Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15681 til 15700 af 109300
-
Forbedring
ForumindlægHej med jer, det er måske et lidt usædvanligt spørgsmål at stille her i den travle eksamensperiode, men håber alligevel i kan give mig et par gode råd :-) Jeg er lige blevet færdig med 2.g, og det er dermed min tur til at få huen på næste år (yeah), men der er dog en ting som går mig lidt på.. J... -
projektion af vektor
Forumindlæghej! Jeg vil høre om der er nogen der har mod på at hjælpe med denne opgave:det er givet: projektionen vektor a1 af vektor a på vektor b er bestemt ved vektor a1 = 1/25 (6 over 8) - altså 6 står oven på 8ønsker bestemt: længden af vektor b, når skalarproduktet/prikproduktet af vektor ... -
Pause...Vitser
Forumindlæghej jeg vil sætte stemingen op med en god vits.Her kommer den:Du er skilt?-Ja. Det var religionen,der ødelagde det.-Religionen?-Ja! Hun ville ikke lade mig elske min næse.....ps: hvis du mener at du vil være med til at stætte stemingen op. Så fyr også en vits af. -
Kan man få 13??
ForumindlægJeg er lige blevet i tvivl om noget..Hvis man har valgt 1-årigt A-niveau, og får 11 i 2.g og 13 i 3.g i den skriftlige prøve..Hvad vil ens endelige karakter så være? Runder de op til 13? -
TALBLIND?
ForumindlægUndskyld forstyrrelsen. Synes mange spørgere her på forummet virker til at have det helt håbløst med matematik. Ved i, at talblindhed er en anerkendt indlæringsvanskelighed, på lige fod med ordblindhed? Måske et par af jer skulle få tjekket, om det var problemet. Her er et par links: http://talb... -
Hvad kan man med bruge HF til???
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide hvad man kan bruge en HF-eksamen til??? Kan man godt få et eller andet kontorjob eller et andet job hvor man mindst tjener 15.000 kroner efter skat???? Jeg er ret skoletræt og lider af social angst, kan sku ikke holde mere til skole og mange mennesker i samme rum i 8 timer... -
Øv.. Fra 10 til 00 :( ..
ForumindlægHejsa.. Jeg blev "en smule" overrasket, da jeg i dag skulle tjekke mine skriftlige karakterer.. Det viste sig, at jeg i mit bedste fag, hvor jeg ligger på en klar 10'er i standpunkt og årskarakterer, havde fået 00.. Jeg ved der er mulighed for at klage, men fik besked på, at når... -
Den sidste balkjole
ForumindlægHej allesammen.. Jeg har læst novellen Den sidste balkjole og vil have hjælp til at analysere den.. jeg vil have hjælp til at lave en kronologisk tidslinje af novellen.. på forhånd tak.. -
sandsynlighedsregning.
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der kan hjælpe med denne opg.I et sandsynlighedsfelt (U,P) er givet to hændelser A og B. Der oplyses at P(A)=1/3 og P(AUB)=2/3. Bestem P(B) i hver af følgende tilfælde.a) A og B er disjunkteb) A og B er uafhængigepå forhånd tak -
Hjælp!! Dumpet MAT A?????
ForumindlægHej, Jeg skal op til Matematik A mundtlig eksamen d. 14/6...Jeg regner med at få -3, da jeg ikke har haft nok forberedelsestid! Jeg har været op til engelsk A her tirsdag og skal allerede op til matematik A torsdag. Jeg finder det dybt ulogisk, at placere to A fag så tæt på hinanden, da begge... -
A-niveau opg 3064
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opg. 3.064 Der oplyses om vektorne a og b at: længderne /a/=2 /b/=5 og at skalarproduktet a*b=7 vinklen mellem a og b er udregnet til v=45,57 *Beregn længden /a+b/ - Hvordan finder man vektoren a eller b??? -
A-niveau
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opg.3.064Der oplyses om vektorne a og b at:længderne /a/=2 /b/=5 og at skalarproduktet a*b=7vinklen mellem a og b er udregnet til v=45,57*Beregn længden /a+b/- Hvordan finder man vektoren a eller b??? -
Naturvidenskabelig uddannelse med en HHX
ForumindlægHej Jeg blev HHX student her i sommers men er blevet meget interesseret i fysik og vil derfor gerne tage en bachelor i fysik. Mit problem er bare at jeg ikke har haft hverken fysik eller Kemi på handelsskolen og skal bruge det for at komme ind på den fysik linje jeg gerne vil. Desuden skal je... -
Simpel vektor
ForumindlægHvis |a|=6 og |b|=3*a + tværvektoren til a, hvorledes finder jeg så b? -
Skalarprodukt
ForumindlægTo vektorer er parallelle når cos0=a*b/ab, så ab = a*b. Gælder det kun for vektorer i planet eller også i rummet? -
Reducering af brøk
ForumindlægHvordan reduceres denne brøk : a^2 + ab + a / ab+ b^2 + b ?? Mvh. Jessica -
Reduceringsspørgsmål
ForumindlægHvis vi har (a+b)^2 er det her: 2a+2b+2ab ikke = a^2+b^2+2ab ?? og den kan ikke reduceres yderligere vel? -
Vektorer - plz hjælp, jeg forstår den ikke
ForumindlægDenne opg. gør mig total fortabt. Håber nogle vil forklare mig trinvis hvad man skal gøre? Jeg vil få meget gavn hvis i vil være sød og hjælpe mig. opg 2.001 E.Opgaver: Om to vektorer a-> og b-> gælder |a->|= 2 |b->|=3 Vinklen(a->,b->)=150* Beregn gradtall... -
hvad betyder det når noget er "episk"?
ForumindlægEpisk er tillægsord (adj.) Men hvad betyder det??? Er meningen anderledes i engelsk og dansk? I engelsk bruger man fx. hele tiden ordet "epic", "its epic", ja... ..så..? -
MEGA VIGTIGT!!!! PLAGIAT
ForumindlægJeg er ikke interreseret i at høre om det er plagiat eller ej, jeg vil bare vide om man kan blive taget for plagiat hvis man har fundet noget på en engelsk hjemmeside og oversat det til dansk og skrevet det ind i sin SRP, altså kan man blive taget ved brug af plagiatkontrol, eller er det ikke nog...
