Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18561 til 18580 af 19042
-
Gyser historie.. ;)
ForumindlægHej, jeg har lavet den her gyser historie. som jeg skal læse op i klassen. Jeg skrev den i stres så der er ret mange fejl. og nu ved jeg ikke hvordan jeg skal rette den :/. Så hvis i gider at hjælpe, så plzzz ret denne historie. i behøves i rette ordene, da jeg skal læse den op! Bare sætningerne.... -
Eventyr
ForumindlægHej fokens :-) Er der nogle af jer der kunne rette et eventyr? I vil gøre mig en store tjeneste, hvis det er at i vil. Hvis så er den her: Der var engang en prins, som nogle år forinden havde mistet sin far. Så nu levede han alene sammen med sin mor og to brødre. Da kongen levede, holdte han mere... -
resume af man kan altid nå at rede en elefant
Forumindlægnogen der gider lave et kort resume af man kan altid nå at rede en elefant af jesper wung sung ? 7. Du må ikke stjæle I grunden var det ikke noget han havde skænket en tanke. Det var ren refleks; fantomsmerte. Han havde været på de første tyve moteller uden noget. Men det var en bagatel. Han ku... -
Hjælp! til resume af Røverbrudgommen
ForumindlægHjælp, kan ikke komme igang med resumu`et!!! :( Der var engang en møller, som havde en smuk datter. Da hun var blevet voksen, syntes han, det kunne være passende at få hende gift og tænkte: "Hvis der kommer en ordentlig frier, siger jeg ja." Ikke længe efter kom der en mand, som lod t... -
jeres FREMTID?
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre hvad i går på nu, og hvordan ser jeres fremtid ud? -
Cand Merc, Oecon, Polit eller Scient Oecon?
ForumindlægHej Jeg har nu ca et halvt år tilbage af min gymnasielle uddannelse(STX). Min studieretning på gymnasiet er Samf/Mat så jeg vil mene jeg er kvalificeret til disse uddannelser. Jeg er interesseret i mange økonomiske aspekter, så derfor er der ikke nogen bestemt økonomisk retning der er mest intere... -
Skalering og Rotering... men....
ForumindlægHej med jer, Jeg har til opgave at skalere og dernæst rotere en firekant med hjørnerne (0,0), (4,0), (0,6), (4,6), og rotere med 45 grader. Dvs. punktet (x','y) bliver sendt i (x,y) (x') (x) (y') = A(y) (1 ) (1) Synes ikke rigtigt jeg har kunne finde en formel som gø... -
Ligning. (;
ForumindlægHej allesammen! Hvordan skal man regne denne her ud? 4y - x = 27 og 3y + x = 15? Jeg har lært lidt om lige stor koefficienter metoden ved enten x eller y, men ved ikke helt, hvad metoden gælder om, er der nogle, som kan forklare det? Hvilket tal skal jeg gange med for at få ligevægt ifølge lige s... -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
Debat på dr1 (eu)
ForumindlægHvad er det kun Tyrkiet de skal debatere om? Der er da mange andre (mere) spændende ting at diskutere.. Eller er det kun mig der har det sådan? ;-) (jeg er sikkert bare utålmodig) -
Grundlag for irak krigen
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig, jeg skal analysere, Usa's(og dk's) grund(e) til at gå i krig mod irak, Og hvorfor kunne de ikke for andre lande (såsom frankrig tyskland osv.) til at gå meder der nogle som kan hjælpe mig med nogle svar, og/eller hjemmesider hvor det ovenstående er forklaret. -
Snorbølger - 404error
ForumindlægHejsan. Jeg har set det bedste teoriafsnit i 404errors fysrapport om snorbølger. Jeg tænkte på om du ville sige hvilke kilder du har? Der står ikke noget om det i min A-niveaubog. Evt. også udledning for (1).MVH LARS -
Sandsynlighedsregning - check af facit (Singularity!!)
ForumindlægHey...Jeg er ikke den store haj til sandsynlighedsregning og har derfor lige lavet et par opgaver, jeg gerne vil have checket.OPGAVE 1se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-3-MED.pdf?menuid=150560 - Det er opgave 6Sandsynligheds fordeling opstilles i tabel.P(X=30)=0,5,... -
Første blækregning på gym.
ForumindlægHej Alle!Jeg er nu gået i gang med min første blækregning efter at have startet på gymnasiet, og er i tvivl om, hvordan man skriver nogle ting op.Den første opgave lyder:"I en retvinklet trekant ABC er a=7 og b=12. Beregn de øvrige vinkler og sider. Jeg vil her bruge Pythagoras til at udregn... -
Differentiere
ForumindlægHar nogle opgaver hvor jeg skal redegøre for at en funktion er stamfunktion til en anden. Det gør jeg ved at differentiere stamfunktionen.Problemet er dog bare at vi skal kunne det i hovdet vha. regneregler for differention, som jeg ikke er vant til.g(x)=1/2 ln((e^2x)-1)-x , x>0F(x)=x+1-(1/x-1... -
Stamfunktioner
ForumindlægEr ikke så godt til stamfunktioner.. Bestem følgende stamfunktioner..(x+1)* 4:kvadratroden af x dx4:4^x dx -
Newtons 2. lov
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse til mundtlig fysik, og skal i et af spørgsmålene omtale newtons love. Den 2.lov lyder: Loven om kraft og acceleration "En partikel med massen m, der påvirkes af kræfter med resultanten Fres, får en acceleration a, der er proportional med Fres: ... -
Væddemål
ForumindlægGoddag.Jeg har væddet med min matematiklærer om, at det er muligt at finde svarene/en aflevering til 10-klassesopgavesættet fra december år 2000 et eller andet sted på nettet.Selvfølgelig er jeg på Lars tyndskids marker, for har kigget mig rundt omkring på nettet og kan slet ikke finde noget som ... -
f(f(x))
ForumindlægEr det muligt at finde f(x), hvis man ved at f(f(x))=2*x/(1+x^2)? -
opløsningsmidlets betydning for sn1 og sn2
ForumindlægHejsa Kan jeg få forklaret hvilke opløsningsmidler man kan anvende til sn1 og sn2 reaktioner, og hvorfor? Har nemlig googlet hele dagen, men ikke rigtigt forstået de ting jeg har fået frem.. mvh Jansik
