Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15841 til 15860 af 20009
-
Har brug for jeres hjælp - rettelse
ForumindlægHej, det nedenstående er et tysk stil, som handler om filmen Im Juli. Jeg håber I vil læse den igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange tak. Im Juli von Fatih Akin „Im Juli“ ist die Geschichte von der schüchternen Lehre, wie heißt Daniel Bannier und von dem Hippie gleich... -
Rettelse af opgave/oversættelse.
ForumindlægHey, ville spørge om der var en der gad at rette noget af min aflevering? Har selvfølgelig rettet alt det jeg kunne selv, og set den igennem flere gange... Vernet-les-bains er en charmende lille by i de østlige Pyrenæer. 1. Vernet-les-Bains est une charmante petite ville aux Pyrénées-Orientales... -
oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte nogle engelske sætninger. Jeg har oversat dem så godt jeg kan men er ikke sikker. Nogen der kan hjælpe? 1. Hans tipoldefar var pirat som ung mand, men døde som kaptajn i den tyske hær. His great - grandfather were pirate as a young man, but die as captain in ... -
Possesive pronominer kort tekst
ForumindlægHey. mangler lidt hjælp til rettelse af denne korte tyske tekst: Dansk Fru Krauses datter Monika bor med sin familie i den nordlige del af Østberlin. Monika besøger af og til sin moder. Hun kommer alene, for hendes barn vil ikke besøge den gamle. Monika siger: "vi ønsker at vores barn selv b... -
Rettelse af mini stil. HJÆLP bruges, tak.
ForumindlægHej. Jeg er ikke så god til tysk og især ikke efter en mindre hjernrystelse for 2 uger siden. Men skal aflevere det her. Håber der er nogen der vil hjælpe, kunne virkelig bruge det :( :) ________________ Die Geschichte Schweizer Geschichten handelt von ein kleiner Bauer von Appenzell in Schweiz... -
''Ret'' et lille afsnit (resume)
ForumindlægHey derude! vil høre om I havde tid til lige at læse mit resume igennem? Jeg er pænt dårlig til tysk :/ og kunne derfor godt bruge noget hjælp .. Håber I har tid. Der Text handeln um Einen Fischer und seiner Frau. Der Fischer und seiner Frau wohnte in einem Nachttopf nah der See. Der Fischer geh... -
Hjælp mht. synopse
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg er gået i stå med min synopse, og kunne godt bruge en anden frisk mening. Jeg har fået det fordybselsområde som hedder Selviscenesættelse, og til mit prøveoplæg ville jeg ikke gå i dybden med reality-tv men hellere politisk iscenesættelse. Jeg har valgt, at tage GGGI skand... -
IT-case Bolia-com
ForumindlægHey..Nogle andre HHX'ere som har IT mæssige problemer i casen bolia.com? Vi sidder en masse her, og har lidt svært ved at finde nogle konkrete IT problemer.. Håber i snart svarer ;)Knuser -
Spansk hjælp til enhver
Forumindlæghejsa, mit navn er Christian Jørgensen, jeg er 16 år gammel, og går på Kastanievej Efterskole. Jeg har boet i Mexico i et par år, af samme grund taler jeg flyndende spansk, engelsk, dansk og fransk¨,hvis I har brug for nogle rettelser kan I altid sende dem til [email protected] Jeg prøver at ve... -
her er lidt metoder:D
Forumindlæg• Naturvidenskabelige metoder: - Empirisk-induktive metode: Man laver hypoteser/teorier ud fra observationer/forsøgsresultater (man slutter fra det specielle til det generelle). - Hypotetisk-deduktive metode: Man udleder konsekvenser ud fra teorier (man slutter fra det generelle til det mere sp... -
Sammenhængen mellem eksponentiel funktion og renteformlen.
ForumindlægUdover en sammenligning af form og de forskellige størrelser, altså K0 som begyndelsesværdi etc. Hvilken sammenhængen kan man ellers omtale/bevise? -
andengradsligning
Forumindlægok måske dumt spørgsmål, men bevis for rodformlen er det det samme som bevis sætningen om løsning af andengradsligningen eller? -
Bedømmelse af dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været oppe til min afgangseksamen i dansk skriftlig, hvor jeg skrev kronik nummer 4. Jeg får normalt 7 og 10, og jeg har fået 10 i årskarakter. Jeg har gjort nøjagtigt det, som jeg plejer, når jeg skriver kronik, men alligevel har censorene bedømt den til et 4 tal, hvilk... -
Euro
ForumindlægMener I at man skal have eruo i Danmark? Jeg mener, at vi skal.. -
oversæt
Forumindlæghar prøvet, men kan simpelthen ikk :/ Nogle der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger: 1) Har De en ordre på frakker 2) På d betingelser køber jeg gerne 100 stk 3) vi sender varerne til Deres adresse 4) Jeg sender en check på beløbet -
Føderal?
ForumindlægHejJeg skal til at tegne en skitse af Tysklands styre - altså med forbundsparlamentets 2 "grene" - forbundsdagen og forbundsrådet.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tegne videre derfra - medlemstal for hver "gren" er vel ligegyldigt.. (Jeg skal bruge det til en "mindre&quo... -
danmarks internationale placering
ForumindlægMit emne til 24-timers historie eksamen er danmarks internationale placering fra 1914 til i dag. Jeg har fået følgende kilder/materiale, men jeg er lidt i tvivl med hensyn til problemstillingerne. Skal mine problemstillinger være relateret til kilderne eller hvordan? Mine kilder: 1.Militæ... -
Hvilken sætning er rigtig?
ForumindlægHvilken af disse to er rigtige, og skal det være "der eller das i starten af sætningen" Der/Das ich finde langweilig, sind Emils und Stens Aussage Der/Das ich finde langweilige, sind Emils und Stens Aussage. Tror mere at det er den sidste der er rigtig, da "... -
Dansk digt, metafore+analyse
ForumindlægSuperkræfter og lærkesangEn dreng jeg kendte talte med sig selvsom om han talte med en anden dreng: Superman er stærkere end Batman. Nej! Batman er stærkere end Superman. Nej! Som otteårig skiftede han navn og indså altvar tabt. Han kastede sine briller og sin stemme i en åhvorfra han som voksen ... -
Matematik - udover pensum
ForumindlægHey...Er der nogle, der ligger inde med udførlige matematiske "sager", der kan sikre 13-tallet til en terminsprøve/eksamen på A-niveau?Interessen kommer efter to 11-taller til termins- og årsprøve (alle point opnået), hvorefter jeg har konfronteret min lærer for at høre, hvordan 13-tall...
