette område! Ville være en stor hjælp. -
At læse på videregående uddannelse!
ForumindlægSom 3g'er er jeg selvfølgelig begyndt at tænke på, hvad jeg gerne vil efter gymnasiet. Men jeg er også usikker på, om jeg er god nok til det. Jeg ved godt at det flg. spørgsmål ikke er særlig let at svare på, og at det sikkert ikke kan gøres op på den måde, men: Hvilken peocentdel af en genn... -
At betale sig til
ForumindlægHvordan formuleres følgende på spansk? "At betale sig til" Jeg har tjekket alle mine ordbøger uden held. mvh. Steffen -
Forklar at -1*-1 = 1
ForumindlægJeg skal forklare en 8-årig folkeskoleelev hvorfor minus gange minus giver plus. Er der nogen der har en intuitiv forklaring på det? -
Tysk stil
ForumindlægHej SP'er, Jeg har skrevet en tysk stil på ½ side som handler om Murens Fald og den skal afleveres på mandag. Er der nogen SP'er, som gider at rette den efter grammatikfejl? -
Hjælp til grammatisk termininologi
ForumindlægOpgaven lyder: Ret fejlene i følgende sætninger og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. 1. The dog wagged it's tail. 2. The wolfes were hungry. 3. The police is overworked. 4. She is unhappy to be without a work. 5. He is the only I would ask to help m... -
grænsen mellem inspiration og snyd?
ForumindlægHey. Så fik det her lidt ubehagelige spørgsmål fra en lærer idag - som mente at vi vist godt kunne blive enige om at jeg ikke selv havde skrevet min opgave. Han syntes nogle passager mindede om en af de andre stille han havde læst. Normalt når jeg skriver en stil så læser jeg opgaven + tekster. ...
