Søgning på: matematik noter. Resultater: 18341 til 18360 af 45346
-
Engelsk referat.. Hjæp til rettelser..
ForumindlægHejsa..Skal aflevere et engelsk referat i morgen, men er meget i tvivl o´m den sidste del i mit referat. Håber der nogen som har lyst til at kigge lidt på det, selvom det er 2. del?!The inhabitants in Nunavut have a big need so they can have a common Identity. So, on the homepages PDF, the polit... -
hjælp!
ForumindlægHej (: Er der nogle fejl i dette resumé af The Third Man? -ved godt det ikke er så godt og fuld af detaljer men det skal afleveres i morgen og skal også lave andre lektier, såå.. Men roser til jer der er søde at hjælp! The third man Written by Graham Green Rollo Martins had been invited to ... -
100 ord
ForumindlægJeg ha rher skrevet om sangen Numb fra Linkin Park. Opgaven jeg fik, gik ud på at jeg forklarede, hvorfor jeg godt kunne lide sangen. Jeg måtte meget gerne involvere noget med sangens analytiskeform (hvilket jeg ikke rigtig har formået). Skulle være på omkring 100 ord. Mine typiske fejl er: Sta... -
english gramma
ForumindlægHelp to these(tranlation). Thanks Futurum Oversät fölgende sätninger: 1. Vejret i morgen bliver koldt og skyet. - The wheather tomorrow will be cold and skyet. 2. I så fald må jeg lave om på mine planer. - That case I must change my plats. 3. OK! Jeg möder dig på stationen ved femtiden, og du... -
FSA mundtl. engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtligt engelsk her d. 7 juni, og er derfor begyndt at øve mit manuskript til selvvalgte emne. Jeg tænkte på om der var nogen der lige ville kigge det igennem for eventuelle fejl ;) Jeg går stærkt efter 12, så i må meget gerne rette selv det mindste ;-)På forhånd tak. ... -
Hjælp til at finde Diophants alder
ForumindlægVi har fået denne tekst i matematik, vi skal løse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af den. Håber der er nogen der kan hjælpe: På den græske matematiker Diophants gravsten (omkring 300 e. kr.) står der: Med barndomstid en sjettedel, som yndling en tolvtedel og som ungkarl en syvendedel hengi... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægSer det her fornuftigt? Jeg vil glad hvis er nogle som vil hjælpe mig med at finde nogle fejl i denne. Har gjort mit bedste, mener ikke selv at jeg kan se flere fejl. Mange tak. Martin Et hundeliv “At være hund i England er altid et hundeliv”, hævder Lord Wells-Pestell, som er Labour-medlem i det... -
Engelsk oversættelse :)
ForumindlægHarjsa, jeg har lige lidt engelsk jeg håber i lige gider tjekke igennem:The National Archives, an impressive building on Constitution Avenue in Washington, DC, contains the three parchments that are seen as the national treasure in America: The Declaration of Independence, The Constitution and Th... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
En lille oversættelse
Forumindlæghej, jeg har oversat en lille tekst fra dansk til engelsk, håber der er nogen der vil rette den . dansk tekst: John Bell, en kendt engelsk skuespiller, holdt meget af børn og tog ofte del i deres lege. Da nogle af hans venner engang skulle have børneselskab, meddelte han dem, at han havde en ov... -
Bedste IT-værktøj til vektorer i 3D
ForumindlægHej, Det har lykkedes mig indtil videre at kunne lave mine matematik opgaver på A-niveau i geogebra. Det gælder især 2D vektorer osv. Nu er jeg nået videre i forløbet til vektorer i 3D og det kan selvfølgelig ikke laves i geogebra. Jeg vil derfor høre om, hvilke IT-programmer folk vil a... -
1. g'er som er stærkt i tvivl om studieretning
ForumindlægJeg er for nylig startet i 1. g på STX, og er meget i tvivl om hvilken studieretning jeg bør vælge. Mange ville sige at man "bør vælge den studieretning man er mest interresseret i, men jeg synes ikke at det er helt så nemt som det lyder. Jeg tvivler specifikt på om jeg skal tage matematik ... -
Hvad tæller som bestået GSK kursus?
ForumindlægHej, jeg går i øjeblikket på gsk kursus i matematik og spansk, og skal til eksamen her i maj og juni. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man udregner om man har bestået eller aj? Er det gennemsnittet af den samlede karakter i faget? Så hvis man fx f... -
andengradsfunktion hjælp eksamen!
ForumindlægHey folk, jeg har fået nogle opgaver for i matematik som er forberedelse til mundtligt matematik. Men de opgaver jeg har fået kan jeg ikke finde ud at lave, jeg bruger Geogebra til at tegne parablerne i OPGAVERNE: Gitte Sunesen(Målvogter - GOG) har scoret et mål som målvogter, hun står 2 meter u... -
Har brug for hjælp til til vælge linje !
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre, om der var noglen der kunne give mig et kort svar på, hvad jeg kan bruge studieretningerne : kemi A matematik A fysik B, og matematik A engelsk A samfundsfag B. Jeg er allerede optaget på mit gymnasie, under fys kemi mat linjen, men tror jeg hælder mere til den anden... -
rettelse af en eng..
ForumindlægHej jeg er en folkeskoleelev der går i 9. klasse.Har glemt min ordbog i skolen, så ville spørge om der var nogen der lige kunne se og rette denne tekst igennem. jeg ved at der er mange fejl(er heller ikke særlig til eng).Mit bud på eng:We “mødtes” with my class in Kastrup airport Monday 7.februar... -
rette en lille tekst
Forumindlægwhat you give is what you get Remembering the titans We have read a text and seen a movie, both about the same authentic story, named remembering the titans. It’s about how two normally kind of difference, can find together and fight together. And in this situation, it’s black and white people. T... -
hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg skal til prøve imorgen i engelsk.. og jeg håber at nogen gider og læse, min engelsk og rette den lidt og tilføje nogle ting.. det vil være en stor hjælp :) Tak på forhånd :D Why did I choose this topic? I have chosen to talk about the World Trade Center. I come from Turkey, where they ... -
..:-)
ForumindlægHejsa..Jeg vil først lige takke alle jer der har sendt mail til mig om jeres faglige egenskaber og jeres holdninger til projektet. Det er desværre ikke mig der i den sidste ende skal udvælge hvem der skal skrive(totalt popstars right?) Det er nødt til at være den rigtige. Jeg lover at skrive tilb... -
engelsk sætninger
ForumindlægDer skal være et hedførende stedord i hversætning er de sande? The thing, which made me most angry, was that he never closed the door after him. Those, who believe, that you can do anything, you want, are crazy. I think what really matters is that the parent agrees. You just have to give the ...
