Søgning på: filosofi c. Resultater: 17701 til 17720 af 60665
  • hjælp til opgaven med andensgradspolymonium

    Forumindlæg
    opgaven 2: hvad mener det med at løs ligning f(x) =0 og hvordan kan jeg bestem f'(2)
  • Navngivning

    Forumindlæg
    Hej SP Hvordan navngives carbonkæder der både indeholder tripel og dobbelt-bindinger? Og hvad hvis en sidekæde indeholder en tripel eller dobbeltbinding?
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hej Opgaveinformation: Givet er en trekant, hvor omkredsen er 5,8 m. Endvidere er forholdet mellem siderne 2:3:4. Opgaven: Du skal beregne længden af hver af siderne. Jeg har tegnet en cirkel med radius 5,8 cm, for at kunne tegne trekanten inde i cirklen, men er målet rigtigt eller forker...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hjælp
  • Forbrug af kulstof ud fra en anden reaktants forbrug.

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave? Angiv hvor mange gram kulstof der forburges, når 75,2g SiO2 forbruges i reaktionen SiO2+ 3C → SiC+CO2
  • Opskriv reaktionsskema for addition af HBr til 3-methyl-1-hexen.

    Forumindlæg
    Opskriv reaktionsskema for addition af HBr til 3-methyl-1-hexen. - Er der nogen som gider hjælpe med det? På forhånd tak :-)
  • Differentialregning - 2. gradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle, som gerne vil hjælpe mig med følgende opgave (beklager at billedet er utydligt)
  • trigonometri

    Forumindlæg
    Gør rede for hvorledes parametre i cosinus relationen skal isoleres? Er i tvivl om dette, da jeg allerede har bevist cosinus relationen? skal man isolere de andre bogstaver og hvordan gør man det?
  • Harmoniske svingninger

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har skal bestemme forskriften for den harmoniske svingning som er vist på billedet. Jeg har fundet a og k, og b er jo afstanden mellem to bølgetoppe eller bølgedale, men jeg har lidt svært ved at aflæse radianer, er der nogen som har en god metode til at lære at aflæse radianer? på ...
  • Energi

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig med dette her spørgsmål? Skal jeg bruge en bestemt formel? Opgaven er forvirrende.
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og prøve at finde ud af både opgave a og b, men er stadig i tvivl om hvordan de løses i nspire. Jeg har prøvet at desolve og indsætte ligningen og derefter sat y(0)=21.53? På for hånd mange tak for hjælpen:)
  • Vektorer, nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Jeg skal have løst denne her opgave uden hjælpemidler. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. Tak på forhånd
  • Matematik temaopgave omkring - "vækst i nationens tjeneste"

    Forumindlæg
    Hejsa, mig og et par piger sidder med en temaopgave i matematik og undre os over hvad vi skal svare i opgave 2. Temaopgaven er baseret på en artikel som er vedhæftet. Det vile være super dejligt at få noget hjælp til dette da den er meget forvirrende for os piger. Tak for det :)
  • SSO . HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg mangler inspiration til i morgen, hvor jeg skal ha valgt mit emne. Jeg er på helt bar bund! Hvad skal jeg vælge?Af fag har jeg at vælge imellem: Historie (Hvis det kan undgåes!)Dansk (skal det ikke være!)Fransk (ville være perfekt)Meget hurtig brainstorm, samt nogle af mine interesser:BilerMa...
  • 13 I engelsk??

    Forumindlæg
    Jeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si...
  • Fra word til pdf?

    Forumindlæg
    Ja som overskriften antyder er jeg ikke den vilde nørd til sådan noget med at konvertere filer til andre filtyper.Jeg håber derfor der er en derude, som har lidt mere IT forstand end mig, som kan forklare hvordan jeg får konverteret en word fil indtil pdf.. Kan sagtens finde ud af det den modsatt...
  • Darwin

    Forumindlæg
    Hvad går diskussionen ud på angående Darwins ift. biologundervisning?
  • spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk

    Forumindlæg
    Altså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva
  • 1.g mobning (terror)

    Forumindlæg
    Allo!Vi har brug for gode råd og ideér til en effektiv og nederværdiende mobning af de nye 1 hf´ere og 1.g´ere!? hieraki længe leve!
  • Kontor uddannelse

    Forumindlæg
    Hej StudiePortalen! Jeg er en dreng som lige nu går i 10 klasse. Jeg vil mægtig gerne have mig en kontor uddannelse, som fokusere på både skriftligt og mundtligt arbejde via IT. Jeg har overvejet at tage HF, siden jeg har en 10 klasse i baglommen, kræver det mere? Det er vel bare hvilke...

Søgninger relateret til filosofi c