Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18661 til 18680 af 62610
-
Skriftlig eksamen 2006
ForumindlægHvad synes i om sættet?? Personligt synes jeg det var vidunderligt - men, måske ikke så omfattende som de andre år. Der var jo fx intet (næsten) med økonomi!!! men når det så er sagt, så synes jeg det var et fedt emne! - som man kunne skrive en masse om.. -
HJÆLP, PLEASE RET MIN STIL!
ForumindlægMeine Zukunftspläne ist ein Sportjournalist zu werden. Ein Sportjournalist sollt Artikeln von Fussball, Handball und alle andere Sport Begebenheiten schreiben. Mein Favorit ist aber Fussball, und ich werde zum Beispiel über VM, EM und OL schreiben. Ich soll drei Jahre im Gymnasium studieren, da... -
Hvad skrev i SSO?
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet SSO i kemi. Vil gerne høre hvilke emne i skrev om og hvilket karakter i fik.På forhånd tak! -
diagonaler?
Forumindlæghejsa..det er lidt pinligt jeg spør9;men jeg skulle hjælpe en person, som går i 8.klasse med noget matematik, og da vi næsten var færdig kom vi til et punkt som jeg aldrig har haft om, hverken i folkeskolen eller i gymnasiet, nemlig diagonaler.. Jeg ved godt hvad en diagonal er, altså f.eks i ... -
hurtig hjælp, tak
Forumindlæghejsa."Changerede" er det samme som at skinne?Kan man så godt sige: "solens stråler changerede ind gennem gardinerne" -
Hukommelse
ForumindlægEr der nogle metoder, hvor man kan huske ting nemmere? -
Er det muligt at få 12 med 2 fejl?
ForumindlægHej. Jeg har for nylig været til årsprøve i mat c>b, hvor der var 20 spørgsmål i alt i prøven. Jeg har efterfølgende lagt mærke til to dumfejl, jeg har lavet, da jeg helt har glemt en af opgaverne og lavet en mindre regnefejl i en anden. Det, jeg gerne vil vide er, om det - på trods af 2 fejl ... -
matematik A - hjælp mig
ForumindlægEn cirkel har centrum i punktet C (1,2) og går gennem punktet A(2,4) Bestem en ligning for cirklen ? Cirklens lignin er: (x - 1)^2 + (y - 2)^2 = 5 Bestem koordinatsættet til hvert af cirklens skæringspunkter med koordinatsystemets akser? x skæring: sætter y = 0 dvs. (x - 1 )^2 + ( 0 - 2 ) ^2 = ... -
hvad betyder reducer
Forumindlæghvad betyder reducer -
AKUT HJÆLP MED GEOMETRI!
ForumindlægPlease hjælp! Orker ikke denne her opgave mere. Gå ind på billedet og løs opgaven. -
Lille tekst, som skal oversættes til tysk.
ForumindlægHej. Jeg har en lille dansk tekst, som jeg utrolig gerne vil have oversat. Jeg har en masse mat. som skal indhentes, så jeg ville være helt vildt glad, hvis der var en der ville give mig en hånd med det tyske. Jeg hedder Ole og bor i Helsingør. Helsingør er en provinsby på øen Sjælland i Danmark.... -
Hvorfor kan fugle flyve? Newtons 3. lov
ForumindlægHej! Er der nogle der ved om newtons 3. lov fortæller om fugle kan flyve? Kan I forklare det? -
hvad er x
Forumindlæga. 4x+7 = -1+2x b. 4x-15 = -2x+8 c. 3x+½-x =2 + x + 6 forstår ikke hvad er x, så i må meget gerne hjælpe mig med at regne dem ud :-D -
plzzzzz hjælp!!
ForumindlægHej, jeg har en tysk tekst her som jeg meget gerne vil have rettet. For så kan jeg se mine fejl:D In meine Freizeit lese ich persönlich gern, ich lese weil lese sehr Spass ist. Wenn ich Freizeit habe, bin ich mich sehr gerne mit meinen Freunden und Eltern zusammen. Ich machte erst meine Hausaufga... -
AT boycottes
ForumindlægHey jeg har hørt at 21 gymnasier boycotter Almen studieforberedelse har i hørt noget? -
Er du god til MAT? handler om trekant
ForumindlægHandler om en opgave om én trekant, jeg virkelig fatter NADA af.. :s Link ; http://peecee.dk/upload/view/96203 -
Forkort brøker med bogstaver
ForumindlægHejsa mennesker derude :-). Er der måske nogle derude som kan fortælle mig hvordan det er man forkorter en brøk mest muligt? Såsom denne a^2-2ab+b^2/2(a-b) Alt er inde i en brøk skal lige siges, håber virkelig på at der er nogen som kan hjælpe mig, da afleveringen er til imorgen, tak på for... -
ENERGILAGRING
ForumindlægHÆLP..... energilagring, nogle former eller metoder?? Alt viden vil gøre nytte, ved ikke noget som helst -
Jura i England
ForumindlægJeg går og har læst mine øjne ud i studie- og jobbeskrivelser i den seneste tid og synes virkeligt godt om england og det jura studie man kan læse derover, og ville høre om der er nogen der ved hvad kravene er for danske studerende der vil ansøge til det engelske tilsvarende til "Jura studi... -
Blive god til læsning
ForumindlægHej. Jeg har købt en engelsk avis og roman. Jeg har fået rigtig gode karakterer i engelsk, og taler næsten med en britisk accent. Men når jeg læser avisen og romanen (på engelsk) støder jeg ofte på nogle ord, jeg ikke har kendskab til. Hvilken vej er bedst til at forbedre sit ordforråd: gennem en...
