Søgning på: amish folket. Resultater: 18041 til 18060 af 19974
-
En to tre nu !
Forumindlæghej. på min skole i horsens er vi i gang med en bograpport, "En-to-tre-nu!" Men jeg kan ikke helt selv svare på nogle spørgsmål? Hvilken pointe kan den punkterede linje refere til? (de kryptiske overskrifter - 1,68 , 0,22 .. osv. I hvilken sammenhæng bliver der sagt "En-to-tre-nu! ... -
Stigende kriminalitet
Forumindlæghej Nogen der kan fortælle mig, hvorfor kriminaliteten er steget fra år 1980 til 2007? Hvad kan årsagen/årsagerne til dette være? tak :) -
Islam og kristendommen
ForumindlægHej jeg har endnu et spørgsmål til den eller dem som lige gider at hjælpe:) jeg forstår ikke dette.MODSÆTNING MELLEM KRISTENDOM OG ISLAM: Jesu døde på korset - Muhammed døde i sin kones skød… Islam udbredt med svær - kristendommen mere åndelig. Hvad vil det sige at islam er udbredt med s... -
Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en opgave som jeg skal aflevere i morgen, og jeg har to spørgsmål. 1. Forklar, hvor finanspolitik kan løse økonomiske problemer i Danmark. 2. Hvilke velfærdsøkonomiske problemer står Danmark over for fremover? Svar hurtigt og mange tak skal i have!!! -
Hvad er forskellen på varmekapacitet og specifik varmekapacitet?
ForumindlægJa: Hvad er forskellen på varmekapacitet og specifik varmekapacitet? og hvorfor kan jeg ikke slå varmekapacitet op i min databog når jeg kan læse om den i min formelsamling? -
Tysk GRAMMA HASTER
ForumindlægJeg ville blive rigtig glad hvis der var en der gad at tjekke denne her aflevering efter for grammatik fejl( kongruens kasus,køn etc) (det er en dansk-tysk oversættelse som jeg ikke har mulighed for at sætte ind her) men alligevel håber i kan hjælpe med at finde overstående fejl. ' Gegen di... -
Kirkegaard(Lykke)
ForumindlægJeg skal have styr på, hvad Kirkegaard mente var lykke. Altså, hvilken størrelse lykke er. Mit bud: For at opnå lykke, er det en nødvendighed at man tager kontrol over sit eget liv(modsat spidsborgeren fx) Lykke er selvbevidsthed, forstået på den måde at for at mærke oprigtig lykke, må man også s... -
Priselasticitet
ForumindlægHej! Er der nogen som vil tjekke om mine udregninger for priselasticitet er korrekte? Jeg har ikke fået undervisning i priselasticitet, så det er altså selvlært. Det kunne derfor være rart om der er en der vil tjekke udregningerne igennem og evt. metoderne i matematik. Jeg ved det er mangelfuldt,... -
Engelsk årskarakter
ForumindlægHej alle. Ligesom mange andre, har jeg fået mine årskarakterer. Har dog lige et spørgsmål. Kan en lære give en et 10-tal som årskarakter i engelsk skriftlig, hvis han/hun har givet en 12 for alle stile man har afleveret? Og er der i denne situation mulighed for at udarbejde en klage til rektor? E... -
eksamination ? 25 min fordeling ?? pls..
ForumindlægHej jeg er lidt usikker De første 10 min er en præsentation af ens tekst og de næste 10 min er en samtale mellem elev censor og lærer. Derefter går der 5 min på bedømmelsen og karaktergivning. Jeg har følgende 5 punkter i min synopsis forfatter og resume stykke til oplæsning Analyse/fortolkni... -
Neutralisering af base med syre
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre? -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
16 Sætninger rettelse
Forumindlæg1. Maja bliver snart 16 år gammel 2. Om et år er Jens færdig med sin læretid 3. Så er han svend og tjener penge 4.Så vil han købe en bil 5. Måske vil han også flytte i et kollektiv 6.han har truffet en sød pige 7.Hun bor i et kollektiv 8.Maja er meget sammen med sin ven 10.Hun o... -
matematisk analyse (differentation)
ForumindlægHej, jeg har løst en opgave forkert, så ville jeg se om der nogen der kan hjælpe med den rigtige løsning.. Opgaven er oploadet neden under, Tak -
Polit på KU
ForumindlægJeg ville bare lige høre, nu da polituddannelsen i år er KU's 3.største kun overgået af medicin og jura, om der var nogle herfra da også var blevet optaget på denne spændende uddannelse? Eller måske nogle allered studerende fra polit der kunne fortælle lidt om hvad man havde at glæde sig til/... -
Medicinstuderende på SDU
ForumindlægHey... Jeg er lige blevet optaget på medicinstudiet på SDU. Jeg starter desværre først den 1. februar, da jeg er ung - er blevet tvangsflyttet fra september til februar. Vil lige hører om der er nogle herinde som også skal starte den 1. februar? Vil også lige hører om hvordan SDU er, da jeg skal ... -
matematik-geni til stede?
Forumindlæghvem er virkelig god til matematik (A-niveau), og god til at forklare ???? som godt kan hjælpe med problemer, jeg får undervejs?????? Det kunne være super, hvis jeg kunne få DIN mail! tak på forhånd :) -
en der vil rette denne oversættelse? :)
ForumindlægAnette stand lange in der Schlange. Endlich kam sie an die Kasse. Sie bekam ihre vier Karten, und als sie sie bekommen hatte, rauft die Frau: ”Alles ausverkauft.” - Ein Gerichtsdiener stiess die Tür zu dem Zimmer auf, wo die Zeugen sass. Er rief: „Andreas Finken!“ Herr Fi... -
Søge ind på uni
ForumindlægKan man fx søge ind på tandlæge bachelor uddannelse på KU, hvis ens gennemsnit er på 9,0 og adgangskvotienten i 2012 var på 9,9. -
formulering af tysk sætning
ForumindlægHej. Er i gang med at skrive en tyskstil og er gået i stå ved denne sætning. Jeg føler mig meget usikker på min formuleringen, nogen der gider rette den? På dansk lyder det: Vesten har en stor handelsinteresse i asien, fordi det er billigt. Poblemet er at de vestlige virksomheder ikke interessere...
