Søgning på: idræt b drejebog badminton. Resultater: 16481 til 16500 af 87744
  • Gamle karakterskala & videregående uddannelse ?

    Forumindlæg
    Hej alle ! Jeg står og skal til at søge ind på videregående uddannelse her efter sommerferien, og jeg afslutter min nuværende gymnasielle uddannelse her om nogle dage. Jeg er under DEN GAMLE REFORM - altså benytter jeg mig også af den gamle karakterskala. Jeg ved godt, at der har været en masse...
  • puls og glykolyse

    Forumindlæg
    hvad er sammenhængen mellem pulsen og glykolysen?
  • wikipedia.org /dk

    Forumindlæg
    Er wikipedia en troværdig kilde? Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har set mange herinde, anbefale, at man skulle tjekke derinde om det, de nu spurgte om. Men samtidig så har jeg lagt mærke til, at alle og enhver kan skrive derinde, selv jeg og en eller anden på 8 år :S
  • HJÆLP mat problem

    Forumindlæg
    Antallet af danske brugere af Facebook kan for perioden december 2007-januar 2009 med god tilnærmelse beskrives ved modellen: y=300 841*1,147^x, hvor y er antallet af danske brugere, og x er antallet af måneder efter december 2007 a) Bestem hvor mange procent antallet af danske facebook-bruger...
  • hjælp

    Forumindlæg
    hvordan skal jeg forstå denne opgave.En lineær funktion f er defineret for alle reelle tal, og f(31)=11. grafen for f skærer førsteaksen i P(-31,o)på forhånd tak
  • Hjælp

    Forumindlæg
    forklar den geometriske fortolkning af krydsproduktet ?
  • Hjælp til svær potens opgave

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet opgaven Håber jeg hører fra jer :)
  • sætte udenfor parantes

    Forumindlæg
    skal finde rødderne for ax^2+bx og da der kun er to led skal d ikke bruges, men man bruger en anden løsning. Dette medfører at jeg skal sætte x udenfor parantes i ligningen ax^2+bx=0, men kan ikke huske hvordan man gør.
  • Andengradsligning

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig??Løs andengradsligningen13x^2 - 12x - 1 = 0Find herefter tallet k således, at ligningen 13x^2 - 12x + k = 0kun har én løsningMvh.Hrskitzo
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    hej er der nogle der kan hjælpe mig med at forstå denne ligning: (2cos(x+(h/2)sin(h/2))/(h) = cos(x+(h/2))(sin(h/2))/(h/2)).... jeg kan ikke se hvordan de kommer frem til det resultat??? På forhånd tak for hjælpen:)
  • annuitetsopsparing hjælp!

    Forumindlæg
    opgaven lyder.en kapital på 15.000 kr. forentes med en fast årlig %-vis rente. efter 8 år står det 28.809,07 kr. på kontoen.a. hvor mange procent er den årlig rente? (denne opg.har jeg regnet)på en annuitetsopsparing med denne årlige %-vis rente indbetales hvert år et fast beløb.a. hor stort skal...
  • Funktioner

    Forumindlæg
    God aften alle sammen.... Dejligt at der er nogen der endelig er trykket ind her for at hjelpe en der virkelig har brug for det...Om en eksponenetiel udviklig g(x) vides, at g (0) = 4 og g(6) = 2.5 Bestem forskriften for funktionen g.Efter min egen overbevisning skal jeg tegne en graf der går ige...
  • Vektorer i rummet

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har beviserne for skalarproduktet i rummet ?
  • en lille opgave

    Forumindlæg
    Her er lidt at hygge sig med jeg gik kold på opg 4 har kæmpet en del med resten
  • Retvinklede trekanter

    Forumindlæg
    hey... jeg har nogle problemer medatløsedenne opg.Øh opgaven lyder sådan. Figuren viser vinkel ABC. Med en paraleltransversal PQ. a. Vis at vinkel ABC og APQ er ensvinklede. det er givet at: AP =6,2 PQ=8,7 AB=15,6 jeg håber i kan hjælpe.. Anne MArie
  • reducering

    Forumindlæg
    hvordan reduceres dette? 16*a2*b5/4*a*b5 håber i kan hjælpe
  • rettelse

    Forumindlæg
    nogen der vil rette den vedhæftede fil? Handler mest om reducer
  • brydningsvinkel

    Forumindlæg
    Lys med bølgelængden 632,8nm sendes mod et glas med brydningsindeks 1,52 med en indfaldsvinkel på 45,0°. Beregn brydningsvinklen.\n\nNogen der kan hjælpe lidt?
  • Reducere til et simplere udtryk

    Forumindlæg
    Jeg skal reducere to et simplere udtryk.
  • Molær opløselighed

    Forumindlæg
    Hvordan beregnes molær opløselighed, når man har Ksp?